Xperia "tiedonsiirtovaroitus"
Millä tämän todella rasittavan toiminnon saa pois päältä?
Xperia "tiedonsiirtovaroitus"
5
537
Vastaukset
Asetuksissa pitäisi olla data tai datansiirto niminen kohta. Sieltä sen saa pois päältä.
- Z2user
Ite kans ihmetelly Z2 luurin kanssa mitä tuo tarkoittaa. Eli mistä johtuu tuo varoitus? Suhteellisen harvoin tulee, mutta mietityttää vaan mistä johtuu..
- Rasmiina
Asetukset -> tietojen käyttö -> aseta modiilitiedonsiirto raja. Pois päältä.
- Maksaako
Minulla on Sony xperia ja minulle on tullut myös tuo tiedonsiirto varoitus. Olen siis käyttänyt 2 gt ja nyt se varoittaa. Jos nostan rajaa 4gt nii maksaako se?
Riippuu tietysti operaattorisi kanssa tehdystä paketista, maksaako. Itselläni menee usein yli tuon viivan, mutta koska soppari on "rajaton käyttö", niin en tuosta varoituksesta välitä. Lisälaskua ei tule.
Ehkä se on ajateltu jonkinlaiseksi muistutukseksi niille, joiden sopimukseen kuuluvat hyvin niukat gt:t ja haluavat välttää enemmät kustannukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653