Joo eli milloin harrastit seksiä ensimmäisen kerran? :D
Ja siis yleisesti tytöt ja pojat voi vastata et miltä tuntu, oliks kivaa, sattuko ja jne...niin ja tietty se ikä vaikka et miten saitte mahdollisuuden päästä hommiin.. ;____;
Milloin oli ensimmäinen kertasi?
13
220
Vastaukset
- Missfrom01
Oon tyttö, ja viime kesänä eli 14 vuotta just täyttäneenä. Lähin viettään kesää vieraaseen kaupunkin ja tapasin yhen jätkän jäätelökiskalla. Asustin siinä lähellä teltassani nii tapailtiin usein. Ja sitt parin viikon päästä hommiin :D Ei se mitenkää hulluna sattunu tai mitää, aika hauskaa puuhaa etten sanois.
- Tyttös00
Voi nollaykköset menee panee. Ite oon neitsyt enkä oo siitä mitenkää katkera. 2 vko päästä sänkyy ekan jätkän kaa joka suostuu että ei pahalla mut et tainnu hirveesti miettii (tai oot tylsä provo). Sanotaan, että ihminen hyväksyy sen rakkauden minkä uskoo ansaitsevansa.
- saunakamarinneitsyt
Olim 17. Tyttö siis oon.
Olin seukannu mun ekan poikaystävän kaa pari viikkoo. Oli myös pojan eka kerta. Joo nopesti mentiin sönkyyn mut otiin nuoria ja himokkaita. Kumpikaan ei keksiny miks pitäs oottaa.
Me oltiin poikaystävän perheen ulkosaunan saunakamaris. Siellä oli vähä viileetä kun oli syksy. Nännit nousi pystyyn.
Meillä oli tosi lyhyt esileikki. Nuoria ja innokkaita kun oltiin. Mut kostun tosi nopeesti. Nytki jo vähä. Se meni sisään tosi helposti. Vähä puristi sisään työntäes mut sit rentouduin. Oon tyydyttäny ihan pienestä ja ekan dildon sain kun täytin 14.
Poikkis työnsi muutamam työnnön ja laukes. Fiilikset oli et siinäks se oli. Ei tullu kipuu niinku jotku oli väittäny eikä suurta nautintoo niinku toiset.
Poikkis oli nolo ku oli tullu niin nopeesti ja halus nuolla mua. Sain klitorisorkun ja poika oli tyytyväinen. Mulla on aika iso klitta nii et tuun melkee aina.
Seuraavana päivänä pantiin nii et mä olin päällä. Siitä se sitten lähti ;)
Kortsua käytettiin tietysti. Aika pian sen jälkee hankin pillerit. En oo enää sen pojan kaa mut hyvät muistot jäi.- lolsä
Keneltä sä 14v dildon sait?
- saunakamarinneitsyt
Usko tai älä niin mutsi anto mulle dildon synttärilahjaks. Oli tosi noloa mutta kokeilin heti samana iltana. Kun sitä oppi käyttämänn niin huomasin että oli paras synttärilahja. Samanlaiset sai molemmat pikkusiskotkin kun ne töytti 14.
Olin kaverin luona yökylässä. Nukuttiin niiden pihassa teltassa. Kummallakin oli oma peito. Jossain vaiheessa se tuli viereen. Veti mun housut alas ja kömpi päälle. Pelättiin hirveesti et joku kuulee. Ei se sattunut. Kaveri oli vaan aika painava. Pani hirveen hitaasti. Kun se laukes mun sisään niin tuntu oudolta, ei pahalta. Jäin nukkuu sen syliin. Ei käytetty kumia kun ollaan kumpikin poikia. Ois pitäny, se ärty mun sisällä ja turpos. Mä olin alakoulussa ja kaveri yläkoulussa.
- gytresh
13 vuotiaana 15v naista koulussa. olemme yhä yhdessä 5 vuoden jälkeen
- tytsyliini
7 luokan lopussa kesälomalla. Oltiin poikaystävän kanssa oltu yhdessä silloin kuukauden verran.
Koulusta alko kesäloma ja minun vanhemmat lähti viikko sen jälkeen perjantaina viikonlopuks kylpylään. Minä siis jäin poikaystävän kanssa kahestaan kotia.
No se eka päivä ja samoin lauantai meni ihan normaalisti katsottiin leffoja, syötiin, makailtiin sängyllä, pussailtiin yms. Mutta lauantai illalla kun oltii menossa nukkuun poikaystävän kaa niin poikaystävä otti sen repusta kortsu paketin ja näytti sitä minulle ja sano että kokeillaaks. Mä en edes tajunnut heti mikä se sen kädessä oli :D
Noh kokeiltiin me :D sattui se vähän mutta se oli myös tosi ihanaa. Se on minun ja poikaystävän yksi mieleen jäävemmistä asioista :)
Ensi kesänä ollaan oltu 2 vuotta yhdessä ja koko ajan molemmista tuntuu enemmän siltä että tää tulee olemaan pysyvää :D - BelieveMeChild
Seksielämä kannatta aloittaa vasta aikuisuuden kynnyksellä, eli 18-v noin....
- cjlkgf
Miksi niin?
- Hauskajuttu
No siinä on se 16 suojaikä eli alle 16 on sakkolihaa
- lukiolainen1999
Oon 16v tyttö lukion ekalla ja neitsyt, eikä haittaa yhtään. Myöhemminkin ehtii.
- 01tyttö
13v ku seiskaluokka oli loppunu. Se ei ollu mun tuttu tai mikään. Niitten kotona. Meillä on vieläki seksisuhde :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453086- 1082513
- 502502
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402168Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461781Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4631759- 1031740
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91624Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151577R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221394