Ajatuksia vaihtamaan

Justhine

Olen bibo ja mulla eio ketään /ystävää kaveria / tuttuakaan. Kaipailis vertaistukea /ajatustenvaihtoa /ystävää toisesta bibosta. Olen Kanta-Hämeestä ja 35v. Nainen.

13

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bipopäässäpakkasella

Jo vain vaihtuu ajatukset ja välillä ihan liian tiuhaan.

• Bipopete

Täällä toinen. Eli jos juttuseura kiinnostaa niin kirjoittele [email protected]
      Olen yhden bipon kanssa vastatusten keskustellu. Teki yllättävän hyvää ja puhuttavaa pisaa ja yhtäläisyyksiä tässä sairaudessa on yllättävän paljon.

• yksiNeuvo

Kunhan ette vaan hae vertaistukea noista bipolaaristen facebook-ryhmistä. Voin taata että vointinne niissä huononee.

• bipop

Mitäs noissa facebook-ryhmissä on sitten ongelmana?

• yksiNeuvo
        bipop kirjoitti:

Mitäs noissa facebook-ryhmissä on sitten ongelmana?

Niissä jengi välillä niin sekaisin että sillä on vaikutusta omaan psyykeeseen. Paljon riitoja, liittoutumisia ja kuppikuntia.
        Lisäksi todettakoon: olet niin kauan hieno tyyppi kun olet pikku hypomanioissa euforisine tunteineen. Odotahan kun olet daun: kukaan heistä ei tue ja kuuntele pitkään ainakaan.
        Ryhmien ylläpitäjätkin ovat ihan sekaisin ja vastuuntunnottomia hörhöjä.

• maanisdepr

hei, itse 50-kymppinen nainen, sairaus diagnosoitiin viime maaliskuussa. Nyt löydetty sopiva lääkitys, Ketipinor 400mg/vrk. Ilmeisesti kuitenkin sairaus ollut jo vuosia, hoidettu välillä masennuslääkkeillä, mikä aivan väärin, diagnoosia ennen vaikea mania, sain asiani täysin päälaelleen: menetin työn, otin pikavippejä (joita maksan vieläkin), erosin x2, muutin x3, sain rikosrekisterin. Jotkut aina välillä kaipaavat noita maniavaiheita, itse pelkään, että tuleeko niitä vielä joskus tän lääkityksen kanssa tai sitten sitä valtavaa mustaa masennusta, joka viime kevään manian vaiheen ilmestyi. Itsellä vertaistukiryhmänä tällä paikkakunnalla sellainen käsityökerho ja toinen tän sairauden hallintaryhmä. Ollut hyvä nähdä, ettei ole ainoa tän sairauden diagnoosin saanut. Voin kirjoitella, jos kiinnostuit.

• bp11

Mitäs tuolla hallintaryhmässä tehdään käytännössä?

• Yksi1--
      • plusmiinus

hyvä foorumi, vaikka hiljainen.

• 1234234

Moikka! Oon 37v bibo kouvolasta ja sairastanut jo vuodesta 2008 kaikenlaista on koettu ja tehty silloin kun on vauhti päällä :-) oon käyny monta bibo kurssia ja saanut paljon vertaistukea joka ainakin mulle helpottaa oloa. Olis kiva vaihtaa ajatuksia sun kanssa ota yhteyttä [email protected]

• Huijari

Ite käytän bipoa vain pakkasella

• TipiO

Hei toivottavasti ei tule liian myöhään tämä vastaus.. Vähän sama tilanne itsellä ja jos vielä kiinnostaa vaihtaa ajatuksia niin viestiä voi laittaa [email protected]

• epelisi

Itse olen epeli. Enkä voi puhua siitä kenenkään kanssa. Haukkuja tulee, ei kukaan ymmärrä ja seuraajat haluavat vain seksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      173
      10248
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      78
      5245
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4872
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4142
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3892
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3753
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3608
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3273
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3209
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2824
    Aihe