herrantähden

kenenkähänidea

Voi hyvät hyssykät nyt jämppäkin ottaa tänne mamuja. Ongelmia tulee.

32

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkinut

      Idea on maan hallituksen. Jos kunta ei olisi ilmoittanut ottavansa ja joku kiinteistömoguli olisi ottanut olisi kunnan maksettavaksi jäänyt koko mamulauman hoito. Nyt kun kunta ilmoitti että ottaa maksaa valtio kulut. Pikkasen on tietty kiristyksen makua......

      • Nykysuomi.com

        MV lehti näkyy taas , Ja on päivitetty. Toinen hyvä sivusto on, Nykysuomi.com


      • terroristit.pois
        Nykysuomi.com kirjoitti:

        MV lehti näkyy taas , Ja on päivitetty. Toinen hyvä sivusto on, Nykysuomi.com

        MV lehti on paras lehti !!


      • Buhahahahaa
        terroristit.pois kirjoitti:

        MV lehti on paras lehti !!

        Kaksoiskansalainen Janitskin ja maanpetturi Johan Bäckman saivat MV -lehden kautta tehdysta valehtelusta, panettelusta ja kiusaamisesta vankeutta ja yhteensä 240 000 € sakot. Toimintaa jatkaa katkonaisesti ja varovaisesti venäläismielinen narsisti pappi Juha Molari. Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        terroristit.pois kirjoitti:

        MV lehti on paras lehti !!

        Kankaanpäässä oli nyt oma tapaus(3 uhria). Ja sitten oli tämä helsingin tapaus tämä "Eno". Ja onko oulu jo unohtunut ? kyllä rajat pitäis laittaa heti kiinni !


      • Anonyymi

        Nyt tämä espoon tapaus. no, tekijä on Turkkilaistaustainen.


    • Häslääjät

      Se yksi perhe jää koko Jämijärven silmätikuksi, tuskin kauaa Jämijärvellä asustelevat, kun muuttavat jo pois omiensa luo.

    • uutta.verta.kylälle

      Kokonainen suuri kerrostalo näyttää olevan melkein tyhjänä
      joten antakaa pakolaisten tulla elävöitämään kylää.

      • ahdistelijamamu

        Lue tämä, GOOGLE : Asialehti.


    • MonacolleMamuja

      Ensin tulee perhe, hetken päästä perässä koko suku ja tuttavat yms.maan miehet ja uskon veljet. Ei siinä pian yksi kerrostalo riitä. Täytyy majoittaa rivarillekin. Jämpän baareissa alkaa päivystämään partalapset ja mustafat. Mielenkiintoista seurata mitä muuta tapahtuu. Sen tietää, ettei Jämppä ole, enää entisensä sen jälkeen, koskaan.

      • menetettymaa

        Totta :( GOOGLE : Asialehti.


      • murkut.org.Googleen

        Se on juuri näin, lisää ja lisää alkaa tulla..


    • kokenut5

      Kuka luulee että mamut tänne asettuu? Ehei kyllä ne kehä kolmosen sisäpuolelle lähtee ennenkuin aivastamaan kerkiää.

      • Soini.ja.Sipilä.säätää

        Perussuomalaiset ottavat nyt omassa lehdesään olleen
        kirjoituksen mukaan tulevan vuoden aikana 40 000
        uutta pakolaismiestä koska Afrikasta on tulolllaan
        yli miljoona ja Lähi-idän maista 400 000 uutta Eurooppaan,
        joten Suomen osuus olisi tuo edellä mainittu.
        Perheenyhdistämisten jälkeen täällä on ainakin
        puoli miljoonaa ulkomaalaista eikä niistä mahdu
        Hesaan kuin pieni osa joten Jämijärvenkin on
        kannettava vastuunsa.


    • Jämin_uutisia

      Voi kauhistus!

      Jämijärven lentokentällä on nähty ihka elävä ulkomaalainen.

      • tuuli.ikonen.google

        RAMIN AZIMI. google. google. google....


    • Mariakeskusta

      Kiitos Jämijärven kunta että osoitat myötätuntoa ulkomaalaisille hädänalaisille.
      Kantakaamme kortemme kekoon ja ottakaamme ulkomaalaiset avosylin vastaan.
      Töitä varmaan jotakin löytyy ja onneksi meillä on koulutoimikin aktiivinen. Lapset saavat kansainvälistymiskasvatusta , tämä on äärimmäisen mahtava asia !
      Ihanaa olla osallisena avunannossa!

      • sananvapaus10

        jep, Lukekaa ja oppikaa.. GOOGLE : Murkut.org


      • lapsimorsian9v
        sananvapaus10 kirjoitti:

        jep, Lukekaa ja oppikaa.. GOOGLE : Murkut.org

        Pyydän, Älkää ottako mamuja tänne.


      • asiat.puhutaan.suoraan
        sananvapaus10 kirjoitti:

        jep, Lukekaa ja oppikaa.. GOOGLE : Murkut.org

        YOUTUBE : Olavi Mäenpää.


      • vaimokez

        Mariakeskusta ottaa vaan omaan kotiinsa noita sekopäitä... saatanan suvakki kun jotain sattuu niin palataan asiaan...


    • Pirkkoniem

      Maahanmuuttajat, tervetuloa minunkin puolestani !
      Viihtykää hyvin ja pyytäkää neuvoa, jos sitä tarvitsette !

    • Kukasyöpöydässäsi

      Tuo mantra että valtio maksaa kulut on täyttä kusetusta.
      Maksaa juu mutta vain kolme vuotta, sen jälkeen ovat kunnan elättejä.

    • sukseton

      Lämmittäkää se hiihtoputki ja sijottakaa mamut sinne ni on sillekki monumentille jotaki tuloksellista käyttöö

      • Anonyymi

        Lämmittäkää?


    • RikastukaaNeitsyet

      Toinen vokki jämille tulossa? Olette onnekkaita....

    • Anonyymi

      voi hyvää päivää, jokainen kunta velvoitetaan nimellisesti vastaanottamaan pakolaisia. tämä ollut jo vuosia, mutta eipä niitä nyt ole näkynyt muuta kuin vastaanottokeskuksissa. Kukakohan nyt olisi niin pimee että niistä jämijärvelle haluaisi. Vaikkakin sen verran mitä Jämijärveläisiä miehiä tunnen, olisi todella hyvä jos saataisiin edes yksi MIES sekottaan tuota pakkaa, joka niin pelkää oman miehisyytensä puolesta. Ainakin mitä tätäkin ketrjua lukee

    • Anonyymi

      miksette itse tee lapsia

    • Anonyymi

      Huhu kertoo, että Jämille majoittuisi hotellille iso porukka mamuja,ja alkaisivat pitämmään siellä pitseriaa,olisi kaikille avoin paikka...että näin.

    • Anonyymi

      Onko tuo tosi kans..

    • Anonyymi

      Jämpälle tulee 1807 mamua joille paikalliset joutuu pakkoluovuttaan tonttimaan 200 neliön mamutalon rakentamiseen. Persut joutuu luovuttaan kaksi tonttia per persu.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe