sämpylää keski-euroopan lennoilla

riskavoider

maalainen utelee että tarjooko finksi ilmasta sämpylää ja kaffeeta keski-euroopan lennoilla? lämmin ruokahan vissiin maksaa 12e. tässä iässä se on tärkeää pitää verensokerit ylhäällä.

9

148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiTarjoa

Ei tarjoa

• Kahviasaa

Kahvia kyllä tarjoaa ilman lisäveloitusta, samoin teetä, vettä ja mustikkamehua. Syötävät maksavat, mutta eivät nyt järin paljoa.

• tahmamanne

perseaukisille nekin ovat kalliita

• Korotustapukkaa

Jos on lentopisteitä, voi korottaa businekseen. Minä ainakin tein korotuksen, saa syödäkseen ja pääsee loungeen ennen lentoa

• Plussahintapäivät

Muilla yhtiöillä saa karjaosastossa ruoat. Finnairissa vain pisneksessä. Finnair ei maksa myöhästymiskorvauksia. Finnairin palvelutaso. Finnairin varakapasiteetti on olematon, jos jotain rikkoutumisia sattuu. Täytyy olla melkoinen masokisti joka vielä ehdoin tahdoin halua lentää Finnairilla. Silver-korttia varten pitää lentää kymmeniä kertoja esim Englantiin ja takaisin.

• Korotustapukkaa

No, minä olen korottanut lennon vain liityntälennolle Bangkokiin. Kaikki lennot samalla lipulla, jatkan Qatar airwaysillä eteenpäin. Kyllä silver-kortin saa, jos tekee kaksi Cathay Pasific-lentoa Bangkokiin L-lippuluokassa, jos olen ymmärtänyt oikein. Minulla ei vielä ole Silver-korttia mutta ehkä joskus

• nojustjooo
        Plussahintapäivät kirjoitti:

Muilla yhtiöillä saa karjaosastossa ruoat. Finnairissa vain pisneksessä. Finnair ei maksa myöhästymiskorvauksia. Finnairin palvelutaso. Finnairin varakapasiteetti on olematon, jos jotain rikkoutumisia sattuu. Täytyy olla melkoinen masokisti joka vielä ehdoin tahdoin halua lentää Finnairilla. Silver-korttia varten pitää lentää kymmeniä kertoja esim Englantiin ja takaisin.

No esim. SAS siirtyi maksullisiin välipaloihin monta vuotta ennen Finnairia... Ota nyt ihmeessä selvää ennen kuin avaudut. ;)

• EhkäKeksin
        Plussahintapäivät kirjoitti:

Ei ole kaikilla..., alkaa olemaan poikkeus jos saa.

• Rahallasaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe