Opettajan puhuttelussa

OpenKanssa

Olin yksi koulun suosituimmista tytöistä kundien keskuudessa. Olin juuri täyttänyt 18-vuotta ja olin juuri viettänyt aika railakkaan viikonlopun sen kunniaksi. Maanantai oli kuitenkin lempi päiväni koska minulla oli biologiaa ei sillä että pitäisin itse aineesta mutta opettajamme Jarkko oli asia erikseen. Oli päivän viimeinen tunti ja istuin luokan perällä kuten yleensä. Katselin kun tuo komea opettaja puhui ja kertoi ihmisen anatomiasta en voinut vastustaa kiusausta ja aloitin varovasti sormittamaan itseäni. Kuvittelin opettajani kokonaan alasti ja se sai minut jo kiihkon valtaan. Kun tunti loppui olin jo lähdössä kun Jarkko pyysi minua jäämään luokkaan koska hänellä oli jotain puhuttavaa minun kanssani. Kuulin kun muut kuiski "Miia joutuu opettajan puhutteluun mitä se on nyt tehnyt" en sinänsä välittänyt vaan menin luokkaan ja Jarkko sulki oven että saisimme puhua rauhassa. "kuule Miia tiedän mitä teit tänään tunnillani..." Nielaisin nopeasti ja olin hiljaa. "Ymmärräthän että tuo ei ole sopivaa?" Jarkko sanoi minulle. "Joo joo tajutaan" sanoin hieman nolona olin jo menossa ulos luokasta kun Jarkko otti kädestäni kiinni ja sanoi "Minun on kyllä rankaistava sinua antamalla sinulle yksi tunti lisää biologian opetusta tässä ja nyt", ennen kuin ehdin sanoa mitään tuo veti minut opettajan pöydälle istumaan. "Mi..tä sä teet ?" Kysyin hirman yllättyneenä. Jarkko oli vaan hiljaa hetken ja tuijotti minua ja minun vartaloani ynteäkkiä huomasin tuon huulet omillani. En tiennyt mitä oli tekeillä ja miten minun pitäisi toimia mutta vastasin suudelmaan intohimoisesti >>apua tämä ei voi olla todellista<< ajattelin kun työnsin kieleni tuon suuhun.. Hetken aikaa vain suutelimme kunnes Jarkko perääntyi. Jarkoo oli hetken hiljaa ennen kuin alkoi puhua "Miia tiedätkö että olet todella seksikäs nuori nainen ja minua kiihotti hirveästi se sinun tämänpäiväinen luokassani" en ehtinyt sanoa mitään kun tuo taas hyökkäsi kimppuuni..

Jatkuu...

4

2285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OpettajanKanssa

      Jarkko kaatoi minut pöydälleen makaamaan kun tuo samalla tutkiskeli kehoani käsillään. Ei kestänyt kauvaa kunnes kädet olivat laskeutuneet haara väliniini tuo tunnusteli jo kosteaksi tullutta pilluani. "Kappas sähän olet jo aika märkä" tuo sanoi ja virnisti. Pian Jarmo olikin riisunut tiukat pillifarkuni ja laski alushousujani. Samaan aikaan minä yritin repiä omaa paitaani pois päältä ja pian olin kokonaan alasti opettajani edessä. "Ahh noi sun rintasi ovat mahtavat saanko tutkia niitä?" Tuo kysäisi ja virnisti minulle, "ihan vapaasti saat tehdä mitä tykkäät niille" sanoin kiihkon vallassa niinpä tunsin kuinka tuo tarttui kovakouraisesti rintoihini ja alkoi leipoa niitä "aaah" en saanut muuta suustani pian Jarkko alkoi myös käyttää kieltään rinnoilleni.. Olin jo niin kiimainen että en kestäisi enään joten sanoin tuolle komealle opettajalleni "Riisudu säkin mäkin tahdon tutkia sua" sain sanotuksi kiimsisella äänelläni. "Kappas sinä haluat siis myös tehdä jotain no hyvä on" tuo sanoi leikkisästi samalla kun alkoi riisua vaatteitaan. Pian edessäni seisoi komea opettajani jonka suuri kulli oli suoraan edessäni vsi odottamassa minua..

      Jatkuu..

    • OpenKanssa

      Oin tuon kyllin käteeni ja aloin koskettelemaan ja tutkimaan tuon ihmeellisen mahtavaa kalua. Samaan aikaan Jarkko oli alkanut sormittamaan minua ja se tuntui MAHTAVALTA. "Sä olet ihanan märkä täältä" Jarkko sanoin ja pisti sormensa pilluuni äänhdin hieman mutta olin niin kiimainen etyä en pystynyt puhumaan. Jarkko veti sormensa ulos pillustani ja työnsi minut makuulle ja nosti jalkojani "nyt on aika kokeilla oletko tarpeeksi märkä.." tuo sanoi kun työnsi peniksensä pilluuni. Ensiksi Jarkko teki hitaita liikkeitä mutta kovensi vauhtia joka sekuntti. "Ahh rakastan tätä ihanan tiukkaa teini pilluasi" tuo huokaisi kiimsisella äänellä. Ei kestäny kauvan kun tuo laukesi sisääni ja minäkin sain organismin. Jarkko ehti vetää juuri peniksensä pois minusta kun tuo laukesi uudelleen suoraan minun naamalleni ja rinnoilleni. Kun vähän aikaa oli kulunut päätimme lopettaa koska kello oli jo aika paljon ja pian koulu suljettaisiin. Putsasimme itsemme nenäliinoilla ja puimme päällemme. "Mulla oli kivaa kiitos kun pidit mulle yksityis tunnin" sanoin tuolle vielä ennen kuin suksisin oven ja lähdin kotiin..

    • Opåilas

      Minökin olem nusinnut oprttajsn kamnsa mobesti kiulussa.

    • Havainto-opetusta

      Joo muillekin bilsan ope antoi havainto-opegusta biologiasta mutta en ehtinyt nähdä arvosanaa koska seuraavaksi oli maantietoa ja sekin antoi havainto-opetusta ja oon nyt täällä thshetseeni- Ingušian vuoristoalueella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe