sämpylää keski-euroopan lennoilla

riskavoider

maalainen utelee että tarjooko finksi ilmasta sämpylää ja kaffeeta keski-euroopan lennoilla? lämmin ruokahan vissiin maksaa 12e. tässä iässä se on tärkeää pitää verensokerit ylhäällä.

9

193

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiTarjoa

Ei tarjoa

• Kahviasaa

Kahvia kyllä tarjoaa ilman lisäveloitusta, samoin teetä, vettä ja mustikkamehua. Syötävät maksavat, mutta eivät nyt järin paljoa.

• tahmamanne

perseaukisille nekin ovat kalliita

• Korotustapukkaa

Jos on lentopisteitä, voi korottaa businekseen. Minä ainakin tein korotuksen, saa syödäkseen ja pääsee loungeen ennen lentoa

• Plussahintapäivät

Muilla yhtiöillä saa karjaosastossa ruoat. Finnairissa vain pisneksessä. Finnair ei maksa myöhästymiskorvauksia. Finnairin palvelutaso. Finnairin varakapasiteetti on olematon, jos jotain rikkoutumisia sattuu. Täytyy olla melkoinen masokisti joka vielä ehdoin tahdoin halua lentää Finnairilla. Silver-korttia varten pitää lentää kymmeniä kertoja esim Englantiin ja takaisin.

• Korotustapukkaa

No, minä olen korottanut lennon vain liityntälennolle Bangkokiin. Kaikki lennot samalla lipulla, jatkan Qatar airwaysillä eteenpäin. Kyllä silver-kortin saa, jos tekee kaksi Cathay Pasific-lentoa Bangkokiin L-lippuluokassa, jos olen ymmärtänyt oikein. Minulla ei vielä ole Silver-korttia mutta ehkä joskus

• nojustjooo
        Plussahintapäivät kirjoitti:

Muilla yhtiöillä saa karjaosastossa ruoat. Finnairissa vain pisneksessä. Finnair ei maksa myöhästymiskorvauksia. Finnairin palvelutaso. Finnairin varakapasiteetti on olematon, jos jotain rikkoutumisia sattuu. Täytyy olla melkoinen masokisti joka vielä ehdoin tahdoin halua lentää Finnairilla. Silver-korttia varten pitää lentää kymmeniä kertoja esim Englantiin ja takaisin.

No esim. SAS siirtyi maksullisiin välipaloihin monta vuotta ennen Finnairia... Ota nyt ihmeessä selvää ennen kuin avaudut. ;)

• EhkäKeksin
        Plussahintapäivät kirjoitti:

Ei ole kaikilla..., alkaa olemaan poikkeus jos saa.

• Rahallasaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1309
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      82
      1182
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      967
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      813
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      713
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      589
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      510
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      468
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      455
    Aihe