Olen tapaillut pari kertaa yhtä ihanaa miestä. Nyt menimme vähän syvällisempiin keskusteluihin ja tuli vanhat huonot tunteet pintaan. Aloin sitten itkemään. Nyt jälkeenpäin hävettää suunnattomasti. Tuntuu että olen aivan liian herkkä ja itkin turhaan. Hävettää todella. D:
Purskahdin itkuun treffeillä
3
143
Vastaukset
Hei
Miten treffikumppanisi reagoi kyyneliisi? Vaivautuiko hän tai alkoi heti puhua kevyemmistä asioista? Itselleni tulee mieleen, että saattoihan hän ehkä aluksi säikähtää jos itkusi tuli niin yllättäen. Mutta tuskin on mitään häpeämistä sinä, että olet tunteva ihminen joka et pelkää näyttää niitä.
Monet miehet vierastavat naisen kyynelehtimistä sen vuoksi, että he kokevat epämääräistä syyllisyyttä. Aiheutuuko itku jotenkin minusta ym. Nyt en tahdo yleistää millään tavoin. Mutta tässä tapauksessa hän ei varmaankaan kokenut niin, koska olitte juttelemassa käsittääkseni menneistä asioista ja se sai sinut herkistymään.
Sanoisin, että ole rohkeasti oma itsesi kyyneleineen karvoineen päivineen. Ei tunteissa ja kyyneleissä ole mitään hävettävää.
Pappi Elisabet- vanahaukko
No problemos. Mulle on osunut kaikki tunnekuohut, kuuluu elämään.
- aamies
Minua ainakin viehättäisi, suorastaan ihastuttaisi tuollainen herkkyys. Ei mitään syytä hävetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111024Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951012- 259972
- 146893
- 56844
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46735
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718