Mun mielikuvitusystävät on sellaisia, että ne kokee oikeesti tapaavansa mut mielikuvitusmaailmassa. Okei, voitte sanoa miksi vain, mutta olen testannut et näen joidenkin kanssa yhteisiä unia. Ne on yleensä jollain aurinkoisella rannalla tai kesäisellä kadulla. Yhden kerran olin mielikuvitusyökerhossa. Okei, jotkut sanoo näitä astraalimaailmassa seikkailemiseksi tai LSD-trippailuksi, mut kyllä olleet mulla aina unessa päällä. Niin kauan kuin muistan:)
Mielikuvitusmaailmassa eläminen ei poissulje fyysistä todellisuutta, mutta sen sijaan rikastaa sitä. Sulla voi olla paljonkin ystäviä, ja jos voit olla täysin tietoinen Lucid-tilassa, niin päiväsi pitenevät huimasti. Siellä pärjäät positiivisella asenteella.
Se on itseasiassa rajantakainen todellisuus, mutta täysin luonnollista, värikästä, eloisaa ja kevyen hauskaakin. Jos koetat harrastaa oikeeta seksiä siinä maailmassa, niin ei onnistu. Se onkin tarkoitettu ns. positiivisille ihmisille, jotka katsoo yli seksuaalirajojen ja voi tutustua persoonaan ja hahmoon jonkun seksuaalisuuden sijaan. Mielenkiintoinen vaihtoehto tää Dreamworld, kun tylsä päivä loppuu niin Dreamworldin menot yöllä alkaa. Se on kuin se Second Life fantasiamaailma, mutta oikeesti :)
Mielikuvitusystävät
sporttikummitus
3
133
Vastaukset
- tiiänhomman
Hei Psyko! Biisillä tavataan. Ota rantapallo mukaan!
- tiiänhomman
korj: biitsillä..
- secondlifeishere
Dreamworldissa tapahtuu. Tule omana positiivisena itsenäsi Dreamworldin astraalikutsuille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467605
- 334193
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons602534- 542388
- 512358
- 402329
- 162276