Mutta kun en tiedä kaipaatko edes mua tai oletko koskaan ollutkaan täällä.
Haluaisin olla sun kanssa yhdessä
16
165
Vastaukset
Miksi et kysy häneltä............
https://www.youtube.com/watch?v=t4H_Zoh7G5A- Annesi
hahahhahaha:D Ristokin paraskin puhuja "Miksi et kysy häneltä". Just joo, oletko Risto itse edes yrittänyt mitään kysellä Anneltasi?
Annesi kirjoitti:
hahahhahaha:D Ristokin paraskin puhuja "Miksi et kysy häneltä". Just joo, oletko Risto itse edes yrittänyt mitään kysellä Anneltasi?
Anne sanoi, ei kiinnosta ja hirnui.....
Hän tietää myös, että käyn täällä.....
Ja hirnuu entistä enemmän....- IsotTytötPuhui
Risto_ kirjoitti:
Anne sanoi, ei kiinnosta ja hirnui.....
Hän tietää myös, että käyn täällä.....
Ja hirnuu entistä enemmän....En usko. Anne ei ikinä kieltäytyisi sinun tarjouksestasi:D Olen kuullut vähän huhuja, että Anne on perso Riston kaltaisiin miehiin
- kerranvuodessakunsaa
Mä haluisin lisää laskiaispullia. Kaksi mennyt jo tänään, pakko hakee lisää.
- Tämähänsiinäon
Niin haluaisin minäkin yhden naisen kanssa olla ja elää, mutta ei häntä niin vain oteta. Hänellä on oma elämänsä, mistä en tiedä tuon taivaallista. En edes tiedä, kuinka onnellinen hän on sen nykyisen kanssa. Ei haluta mennä kenenkään välejä rikkomaan.
- Miksietsitten
Tutustuisi häneen?
- Tämähänsiinäon
Tutustuisin oikein mielellään.
- Miksietsitten
Tämähänsiinäon kirjoitti:
Tutustuisin oikein mielellään.
Mikä sitten estää tämän tutustumisen?
- tämävaivaaminua
Minäkin haluaisin tutustua erääseen mieheen. En saa häntä mielestäni. Joka ikinen päivä hän on ajatuksissani. Haluaisin olla edes ystävä.
- Tämähänsiinäon
Kerroin tuossa jo edellä sen.
- Miksietsitten
Tämähänsiinäon kirjoitti:
Kerroin tuossa jo edellä sen.
Kaikillahan on oma elämä. Tuskin toiseen tutustuessa rikkoisit mitään välejä.
- ystävänpäivälähestyy
tämävaivaaminua kirjoitti:
Minäkin haluaisin tutustua erääseen mieheen. En saa häntä mielestäni. Joka ikinen päivä hän on ajatuksissani. Haluaisin olla edes ystävä.
Vaivaan löytyy helppo ratkaisu txt tms.
- Tämähänsiinäon
Tosiaan. Niin muuten lähestyykin. Ystävänpäivähän on tulevalla viikolla. Tarkoitus olis kyllä tutustua häneen. Ottaa selville, onko tämä tunne molemminpuolinen.
- TutustuIhmeessä
Aina voi yllättyä..
- kannattaaainakysyä
Minäkin haluaisin olla erään kanssa läheisemmissä väleissä:) Aina ei saa mitä haluaa jos se toinen vaikka ei haluakaan. Elämä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4501312- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18747Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100723- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 62664
- 27663