Muinainen ja Unijukka

PunahiuksinenRosa

Paljon elämää nähnyt nainen kysyy rakkausasiaa. Kysyn vaaleasta miehestä. Hän on ikäiseni. Näkyykö meille yhteenmuuttoa vai muutanko itse ensin isompaan kotiin? Tuleeko hän perässä vai miten asiat selviää? Miltä näyttää minun raha-asiat?
Ps. Tuleeko perintärahaa?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahaa

      Ahneet ei saa mitään ,ei rikkautta.ei rakkautta,rahat vaan mielessä phyi.Ootatte että sukulainen heittää henkensä ja rahaa kyttäät,voi pietari teikäläiset!Millasia tuollaset ovatkaan....rahaa vaan oottaa huh ja toisen kuolemaa.häpeä.

      • alkuperäinen

        Nimimerkille: rahaa. Miksi kirjoittelet moista soopaa täällä? Kateuttako ja ilkeyttä?


    • Unijukka15

      Tunnepitoinen mieshenkilö, joka johtaa sinua kohti suurempaa tasapainoa. Hän ainakin on mukana suuresti vaikuttamassa kun vaihdat asuntoa.
      Tässä jutussa on mukana suuresti kohtalon vaikutusta. Paljon luonnollisia tunteita.
      Antakaa elämän virran näyttää suuntaa, älkää koettako itse vaikuttaa liian kiivaasti asioitten kulkuun. Teillä on hyvin yhteenkuuluvuutta.

      raha

      Jotkin asiat yhdistyvät raha-asioissasi. Voisit käyttää rahaa myöskin puhtaasti nautintoihin ym.mukavuuksiin. Rahankäyttö ja ihmissuhteet liittyvät yhteen.
      (Tarkoititko muuten perintÖrahaa?! Yhden kirjaimen ero on tuossa aika suuri ...)
      Muuten aurinkoa näyttää raha-asioittesi kehittyminen.

      • PunahiuksinenRosa

        Kiitos. EN tarkoittanut perintÖrahaa. Ei tulisi mieleenikään kysyä sellaista.
        Ulosotossa on saatavia. En tarvitse muiden rahoja. Huolehdin vain omat työ-ja raha-asiani itse:). Mutta on susia lammasten vaatteissa ja sitä varten on järeämmät keinot. Onko asunnon vaihtoon pitkä aika? Meneekö ensi vuoden puolelle?


    • PunahiuksinenRosa

      Onko asunnon vaihtoon pitkä aika? Meneekö ensi vuoden puolelle? Rahankäyttö ja ihmissuhteet liittyvät yhteen. Eli ketä näet tähän?

      • PunahiuksinenRosa

        Sukulaisnainen ja mies? Vai jotakin muuta? Kiitos jos kerkiät katsoa sitten kun on aikaa.


      • PunahiuksinenRosa

        nostan...


    • ennenkuulumatonta

      Nimiäkö oot vailla?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe