Uloste unessa

Ällöttävää

Itse en uniin ole uskonut, mutta eräs aika ajoin toistuva aihe on niin kummallinen että olisi mielenkiintoista kuulla teorioita siitä.
Unessa minulla on tarve, siis se isompi hätä. Saatan olla paikassa jossa on paljon ihmisiä, vessat voi olla varattuja, tai aina jos pääsenkin perille, voi ovi puuttua, varusteet olla viralliset, tai ulostetta on niin paljon etten voi tehdä tarpeitani. Aina siis on joku häiriötekijä ja homma jää siis tekemättä! Monesti olen sitten herännyt, mutta en koskaan niin että minulla olisi hätä oikeasti. Mitä ihmettä tuo uni tarkoittaa, tietääkö kukaan selitystä?

7

13360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unessa sinulla on jotain, mitä pitäisi tehdä, etkä saa sitä tehdyksi.

      Ulosteeseen liittyy ajatus ahdistuksesta. Harva ajatus on yhtä vastenmielinen ja ahdistava kuin mielikuva ulosteesta.

      Unessa sinun pitäisi siis saada jotain aikaiseksi ja ilmeisesti koko ajatus ahdistaa sinua ja tuntuu vastenmieliseltä.

      Kyse voisi siis olla stressistä. Miksi stressi liittyy tässä tapauksessa ulostamiseen?

      Niin hauskalta kuin tämä kuulostaakin, voisi tämä uni liittyä lapsuuteen ja pottakoulutukseen.

      Jossain vaiheessa lapsuutta ihminen ohjataan vaippojen käytöstä potalle ja se saattaa aiheuttaa suorituspaineita.

      Jostain syystä koet unessa olevasi tilanteessa, jossa sinun pitäisi ulostaa, mutta et löydä sopivaa paikkaa siihen. Suoritus jää siis tekemättä.

      Voisiko olla mahdollista, että pelkäät epäonnistumista ja vanhempiesi reaktiota siihen?


      Toinenkin mahdollisuus on olemassa.

      Ulostamiseen liittyy eräänlainen tyytyväisyyden ja nautinnon tunne.

      Unessa sinulta evätään mahdollisuus tähän tyytyväisyyteen ja nautintoon.

      Este johtuu aina jostain ulkopuolisesta tekijästä.

      Toisin sanoen, aiheessa voi olla jotain kiinnostavaa, mutta estät itseltäsi mahdollisuuden tutkia asiaa sen pidemmälle.


      Kiitokset unesi jakamisesta.

    • viisaspöllö

      Joskus olen kuullut, että ulostaminen unessa liittyy luovuuteen. Jos sinulla on jotakin tukahdutettua luovuutta, jotain mitä haluaisit tehdä, mutta mikä jostain syystä on estetty. Millä alueella olet luova tai lahjakas, millä alueella haluaisit toteuttaa itseäsi ja ilmentää luovuuttasi? Miksi tämä ei ole ollut mahdollista, kuka tai mikä estää?

      • Miksi ihminen kuvittelisi luovan nerokkuutensa ulosteena?

        Ihmisen mielikuvituksessakin on logiikkaa.


    • raha-hana

      Edesmennyt äitini sanoi, että "paskaunet merkitsee rahantuloa". Mitkä häiriötekijät siis sulkevat sun rahahanat?

    • Anonyymi

      Selvä uni jos et herää pian niin sinulla on paska housussa.

    • Anonyymi

      Uloste tarkoittaa rahantuloa, mutta ahdistelijoita on sinullakin liikenteessä - kuten itsellänikin, mikäli unet näet juurikin noin.... - Mafiasta on aika hankala hankkiutua eroon...
      Arvatenkin näet myös unia kuukautisista samoissa olosuhteissa?
      Suosittelen detox-paastoa, vaikkei ikuisesti voi kuvitelmaa VAPAUDESTA pitääkään tuolla yllä...

    • Anonyymi

      Tuo kuulostaa hieman painajaiselta, mutta loppujen lopuksi aika miedolta sellaiselta. Sinulla selvästikin painajaiset pysyvät aika maltillisella tasolla eli alitajuntasi suojelee sinua myös vielä pahemmilta painajaisilta. Tuokin on ikään kuin lahja.

      Onhan tuo tosielämässäkin ikävä tunne, kun on kova hätä, eikä pääse vessaan. Eli kaikki kokemasi ikävät tapahtumat suodattuvat näiden melko harmittomilta tuntuvien unien kautta. Monet putoavat taivaalta, tuntevat hukkuvansa tms. Hienoa, että sinulla toimii tuolla tasolla. Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe