Maailma on niin kyyninen, että rakkautta ei näytä olevan enää ollenkaan olemassa. Ihmiset epäilevät ja pohtivat koko ajan toisten motiiveja, ja unohtavat kokonaan olevansa myös lihaa ja verta olevia otuksia. Toisaalta rakkaudesta on tehty kauppatavara, jota heitellään henkilöltä toiselle kuin ei-toivottua, tuhottavaksi tarkoitettua esinettä. Rakkaus on kuitenkin ihmisyhteisöä koossapitävä voima, joka saa toimimaan epäitsekkäästi, tuntemaan empatiaa ja hakeutumaan toisten seuraan. Ihminen ei ole vain eläin, mutta ihminen ei ole pelkästään mielikään ja/tai aivot. Rakkauden tunteen käyttäminen manipulointiin väärällä tavalla on väärin.
Väite 3. Rakkautta ei saisi raiskata
Rakkauttaraiskataan
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242