Olen kohta syntymäpäiviäni viettävä vesimiesnainen. Olisin kysynyt miesasiaa. Näkyykö korteista miestä? Jos näkyy tunnenko jo hänet vai onko vasta tulossa? Jotain muuta ? Jaksanko vielä uskoa. Ikää tulee 49 v.
Taitava unijukka! Nostaisitko minulle.
2
152
Vastaukset
- Unijukka15
Sinussa on tunteita, ja eheyttä, elät jokseenkin vakaata ja turvallista elämää. Sikäli elämäntilanteesi olisi mitä sopivin löytää myöskin itsellesi elämänkumppani.
Muista, että olet vapaa ja sinä myös voit tehdä elämässäsi valintoja.
Mutta, mutta, tuntuu, että olet katsonut jotakin mahdollista ihmissuhdetta liian mustavalkoisesti. Sopiva ihmissuhteen mahdollisuus olisi ollut lähelläsi. Et ole kuitenkaan tätä osannut ymmärtää.
Älä epäile liikaan, älä anna "ennakkonäkemyksellekään" liikaa arvoa, voit ottaa ihmisistä selvää, kaikki ei aina ole siltä mitä näyttää päällepäin.
Sinussa on kyllä sisäistä viisautta, eikä yksinoleminenkaan ole sinulle pahasta. Toisaalta sisäinen valo voi loistaa myöskin viisautena ihmissuhteissa. - nytaikaolis
Kiitos unijukka! Olen ja elän juuri kuten näitkin. Myös usein törmännyt sisäiseen valo aiheeseen. Olen hyvin ihmisläheinen ja itsenäinen. En ihastu saatikka rakastu helposti. Lähelläni on ihminen jota harrastuksen puitteissa näen. Hautasin kuitenkin asian kun hän alkoi olla aika tyly minulle. Enkä Ole enää ajatellut mysteeriä selvittää. Se ehkä jäänee vaivaamaan koska pääsi palomuurini läpi kuitenkin. Ketään muuta ei tule mieleeni joka voisi olla sellainen. Oikeaan kuitenkin osuit. Tätä ennen meni yli 10 Vuotta ettei kukaan tehnyt sellaista vaikutusta. Huh, vihreää valoa en tosin helposti näytäkään. Mutta sitten kyllä jos kolahtaa. Sen vuoksi kyselin kun on ollut niin hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Viime aikoina. Jos näet jotain muuta erikoista tähän mahdollisesti lähelläni olevaan mahdollisuuteen, otan tiedon kiitollisena vastaan. Ehkä se avaa silmäni ja korvani paremmin havaitsemaan hänet. Näetkö onko hän vapaa? Tai jotain hänestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389