Millähän kriteereillä se valittaisiin?
Joku yksi(tyinen) henkilökö siis määrittelisi, mitkä viestit poistetaan ja mitkä saavat jäädä?
CITY-Keskusta varmaan olisi CITY-Keskustan mielestä ainoa oikea vaihtoehto?
Ja Oiva Härkönen omasta mielestään ainoa kyseeseen tuleva mielipidemanipuloija tuohon touhuun?
Nusiaista ei voi ajatellakaan siihen virkaan, kun hänen omakin kielenkäyttönsä on suoraan tunkion päällä saaduista geeneistä peräisin.
Muutamat muut entiset saittikepulaiset ovat poissuljettuja jo senkin vuoksi, että ovat itse ymmärtäneet lopettaa omatkin kirjoittelunsa saitille, puhumattakaan, että olisivat kykeneviä valvomaan muiden kirjoituksia!
Joitain sellaisia saittikepuleita näkyy vielä tämänkin vuoden puolella huulta heittelevän täällä kepun nimissä, jotka eivät kirjoitteluaan ymmärrä lopettaa.
Eli lähinnä tulee mieleen tietysti, hakemattakin, -"minkinrehu"Laitinen (toivottavasti ruotsalaisveli ei ilmesty saitille),
-Kma, joka vastailee kysymyksiin vastakysymyksillä kuin Anneli aikoinaan teeveessä (mistä olet kuullut, mistä olet kuullut?)
-Heikki-K, josta muistuu mieleen se, että miekkonen ei aiemmin syksyllä tiennyt olevansa rekisteröitynyt kirjoittaja (missä näiden saittikepujen aivot oikein ovat!?)
Pitkän tauon jälkeen olisi mielenkiintoista taas kuulla, mitä mieltä "Jo vain" on Keskustan nykytilanteesta?
Serivvi kepupolitiikan palstalle?
7
195
Vastaukset
-Heikki-K, josta muistuu mieleen se, että miekkonen ei aiemmin syksyllä tiennyt olevansa rekisteröitynyt kirjoittaja (missä näiden saittikepujen aivot oikein ovat!?)
Valehteva luuseri.
Käytän muuten ensimmäistä kertaa täälaista kieltä, mutta nyt on sen aika.
Sinulla ei näytä olevan muuta sisältöä elämällä kuin sättiä toisia. Vaihda puolueesi Keskustaan, niin sekin tarve vähenee huomattavasti. Keskustalaiset ovat tutkimuksienkin mukaan tyytyväisimpiä elämäänsä. Taspainoisimpia. Parisuhteetkin kukoistaa ja lapsillakin on vähiten ongelmia.
Keskustassa on paljon hyvää.- Loser
etkös se sinä juuri ollut, joka aiemmin remusit saitilla, kun olit huomannut, että "joku" on rekisteröinyt oman nikkisi, jolla sitten kuitenkin itse kirjoittelit?
Enkä minä enää viitsi kepuun vaihtaa, kun vaihdoin sieltä jo pois.
PS. Kerrot käyttäväsi ensimmäistä kertaa "täälaista" kieltä.
Tarkoitatko kirjoitusvirheitäsi vai onko tekstissäsi kenties tavanomaista enemmän valheita tällä kertaa?
Vai mitä maan merkillistä ajat takaa? Loser kirjoitti:
etkös se sinä juuri ollut, joka aiemmin remusit saitilla, kun olit huomannut, että "joku" on rekisteröinyt oman nikkisi, jolla sitten kuitenkin itse kirjoittelit?
Tarkoitatko kirjoitusvirheitäsi vai onko tekstissäsi kenties tavanomaista enemmän valheita tällä kertaa?
Vai mitä maan merkillistä ajat takaa?Kokeiluaikana jo.
Kysymys oli siitä että kerran tämä Wiljami- nero väitti että minulla on profiilissani tallennettuna jonkin naisen alastonkuva.
Vastasin että en ole edes profiilia tehnyt. Tottakai se tulee rekisteröinnin yhteydessä, mutta se on tyhjä sivu, jossa näkyy pelkkä nikki ja iso kysymysmerkki.
En muuten ole vieläkään käynyt Omalla profiilisivulla. Minä en aio sinne mitään tietoa laittaa, eikä minulla ole mitään tarvetta "vierailla" siellä.
Tämä Wiljami vain on niin nero että se osaa nähdä jopa tyhjästä jotakin.
Sanoisin että Wiljamilla uni ja todellisuus sekoittuu joskus.
Minu kirjoitusvirheeni johtuu siitä että olen sen ikäinen että kymmesormijärjetelmä on jäänyt oppimatta. Kasksisormijärjetelmällä tämä kirjoittaminen on vähän sellaista että se sormi saattaa eksyä vääräänkin nappulaan silloin kun ajatksia tulee nopeammin kuin ehtii kirjoittaa.Loser kirjoitti:
Vai mitä maan merkillistä ajat takaa?Jos sinä siitä onnen saat se sitten sopii sinulle.
Ajattel minustaki tuli näin ilkeä kun tarpeeksi ärsytettiin.- ---
Heikki-K kirjoitti:
Jos sinä siitä onnen saat se sitten sopii sinulle.
Ajattel minustaki tuli näin ilkeä kun tarpeeksi ärsytettiin.---
- HK.
Heikki-K kirjoitti:
Kokeiluaikana jo.
Kysymys oli siitä että kerran tämä Wiljami- nero väitti että minulla on profiilissani tallennettuna jonkin naisen alastonkuva.
Vastasin että en ole edes profiilia tehnyt. Tottakai se tulee rekisteröinnin yhteydessä, mutta se on tyhjä sivu, jossa näkyy pelkkä nikki ja iso kysymysmerkki.
En muuten ole vieläkään käynyt Omalla profiilisivulla. Minä en aio sinne mitään tietoa laittaa, eikä minulla ole mitään tarvetta "vierailla" siellä.
Tämä Wiljami vain on niin nero että se osaa nähdä jopa tyhjästä jotakin.
Sanoisin että Wiljamilla uni ja todellisuus sekoittuu joskus.
Minu kirjoitusvirheeni johtuu siitä että olen sen ikäinen että kymmesormijärjetelmä on jäänyt oppimatta. Kasksisormijärjetelmällä tämä kirjoittaminen on vähän sellaista että se sormi saattaa eksyä vääräänkin nappulaan silloin kun ajatksia tulee nopeammin kuin ehtii kirjoittaa.18.5.2002 olet rekisteröitynyt.
Ja totta tosiaan, tällaisiahan sinä siellä 'säilyttelet', kun ajatellaan CITY-Keskustalaisittain;-)))
http://galleria.suomi24.fi/gingerfishy
Et taida ymmärtää, mutta ei se haittaa.
Kun klikkaat omaa nikkiäsi, pääset sinne rekisteröitymissivullesi. HK. kirjoitti:
18.5.2002 olet rekisteröitynyt.
Ja totta tosiaan, tällaisiahan sinä siellä 'säilyttelet', kun ajatellaan CITY-Keskustalaisittain;-)))
http://galleria.suomi24.fi/gingerfishy
Et taida ymmärtää, mutta ei se haittaa.
Kun klikkaat omaa nikkiäsi, pääset sinne rekisteröitymissivullesi.Ei ole tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018654- 605581
- 245197
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni355084Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384921Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774819- 624363
- 434027
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on463308- 452999