Mietin monesti öisin - tätäkin - että selviäisinkö, ja olisinko selvinnyt, elämästäni yksin? Jos en olisi saanut ympärilleni niitä ihmisiä joita siinä nyt on? Olisinko sortunut ja rikkoutunut aivan kokonaan? Menettänyt otteen itseenikin? Unohtanut syödä, unohtanut nukkua, luisunut välinpitämättömyyteen rutiinien puuttuessa? Vai ovatko ympärilläni olevat ihmiset imeneet voimat minusta siten, että olen alkanut ajattelemaan niin itsestäni? Miksi tunnen itseni tyhjäksi, kuin kaikkeni antaneeksi? Onko minulta kadonnut jokin ote tai kahva oman elämäni päätöksiin, ja onko sellaista koskaan ollutkaan tai löytynytkään?
Selviäisinkö yksin
Pohdintaaasioista
1
187
Vastaukset
- I-Trust-You
Olisit selvinnyt yömyöhään yksin. Ja jos eteen tulee tilanne, jolloin tilanteesi muuttuu, niin selviät kyllä. Sinussa on Voima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574