Ihastunut naapurinmies

Mitätästäseuraa

Olen huomannut erään naapurustossa asuvan puolitutun mieshenkilön tarkkailevan minua milloin missäkin. Olen uusi tuttavuus tällä pienellä alueella jossa kaikki muut tuntuvat tuntevan toisensa. Minua häiritsee vai olenkohan imarreltu kun joku vielä kiinnittää minuun huomionsa vaikka ei mitään ole vielä puhunutkaan. Tapahtuuko Teille usein näin, että joku vaikuttaa ujon ihastuneelta ja tarkkailee Teitä?

22

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenhanminäminä

      Aika usein. Olen tehnyt työurani alalla jossa julkisuutta ei pystynyt välttämään. Huomaan usein jonkun katselevan minua mietteliäästi, miettivät varmaankin mistä yhteydestä saatan olla heille tuttu.
      Itsekin välillä tarkkailen tutunnäköisiä ihmisiä samalla kun yritän kaivella muististani ovatko ehkä joitain vanhoja tuttuja.
      Joulutorilla Tampereella tapasin koulukaverin 58 vuoden takaa, tuli kysymään olenko minä minä.

    • Läpyti.
      Hörpöti hörpähti.
      Karjahti.
      Sieraimi.
      Korpisti.

      H.

    • Saahan sitä katsoa, mutta ei koskea ;)

    • Korpisti

      Oletkohan sinä joku herkkä?

    • Tämä on ihana, tämä suomi24 koko ajan pitää kirjautuneena. Toisaalta, kauhean utelias siitä on tullut, koko ajan kyselee, Mitä etsit????

      Mutta asian viereen, ole vain imarreltu, ja siitä vaan ihastumaan ja rakastumaan ja loput arvaatkin. Onnea matkaan.

      • kesivä

        Ai rosaliiin, kysyykö sinultakin mitä etsit?
        Ja minä kun luulin, että on joku tyrkky mulla vaan.
        Joku suomi-poika täältä.


      • kesivä kirjoitti:

        Ai rosaliiin, kysyykö sinultakin mitä etsit?
        Ja minä kun luulin, että on joku tyrkky mulla vaan.
        Joku suomi-poika täältä.

        Heti jos innostuu noita pitkiä ketjuja joskus kelailee, niin siinä ehtii suomi-poika utelee ja on niin niin avulias, palvelusta jotakin haastaa. Ei sille uskalla kirjotella mitä kaikkea ihanaa täältä etsiskelee, ryhtyy pian palvelemaan ja joutuu tää vanha nainen ihan hunningolle.


      • Hihiii

        Olet paras!


    • Silipilli

      Jotkut vaan pitävät itseään niin erikoisina, että kuvittelevat toisten koko ajan heitä tarkkailevan ja ihailevan. Johtuu - ikävä kyllä - vaan siitä, että rajallisessa tilassa on yksinkertaisesti pakko katsoa jonnekin jolloin katseeet saattavat yhtyä - mikään muu ei sitten yhdykään! Good or not for you?!

    • a-------------------

      Kysy siltä mieheltä, että jäikö töllötys päälle.

    • 1eero

      Löikö sydän ylimääräisen kerran katseenne kohdatessa, odotat uutta syrjäsilmän katsetta, pelottaako jos katseenne ei ehkä enään kohtaa voi tätä elämää melkein teinimäistä vai olenko hupakko.

      • siilimuori3

        Vai jättikö muutaman lyönnin väliin :). Uskaltaako enää kotoaan postia jos vaikka tarkkailija iskee :).


    • kesivä

      Miksi mulla tulee noin leveät rivin välit?
      Ihan niin kuin hiihtäisin jalat harallaan.

      • koti-kiusattu

        Sul on mettäsukset,vaihda luistelu kamoihin niin latu kapenee.


      • ent.siivoojaparka

        Jos joka lauseen jälkeen painaa enter, niin sellaista hunkszimaista tekstiähän siitä tulee... kuin riimitellen.


      • kesivä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Jos joka lauseen jälkeen painaa enter, niin sellaista hunkszimaista tekstiähän siitä tulee... kuin riimitellen.

        Metsäsuksethan nää on, takkuaa tuoreella lumella. Ja joo, mä taisin tosiaan vaistomaisesti painaa enteriä. Katsotaas nyt. Kiitos.


    • ent.siivoojaparka

      Naapurisi on varmaan nyt se sellainen herkkä ihminen, joka vain haistelee toisten tunnetiloja.

    • erittäin-tavallista-

      Ihan tavallista, enemmänki sääntö kuin poikkeus,
      ukot on a i n a mahdollisen löysän perseen perässä,
      aina asuu naapuristossa mies , joka kaataa kaikki naiset ainaki salaa,
      yön pimeydessä hiipailee, ku on huomannu että suosio on myönteinen,
      kaato on tiedossa,
      ei mee kauaakaan tuotavauhtia,
      ku löydät ittesi ulvomasta selällään sängystä jalat levällään,

      • on-nähty-livenä-

        Noin se vaan on, otahan ensin selvää onko kyseinen kiihkeä ihailija ukkomies,
        ukkomiehet on pahimpia varsinki silloin jos niitten elämän tapaan kuuluu naisten metsästys,
        on nimittäin miehiä joitten pitää hurmata jokaikinen uuniluutaki naapuristosta,


      • jännitysä-naapurista
        on-nähty-livenä- kirjoitti:

        Noin se vaan on, otahan ensin selvää onko kyseinen kiihkeä ihailija ukkomies,
        ukkomiehet on pahimpia varsinki silloin jos niitten elämän tapaan kuuluu naisten metsästys,
        on nimittäin miehiä joitten pitää hurmata jokaikinen uuniluutaki naapuristosta,

        Niin ja on naisia jotka metsästää nimenomaan ukkomiehiä,
        niitä on nähty,
        mihin katekoriaan sinä kuulut,
        ukkomiesten metsästäjiin,
        löysäperseisiin kaikkien yhteistä hyvää harrastavaiin,
        vai neitseeliseen oman kullin etsijäkö olet,


    • hyii-muista-kortsu

      Varo ettei tartu sikaviirus , ku seksiä harrastat ihastuksen kaa,
      juuri tulee uutisista,

      • hihihihihiiii

        Siinä sitä on naurussa pitelemistä kun lerppuun sujautetaan kortsu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe