Poikkis ongelma

Hohhoijaakkaa

Miksi poikaystävän löytömin on nii vaikeeta... tössäkin omas kaveripiiris on kaks homoa, mutta ei vaa synny mitään. Ja sit jos tönne laittaa esim."Poikaystävää etsimössä, 15-17v tampereelta" ni sit sieltä tulee jotain 13-14v joutsasta tai 29-58espoosta. Että joo... piti tömäkin tänne laittaa, en vaa ymmärrä kui joku 50v kuvittelee olevansa 17v. Ja sitku tuleeki joku 15-17v juttelee se,on sit toki ihan lähellä, mut sit lopulta estäö tai lopettaa vaa keskustelun...
Tössö lähipiirissäni on homo, joka on kaapissa, olen ainut ketä tietää siitä, ja olen tuntenut hänet 4päivä vain. Voisi koittaa tutustua tähän kyseiseenihmiseen paremin. Mutta en tunnu saavan hänestä mitenkään "kiinni"...
Mitä teen, miten tutustuisin häneen? Olen pienestä pitöen ollut kiusattu, vasta ysilla kiusaaminen loppui kun vahdoin luokkaa. En siis ole kovin seurallinen, tai hyvä aloittamaan keskustelua jne.

4

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Somepne

      Suomi24 ei ehkä ole paras paikka etsiä seuraa.
      Ja mitä toiseen asiaan tulee, niin jomman kumman on pakko aloittaa keskustelu että siitä tulisi jotakin.

      • hei sinä somepne jos suomi24 ei ole paras paikka etsiä seuraa nii mikä
        sitten vastaappa tähän


    • UHMEDSOMALI

      aloitaja ole vaha hoono soome. ehkka siksi sina ei löutta homo raiskajata kun kaiki loole sina ole mamu musulmaani allahu akbar terrorist

    • Veggsu

      Käytä pappoihin ja ei toivottuihin henkilöihin voimasanoja: "Minun unelmani on... ikäiseni seura". Kun sanot julki unelmasi, se puree. On toiminut minun kohdallani. Hyvin harva kyseenalaistaa vilpitöntä onnen tavoittelua.

      Honottava ja avoimesti homo samassa koulussa ja toinen, ensitapaamisella tajusin heti kohdatessa etten ole kiinnostunut. Ensimmäiset näkemäni eivät olleet unelmia, mutta elämä ei kuitenkaan mennyt paskasti. Nyt, kun ikää on tullut, voin sanoa, että se oli vain ensivaikutelma. Ihastuttavia homoja on maailma täynnä.

      Jos olet varma, että kaverisi on homo, tuo esiin kiinnostuksesi, mutta anna hänelle tilaa olla kaapissa. Jos hän ei kiinnostu, löydät uusia tuttuja täältä, gridr sovelluksella tai qruiserilla. Sitkeys kannattaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4066
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2169
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1664
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1360
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe