Etsin näin matkaseuraa reippaalle, rennolle ja virkistävälle New Yorkin matkalle 1-2 viikon ajaksi, riippuen kokonaiskustannuksista. Ajankohta on auki mutta tämän vuoden aikana olen päättänyt käydä siellä.
Harrastan valokuvausta ja liikun paljon julkisilla.
Ehtona on muutaman kerran tapaaminen ennen matkaa että voimme tutustua, sopia lennot, asumisen ja yhteisestä ohjelmasta suurin piirtein.
Asuminen voi tulla edulliseksi etukäteen suunnittelemalla.
Matkaseuran iällä tai sukupuolella ei ole väliä koska asuminen yritetään järjestää kaikille sopivaksi. Itse olen keski-ikäinen nainen, en tupakoi, viiniä kohtuudella.
[email protected]
New Yorkin matkalle tämän vuoden aikana
4
95
Vastaukset
- kiinnostavaa
Missä päin asut? Mietin että etukäteen tutustuminen voi olla vaikeaa, kun minä asun Turun liepeillä. New York on ihana kaupunki ja sinne tekee mieli aina uudelleen.
- N-Y-kerran_elämässä
Matkan ajankohta on joko kesällä tai vuoden lopulla (mieluummin jo kesällä). Kerro jos sinulle käy kesä koska edullisen asunnon etsiminen on aloitettava mahdollisimman pian. Keskustan edulliset paikat menevät 2-3kk etukäteen.
Tapaaminen ei ole välttämätön jos matkan järjestely sujuu muutenkin. Olet jo käynyt siellä joten sinulle kaikki ei ole uutta kuten minulle:)
- kiinnostavaa
Tulipa typerä kommenti Kotkasta.
Kesällä New Yorkissa saattaa olla kovinkin kuuma. Tosin siitä ei voi kuitenkaan koskaan tietää.
olen haaveillut meneväni Nykiin esim. kiitospäivän jälkeisenä perjantaina, jolloin on aivan uskomattomat alennusmyynnit. Vuonna 2009 olin Länsirannikolla siihen aikaan.
Muutenkin olen pyörinyt USA:ssa ja käynyt n. 40 osavaltiossa.- NY_kerran_elämässä
Kiitospäivä näyttää olevan marraskuun neljäntenä torstaina, tänä vuonna 24.11.
Meitä olisi nyt kaksi lähdössä ja työn vuoksi joulukuu olisi sopivampi, varmaan silloinkin on alet ja joulun ajan kokeminen voi olla mielenkiintoista.
Kesä-elokuun lämpötilojen keskiarvo 28-29°C ei kovin paljon kun varjoon pääsee ja vettä saa tarvittaessa. Alan nyt katsella asuntoja, jospa kesän matka toteutuisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828