Nyt on aika laittaa Mäntyharjulaiset putkifirmat tapetille! Eli kuka on asiantuntija ja kuka kusettaa!!
Mäntyharjun LVI: asiantuntemusta löytyy ja asiakkaan kusetusta. Järjettömän kallis!
Jarin LVI asennus: myös kallis ja jälki on aivan järkyttävää, varsinkin saneerauksissa. En suosittele.
Osmo Hinkkuri: Kukkarolle sopiva, hinta ihan ookoo, muuten pikkasen kummallinen?
Jorma Manner: Näistä paras, aikataulu pitää ja hinta ei pilvissä!
Vesijohto saneeraus
saneerajaarska
4
1507
Vastaukset 4
- Putkipate
Aloitushan oli suora mainos ja on vielä muitakin putkifirmoja mutta en koe että nimiä pitää mainita.
- tuumajavartti
Juu ja aloittajalla ollut kiitettävän paljon saneeraamista kun kaikista ilmeisesti kokemusta? Minulla kolmesta kokemuksia ja en ole ihan samoilla linjoilla!Nimiä täällä nyt ei tarvis mainostaa!
- neljännestuuma
Ketään moittimatta aloitus aikas bueno!
- Anonyymi
OK ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491268Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15419- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413