Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minkäikäisenä ootte saanu ensimmäisen kerran?

kenokone

Kysymykseni on sekä bottomeille että tophenkisille, että minkä ikäisenä ootte ottanu munaa takamukseen ekan kerran ja/tai panneet toista sinne?

Jatkokysymykseksi bottomeille: Sattuuko eka kerta vai miltä se tuntuu..?

34

1939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BenjaminH

      eka kerta oli kun olin 14v ja olin ottavana puolena sattu paljon koska kaveri oli 36v ja sillä oli aika iso otin samalla myös sitten suihin

    • mä olin kans 14v ja toinen "hiukan" vanhempi

    • bikundi-93

      Olin 12v sellane lukion vikalla oleva poika houkutteli duunailemaan sen kanssa. Olin btm ja samal tuli opeteltuu ottaa suihi. Tätä suhdetta kesti lukion loppuu ja se muutti sit muualle. Nykyää samasel tyypil on 2 poikaa ja vaimo.

    • veruski

      terve.eka kerta oli muijan kans,, kun olin 16v. tiesin jo sillon, et olen naisiin päin. tietty leikin bi.tä ja neitsyyteni menetin kundille vasta 22v. sen jälkeen vain naisia.

    • Bikundi

      Mulla tais olla eka kerta miehen kans ku olin 16v se mies oli mun kaverin faija ja se oli jotain 40v

      • Anonyymi

        Mä olin 19 kun mun fredin faijapuoli pani mua niiden kesämökillä.


    • moivaan19

      15v ja ryhmäseksiä. Olin btm.

    • heteropride

      Vittu, täällä taas bearnick ja peepingtommi levittelee sairaita fantasioitaan.

      • PiipittäväPulu

        Joo-o suljetulla osastolla ilmeisesti saaneet tietokoneen taas 15min käyttöön :D


      • terppa2v

      • kuppaTöölös
        terppa2v kirjoitti:

        Kuinkas sattuikaan, kahden edellisen koskaan ketään saamattoman trollin elämä kuvattu tässä ketjussa:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14203270/mielikuvitusystavat

        Onneksi heillä (heteropride ja PiipittäväPulu) on pääsiäistrolli aapolappi, jonka löysää nysää voi mielikuvitusmaailma-lastenaltaalla peilissä ihailla.


      • Anonyymi

        Niinpä, aapolla noita nickejä on taskut täynnä. Pitää kuulemma olla varatilejä, kun bannia saa koko ajan.


      • Anonyymi

        Taas yhdistelet ihmisiä keskenään ja nillität kun sinut yhdistetään aliaksiisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas yhdistelet ihmisiä keskenään ja nillität kun sinut yhdistetään aliaksiisi

        Sinut on bannattu koska olet ollut hiljaa monta tuntia Aapon banneista en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut on bannattu koska olet ollut hiljaa monta tuntia Aapon banneista en tiedä.

        Enpä ole tullut bannatuksi koskaan, miltä se tuntuu? Tekikö hyvää?


    • Anonyymi

      Mä olin 19 kun menetin peppuneitsyyden ja mies oli mua paljon vanhempi ,jotain 40 ,onneks se rasvas hyvin ja aukas mut sellasella pienellä dildolla ,mut sattu silti ihan tosissaan.

      • Anonyymi

        joo mutta kipu muuttuu nautinnoksi jos mies vaan jaksaa eikä tuu liian nopeessti sitte voi virkistää suulla saa upean uusinnan


      • Anonyymi

        Oijoi kun sais sellasta yhdeksäntoista kesästä painaa .


    • Anonyymi

      Mä olin pikku jätkänä teltassa yhen kaverin kanssa 69.sain palkkioksi siitä 25p rahaa. Kumpikin meistä on naisen kanssa aidossa (ei kulissi) parisuhteessa. Täytyyhän kokeilla👻

    • Anonyymi

      Eka kokemus oli kun runkkasin 13-v itseäni 3 v vanhemman kundin kanssa. Sitten varsinainen eka kerta kun olin 16v vanhemman kundin kanssa. Kyllä se sattui kun kundi oli vähän raju mutta samalla tuntui hyvältä kuitenkin ja sain niin hyvän orkun etten ollut tiennytkään että sellaista voi olla.

    • Anonyymi

      15v kaverilla niin houkuttavan pitkä ja paksu oli pakko kokeilla mahtuuko kyllä hitaassti meni pohjaan asti ihana nainti rannalla

      • Anonyymi

        mulla kans kaverit katto kun sain


    • Anonyymi

      18v ja 20v taloyhtiön saunan pesutilassa. Taloyhtiössä oli varaa vesiletkuun ja meillä maihareihin ja valkoisiin tennissukkiin.

    • Anonyymi

      Mä btm ja olin 17v kun mut iskettiin hesan keskustasta. Mies oli yli 50v oli upea yö, meidän suhde kesti yli vuoden mutta sitten aloin kiinnostua muista, rakastajani oli hyvin mustasukkainen.

    • Anonyymi

      Täällähän on monenlaisia fantasioita top miehistä.
      Kuten ehkä huomasitte kaikki ekasta kerrasta kertovat ovat bottomeja. Iältään +40. Ei Suomessa toppeja taida edes olla.

      • Anonyymi

        Onhan niitä pakko olla, jos kerran btm kertoo ekakerrastaan.


      • Anonyymi

        Mun eka kerta oli nimenomaan toppina. Kiinnostusta samaa sukupuolta kohtaan alkoi tulla siinä 12 v. iässä ja alusta lähtien se fantasia oli, että saisin ite panna muita poikia/miehiä. Lukion ekalla luokalla sain puhuttua yhden silloisen kaverin seksikokeiluun, jossa pääsin panemaan sitä. Meil oli yläasteaikoina ollu pientä tunnustelua vaatteiden päältä ja alta, mutta nyt mä halusin päästä tekemään sen ihan kunnolla. Sain sen puhuttua kokeilumielessä mukaan. Ei siinä muuta kuin kerran mentiin yhdesäs suihkuun, mä levitin ihan vaan saippuaa munan päälle ja aloin panna takaapäin. Siihen yhteen kertaan se meillä jäi (kaveri alkoi muutaman vuoden päästä seurustella muijan kanssa, ei ollu miehet pidemmän päälle sen juttu), mut mä olin ihan nirvanassa, ku sain ekaa kertaa toiselta jätkältä pyllyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä pakko olla, jos kerran btm kertoo ekakerrastaan.

        Suurin osa on bottomeja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä pakko olla, jos kerran btm kertoo ekakerrastaan.

        Siis kertovat fantasioitaan ekakerrastaan. Ei sitä ole oikeasti tapahtunut.


    • Anonyymi

      olin 15 runkkailtiin imuteltiin pakko kokeilla meni mut kävi ensin kipeetä sitten mahtava ratsastus ja suihin otto kaveri tykkäs

    • Anonyymi

      Mun eka kerta oli sellai et olin joku 16-17v no siinä sit tutustuin15vuotiasee kaveriin oltiin kavereita hyviäkin viel se lähti siitä et oltiin tulossa yhest paikasta ja mä sit kerroin et näin outoo unta et se ois kännis ehotellut panoa jne sit se vaa tokas että ehkä se oli ennen uni no sit siin eka olin silee kai toi ny oli läpää sano et ei olin silee wtf noo siit siin mentii sen luo ja sit se vaa käski sen sisarukset pois kun huomas et katoin vahingos sen seisokii olin kerran saanu koitaaa et kui iso sil on noo se käski ne pois sit sen jälkee se alko riiisuu paitaa kokeile vaa rohkeasti voidaan koikella runkkausta okei no mä sit olin et täh sit se vie käden sen boksereitten päälle olevalle munalle koitan ja sit otin sen pois siel ja sit vähä runkkasin kerto kuinka se tuntu hyvälle sit käytin suus vähä aikaa imi. Ja sit me alettiin panna pani mua niin lujaa et sain orkun tärisin se runkkas samaa aikaa mua ja sit siin vaa maatiin tätä kesti sellasen melkee kaksi vuotta joka päivä pantiin

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe