Ilmalämpöpumppu

ILPPI

Mistä kannattaa tilata asennus ? Ainakin menneinä vuosina joillakin yrittäjillä jotain hämärää tekemisissä.

12

1765

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asentajavaan

Silloiselta henkilöltä,joka asentaa pumppuja.

• Kaikenlaisiayrittäjiä

Ainakaan Fix energiapalveluilta ei kannata tilata mitään. Myyvät ja asentavat esim. Panasonicin pumppuja vaikka eivät ole virallinen maahantuoja ... ei takuuta jne.
      Lisäksi firman nimi vaihtuu aika taajaan ym....

• pump

taitaa fix-energia/seviro oy loppua.tilalle tulee VESPARI OY ja kusetus senkun jatkuu niinkuin korjuuntiellä samat omistajat ym.. kumppanit on kimpassa tässäkin yrityksessä mukana.....ET KANNATTAA MIETTIÄ KU FIRMAN OVEN AVAA

• JANLundgren

Sen verran kommentoin tätä, että vespari oy on minun firmani. Ei tekemistä fix energian kanssa.

• tseppeliini

Kiitos että valistit.

• ihmepori
        JANLundgren kirjoitti:

Sen verran kommentoin tätä, että vespari oy on minun firmani. Ei tekemistä fix energian kanssa.

Tuota tuota. Oli pakko käydä sivuillasi, jossa väität, että yrityksesi on ollut vuodesta 2007 lähtien hengissään, mutta yritystietojen mukaan yritys on aloittanut toimintansa 16.6.2016. Kesäkuun lopussa seviro (eli fix energia/autopalvelut) on joutunut pahalle listalle. Tähän olisi mukava saada vastaus, että miksi kerrot vuodesta 2007?

• jiu8o
        JANLundgren kirjoitti:

Heh heh

• NM8

Kpp asennusta ei kannata myöskään pyytää hommaa tekemään!!! Ei tule paikalle sovitusti, jättää osan hommasta tekemättä!!!! Raha kyllä kelpaa mutta hommaa ei saa kunnialla loppuun

• klanipää.kalevanpuisto

Kalevanpuistossa asuu, koira haukkuu saatanasti ja naapurit kärsii.

• guido1234

Asusko kirkokankaantielä joku?

• pump

Eikö vespari perustettu fix-enerian aikaan?ja eikö fix-energia jättänyt kaikki ilmalämpöpuput maksamati tavaran toimittajille.Etkö sinä vesparin omistaja ole hemeltron oy.n sivuilla veljesi kanssa kuvissa?oliko fix-energia vain perustettu sitä varten että tehdään ns.luottotavara petoksia ym.muita.Vastaappa tähän jan lundgren.Ja olitko täysin mukana tässä toiminnassa kun olit vastuunalaisena yhtiömiehenä mukana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3035
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1235
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1037
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      961
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      897
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      871
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      161
      841
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe