Ajatuksia vaihtamaan

Justhine

Olen bibo ja mulla eio ketään /ystävää kaveria / tuttuakaan. Kaipailis vertaistukea /ajatustenvaihtoa /ystävää toisesta bibosta. Olen Kanta-Hämeestä ja 35v. Nainen.

13

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bipopäässäpakkasella

      Jo vain vaihtuu ajatukset ja välillä ihan liian tiuhaan.

    • Bipopete

      Täällä toinen. Eli jos juttuseura kiinnostaa niin kirjoittele [email protected]
      Olen yhden bipon kanssa vastatusten keskustellu. Teki yllättävän hyvää ja puhuttavaa pisaa ja yhtäläisyyksiä tässä sairaudessa on yllättävän paljon.

    • yksiNeuvo

      Kunhan ette vaan hae vertaistukea noista bipolaaristen facebook-ryhmistä. Voin taata että vointinne niissä huononee.

      • bipop

        Mitäs noissa facebook-ryhmissä on sitten ongelmana?


      • yksiNeuvo
        bipop kirjoitti:

        Mitäs noissa facebook-ryhmissä on sitten ongelmana?

        Niissä jengi välillä niin sekaisin että sillä on vaikutusta omaan psyykeeseen. Paljon riitoja, liittoutumisia ja kuppikuntia.
        Lisäksi todettakoon: olet niin kauan hieno tyyppi kun olet pikku hypomanioissa euforisine tunteineen. Odotahan kun olet daun: kukaan heistä ei tue ja kuuntele pitkään ainakaan.
        Ryhmien ylläpitäjätkin ovat ihan sekaisin ja vastuuntunnottomia hörhöjä.


    • maanisdepr

      hei, itse 50-kymppinen nainen, sairaus diagnosoitiin viime maaliskuussa. Nyt löydetty sopiva lääkitys, Ketipinor 400mg/vrk. Ilmeisesti kuitenkin sairaus ollut jo vuosia, hoidettu välillä masennuslääkkeillä, mikä aivan väärin, diagnoosia ennen vaikea mania, sain asiani täysin päälaelleen: menetin työn, otin pikavippejä (joita maksan vieläkin), erosin x2, muutin x3, sain rikosrekisterin. Jotkut aina välillä kaipaavat noita maniavaiheita, itse pelkään, että tuleeko niitä vielä joskus tän lääkityksen kanssa tai sitten sitä valtavaa mustaa masennusta, joka viime kevään manian vaiheen ilmestyi. Itsellä vertaistukiryhmänä tällä paikkakunnalla sellainen käsityökerho ja toinen tän sairauden hallintaryhmä. Ollut hyvä nähdä, ettei ole ainoa tän sairauden diagnoosin saanut. Voin kirjoitella, jos kiinnostuit.

      • bp11

        Mitäs tuolla hallintaryhmässä tehdään käytännössä?


    • Yksi1--
      • plusmiinus

        hyvä foorumi, vaikka hiljainen.


    • 1234234

      Moikka! Oon 37v bibo kouvolasta ja sairastanut jo vuodesta 2008 kaikenlaista on koettu ja tehty silloin kun on vauhti päällä :-) oon käyny monta bibo kurssia ja saanut paljon vertaistukea joka ainakin mulle helpottaa oloa. Olis kiva vaihtaa ajatuksia sun kanssa ota yhteyttä [email protected]

    • Huijari

      Ite käytän bipoa vain pakkasella

    • TipiO

      Hei toivottavasti ei tule liian myöhään tämä vastaus.. Vähän sama tilanne itsellä ja jos vielä kiinnostaa vaihtaa ajatuksia niin viestiä voi laittaa [email protected]

    • epelisi

      Itse olen epeli. Enkä voi puhua siitä kenenkään kanssa. Haukkuja tulee, ei kukaan ymmärrä ja seuraajat haluavat vain seksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe