Raision OMG

kapanossi69

Terppa! Mitä mieltä Raision uusimmasta baarista OMG? Millaista väkeä käy? Onko karaoke- vai tanssiravintola? Minkäikäistä porukkaa käy?

61

4785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liisiiisipoliisi

      typerä nimi, typerä perustaja.

    • oumaikood

      OMG on ok mesta.Vie ne vähäisetkin PR:n asiakkaat joka toiminut jo pitkään tappiollisena.Suoranainen ihme jos se mesta on enää tulevana kesänä auki.

    • alkoholistiitse

      samat hörhöt pyörii pummaamassa, oli sitten pr, tai outomesta, molemmat räkälät syytä kiertää kaukaa.pr teki tiliä 80- 90 luvulla, nykyään moiset mestat ei tuota pätkän vertaa. suosittelen hakemaan kunnon töitä, juopot ei nykyään teitä elätä.

    • äsiäkäs45

      OMG:n ongelma on se, että se on liiah ahdas.

    • Raitisraisio

      Mallaskulma on laadukkaampi asiakaskunnaltaan.

      • kagk

        Mielestäni sana laadukas ei mitenkään sovi asiayhteyteen ,kun puhutaan kaljan kittaajista mielestäni kaikki alan harrastajat kuuluvat ryhmään Luuserit !!!


    • kiitosmuteikiitos

      raision räkälät ei ole laadukasta asiakaskuntaa ikinä nähneetkään.

    • Koiraleuka

      Samalaisia luusereita kun muissakin kaljabaareissa, surkeita kaljajuoppoja jotka asuvat yhteikunnan kustannuksella.Laadukasta näistä ei saa millään, yksikään itseään kunnioittava henkilö ei mene lähellekään näitä juottoloita, jotka pitäisi lailla kieltää.

    • navigaattoriavuksi

      piti käydä kaljalla, mallaskulman löysin, mutta omg oli niin piilossa etten edes löytänyt.

    • Ou_mai_gaad

      Luulin että se on joku seurakunnan uusi nuortenkeskus :D :D

    • jugamenijo

      omg tulee sanoista ohita mahdollisimman gaugaa.

    • jfdrtu6

      OlemmeMyösGay

    • Raitiseläkeläinen1

      Kyllä minä käyn mielummin Kari Hangan kojussa juomassa kaffen!

      • NaantalinKesä

        Ei Hankan homekojulle ja ei reson räkälöille!


    • nimetön00178

      ja kiva katella kun omistajat notkuvat myös baarissa humalassa ja vielä tiskinkin takana...

      • Mattipajuvirta

        Anonyyminä on varmaan kiva kirjoitella. Ensinnäkin baarin pitäjät voivat viettää vapaa-aikaansa baarisanssa siinä kuin muutkin. Toiseksi omistajat eivät ole olleet tiskin takana humalassa niinkuin väität. On aika törkeätä pistää tollaista paskapuhetta someen. Jos sulla on todellakin jotain ASIAA niin otathan yhteyttä.


      • kagg
        Mattipajuvirta kirjoitti:

        Anonyyminä on varmaan kiva kirjoitella. Ensinnäkin baarin pitäjät voivat viettää vapaa-aikaansa baarisanssa siinä kuin muutkin. Toiseksi omistajat eivät ole olleet tiskin takana humalassa niinkuin väität. On aika törkeätä pistää tollaista paskapuhetta someen. Jos sulla on todellakin jotain ASIAA niin otathan yhteyttä.

        Tuskin itsekään omalla nimelläsi kirjoittele, joten jätä tuo jeesustelu ja ala kalppia sinne kaljakuppilaan vertaistesi seuraan.


    • Anl

      No ihan nukava paikka ystävällinen palvelu ja kiva poika oli töis kiitos hänelle

    • Säälijä

      En ole koskaan käynyt enkä käy.. omistajan tiedän ja.. no, en kommentoi.. räkälä missä juotetaan ihmiset siihen kuntoon että kaatuilee kätensä poikki ja naamansa verille.. pr:ssä taas pidetään asiakkaista huolta ja henkilökunta on ihana.. kävin tässä kerran pr:ssä kahvilla ja myyjä kertoi asiakkalle että ei tänään enempää, johon asiakas vastasi, lähden sitten omg:hen sieltä saa, se on varma.. että näin..

      • Tubettaja1

        Voisitko kertoa omistajan nimen? Olen kovasti koittanut etsiä Googlesta mutta en löydä suoranaista nimeä itse väärin omistajasta.....


      • Tubettaja1

        Siis itse BAARIN omistajasta 😊


      • Tarkastaja00
        Tubettaja1 kirjoitti:

        Siis itse BAARIN omistajasta 😊

        Googlella löytyy heti, jos osaat sitä käyttää, ei vaadi paljon se. Itse baari on ihan kiva, eikä kaikki ole mitään kaljaluusereita siellä.


      • limppa
        Tarkastaja00 kirjoitti:

        Googlella löytyy heti, jos osaat sitä käyttää, ei vaadi paljon se. Itse baari on ihan kiva, eikä kaikki ole mitään kaljaluusereita siellä.

        No ei ole ei. Pidän itsekin paikast. Ja myös henkilökunnasta.


    • Hirveää

      Voi taivas! Ei tulisi mieleenkän mennä siihen baariin... ihminen joka menee
      ei taatusti pääse raision muihin baareihin.. olen kuullut ketä sen omistaa ja ketä on töissä niin voi hyvää päivää.. no, sinne mennään mistä saa vaikka olisi siinä kunnossa ettei nimeään tiedä!!!!!!

      • NYTSITTE

        Okei. Eli jos menee omg:n niin automaattisesti portti muihin baareihin?? 😆 ei hitto sä oot fiksu. Omg on pikku baarina on viihtyisä. Pienenmoinen mutta viihtyisä.


    • Rituvaantäältä

      PR- bar


      PERJANTAINA 11.11 2016
      HALLOWEEN BILEET ALKAEN KELLO 18.00
      -MAKKARAA
      -MUSIIKKIA
      -PARAS ASU PALKITAAN

      TERVETULOA!

    • hakkii

      vieläkö hakinpubi auki vai koska mennyt nurin? 2v sitten tais olla lappu luukulla vai muistanko oikeen?

    • MountHagion

      Hakinpupi on ollut kiinni reilu kaks vuotta, melkeen heti sen ampumistapauksen jälkeen laitettiin lappu luukulle, nykyään tiloissa toimii jonkin sortin karaokeporukka.

    • kuuluisavesivahinko

      Miks ovet on säpissä?

      • Tiedoksianto

        Vesivahinko


    • kishd9g8w2eo

      Minkälaista porukkaa taas viimeksi oli siellä. 30-40v kännisiä örveltäjiä. Vanha nainen tiskillä, ilmeisesti hänen poikansa tuli sinnne. Hetken päästä istui pää pöydässä pilkkimässä. Myyjä käytti lähinn aikaa poikansa vahtimiseen.
      Ei enää mulle. Mallaskulma vie voiton 6-0.

    • AVUL

      ERITTÄIN HIENO MESTA ÄLKÄÄ VIITSIKÖ HAUKKUA JOS JOKU USKALTAA YRITTÄÄ NIIN ANNETAAN HÄNEN TEHDÄ SE RAUHASSA EIKS NIIN VAHIKOJA TAPAHTUU EIKÄ SILLE VOI YHTÄÄN MITÄÄ TSEMPPIÄ JATKOON

      • Anonyymi

        LOPETTAKAA TOLANEN PUHUMINEN ETTE VARMAAN OLE KÄYNEET MISSÄÄ MUUAL ANTAKAA IHMISTE JUODA JOS JANOTTAA ONKS PAKKO KATTEL KATO SIT PANTSO VILLAA TAI MALLASKULMAA . HVVÄÄ JATKOA JA MENESTYSTÄ. AVUL


    • oisjojano

      Koittakaa nyt(jos se on teistä yrittäjistä nyt oikeasti kiinni)saada ne ovet auki 'jo' helluksi.Jos
      se on putkimiehistä-vielä-kiinni,antaisin potkut asappina!

      • gygyg111

        Baarin fb sivulta.
        OMG BAR
        8 t · Turku, Varsinais-Suomen maakunta ·

        Avaamme torstaina 25.5


    • PakostaKuunnellut

      En ole tuossa OMG-pubissa käynyt, enkä mitenkään toivo pahaa kyseiselle yritykselle.

      Päinvastoin, pelkkää hyvää! Siksi huolestuttaakin, kun parin viime viikon aikana on Raision keskustan alueella (Tasalan puolella) jatkuvasti näkynyt keski-ikäinen humalaiselta tuntuva naisihminen, joka OMG-mainoshupparissaan istuskelee katupenkeillä miesten kanssa, huutelee sivullisillekin ja kerran olen nähnyt/kuullut iltapäivällä, kun on jo kännirähissyt miesseurueelle.

      Onko tämä joku mainosperformanssi?

      • Koe.Elä

        Kyllä on


      • PakostaKuunnellutTaas

        Kauankohan tuo ilolintu aikoo kiekua keskustassa OMG:tä markkinoimassa? Koko kesän?


      • sdgf2dsfw

        Nuo juopot istuu tosiaan tuossa ouistoalueella. Menisivät kotiinsa


      • arvostettu.ajattelija

        kamalaa.


      • ohmaigaad

        Onko valkoinen paita tuolla?
        Onko kellään tietoa antaako helposti?


    • istukoon

      Mitä helvatin väliä sillä on jos juopot istuu puistossa?

      • Realisti

        Siirto topinojalle...


    • kohtuupoika

      RAIVOraittiit arvoineen,rinkula päänpäällä toitottajat ahdistavat eniten.Oma käyttö ei aikoinaan pysynyt hanskassa,niin ollaan nyt moralisoimassa ja tuomeksumassa muitten käyttöä.

    • Ala-arvoista

      Onko tuo joku työntekijä joka välillä juo kaljaa, toimii dj:nä ja kerää laseja pois pöydistä? Kerran jopa poisti jonkun baarista(ihme sinänsä). N. 50v mies siis kyseessä.
      Yksi asia mikä harmittaa on kun tappelijoita ei poisteta baarista ja sillointällöin joku alaikäinen istuu muiden mukana sisällä...

      • vaissillai

        Lässynlässyn. Sulla selvästi jotain jääny hampaankoloon.


      • Ala-arvoista

        Ainoastaan se että en saanut olla rauhassa tuolla kaikelta riehumiselta ja idiotismilta.
        Opettelisit kuitenkin ottamaan kritiikkiä vastaan


    • Yrmeli

      Mikä paikka tää on? En ole kuullutkaan, Raisiossa olen käynyt vaan Jaska pubissa minkä omistaja oli selkeästi humalassa ja portsari täysin ammattitaidoton

      • Herjaajatvastuuseen

        Päivämäärä ja kellonaika, kiitos


    • Satakaltsii

      Olin kerran ja toista kertaa EI tule, samanlainen karsee räkälä kuin se PR-räkälä, ...Raisiossa ainoa normaali paikka Mallaskulma.....kuka kumma noissa räkälöissä viihtyy??

    • Tuho

      Ip-osoite jää talteen😊

    • Anonyymi

      Ei ole enään mukava käydä joskus oli outoa porukkaa käy nykyään

      • Anonyymi

        Sinun kirjoittamasi lause on täysin mahdoton ymmärtää. Opettele suomea.


    • Anonyymi

      Ketä on muuten omistaja? Ketä pitää karaokea?

      • Anonyymi

        Liisi Pajuvirta on yrittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liisi Pajuvirta on yrittäjä.

        Täysin edesvastuuton räkälä. Juotetaan ihmiset siihen kuntoon etteivät pysy pystyssä. Raha vain merkitsee. Joutaisi konkurssiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin edesvastuuton räkälä. Juotetaan ihmiset siihen kuntoon etteivät pysy pystyssä. Raha vain merkitsee. Joutaisi konkurssiin.

        Perätön väite. Olet vaan katkera mussuttaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perätön väite. Olet vaan katkera mussuttaja

        Näin juuri ja nimenomaan.


    • Anonyymi

      Voiko OMG:kin saada 'porttikiellon' ? Kuinka ales ihminen on jo tuossa vaiheessa ruokaketjussa vajonnut, hautausmaahan enää alempana?!

      • Anonyymi

        Oma syysi


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe