Ajatuksia vaihtamaan

Justhine

Olen bibo ja mulla eio ketään /ystävää kaveria / tuttuakaan. Kaipailis vertaistukea /ajatustenvaihtoa /ystävää toisesta bibosta. Olen Kanta-Hämeestä ja 35v. Nainen.

13

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bipopäässäpakkasella

Jo vain vaihtuu ajatukset ja välillä ihan liian tiuhaan.

• Bipopete

Täällä toinen. Eli jos juttuseura kiinnostaa niin kirjoittele [email protected]
      Olen yhden bipon kanssa vastatusten keskustellu. Teki yllättävän hyvää ja puhuttavaa pisaa ja yhtäläisyyksiä tässä sairaudessa on yllättävän paljon.

• yksiNeuvo

Kunhan ette vaan hae vertaistukea noista bipolaaristen facebook-ryhmistä. Voin taata että vointinne niissä huononee.

• bipop

Mitäs noissa facebook-ryhmissä on sitten ongelmana?

• yksiNeuvo
        bipop kirjoitti:

Mitäs noissa facebook-ryhmissä on sitten ongelmana?

Niissä jengi välillä niin sekaisin että sillä on vaikutusta omaan psyykeeseen. Paljon riitoja, liittoutumisia ja kuppikuntia.
        Lisäksi todettakoon: olet niin kauan hieno tyyppi kun olet pikku hypomanioissa euforisine tunteineen. Odotahan kun olet daun: kukaan heistä ei tue ja kuuntele pitkään ainakaan.
        Ryhmien ylläpitäjätkin ovat ihan sekaisin ja vastuuntunnottomia hörhöjä.

• maanisdepr

hei, itse 50-kymppinen nainen, sairaus diagnosoitiin viime maaliskuussa. Nyt löydetty sopiva lääkitys, Ketipinor 400mg/vrk. Ilmeisesti kuitenkin sairaus ollut jo vuosia, hoidettu välillä masennuslääkkeillä, mikä aivan väärin, diagnoosia ennen vaikea mania, sain asiani täysin päälaelleen: menetin työn, otin pikavippejä (joita maksan vieläkin), erosin x2, muutin x3, sain rikosrekisterin. Jotkut aina välillä kaipaavat noita maniavaiheita, itse pelkään, että tuleeko niitä vielä joskus tän lääkityksen kanssa tai sitten sitä valtavaa mustaa masennusta, joka viime kevään manian vaiheen ilmestyi. Itsellä vertaistukiryhmänä tällä paikkakunnalla sellainen käsityökerho ja toinen tän sairauden hallintaryhmä. Ollut hyvä nähdä, ettei ole ainoa tän sairauden diagnoosin saanut. Voin kirjoitella, jos kiinnostuit.

• bp11

Mitäs tuolla hallintaryhmässä tehdään käytännössä?

• Yksi1--
      • plusmiinus

hyvä foorumi, vaikka hiljainen.

• 1234234

Moikka! Oon 37v bibo kouvolasta ja sairastanut jo vuodesta 2008 kaikenlaista on koettu ja tehty silloin kun on vauhti päällä :-) oon käyny monta bibo kurssia ja saanut paljon vertaistukea joka ainakin mulle helpottaa oloa. Olis kiva vaihtaa ajatuksia sun kanssa ota yhteyttä [email protected]

• Huijari

Ite käytän bipoa vain pakkasella

• TipiO

Hei toivottavasti ei tule liian myöhään tämä vastaus.. Vähän sama tilanne itsellä ja jos vielä kiinnostaa vaihtaa ajatuksia niin viestiä voi laittaa [email protected]

• epelisi

Itse olen epeli. Enkä voi puhua siitä kenenkään kanssa. Haukkuja tulee, ei kukaan ymmärrä ja seuraajat haluavat vain seksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe