Ei koskaan natsaavia

Kahvilautanen

Minkähän takia kaikki ihastukseni ovat poikkeuksetta aina perheenäitejä? Jokseenkin turhauttavaa, kun jonkinlaista kemiaa tai flirttiä on, ja välillä päästy jonkun kanssa vähän pidemmällekin käytännössä, mutta kokonaan ei toista voi saada koskaan. Vielä kun on pienehköllä paikkakunnalla ja naisvaltaisella alalla, jonka tauoilla puhutaan niistä omista pienistä kullannnupuista suurimmaksi osaksi. Huokaus.

9

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beentheredonethat123

      Tunnen tuskasi! Ihan samat probleemat täällä. Tsemppiä!

      • Kahvilautanen

        Kiitti ;)


    • ElämäOnIhme

      Niin. Mä olen perheenäiti (bi), ihastuín ystävääni, joka hetero (tähän asti). Jotenkin kummassa hänkin ihastui minuun. Vieläkin ihmettelen, onko tämä totta, mutta on se.

      • Kahvilautanen

        Niin...joillain tapahtuu noinkin ;) Omalla kohdalla ei ainakaan vielä. Miten saitte asiat selville?


      • Sassennach_

        Minullekin kävi näin, minä "heteroperheenäiti" rakastuin työkaveriin, joka on lesbo. Se eteni sitten aika suoraviivaisesti suhteeseen ja avoliittoon, jota nyt kestänyt 12 vuotta. Et ei sitä voi koskaan tietää mitä tapahtuu....


    • Vihaanmaailmaa

      Tiedän tunteen. Oon vast 15v tyttö ja meidän koulus on yks opettaja joka on 20-25v en tarkalleen tiedä. Hän on lesbo myös olin ihan fiiliksissäni tästä tiedosta. Välillä tää muija vaan kattoo mua jaloista ylös suoraan silmiin ja hymyilee. Se tekee sen oikeestaan aina ku näkee mut. Tänäänkin koulus ( se fiilis XD). Mut sit se kerto et sillä on tyttöystävä ja heillä on aika vakava suhde. Mut päätin silti yrittää tätä naista ja miten kävi? Tää muija on PAKSUNA! Siis eieieieieeieieii tätä tuskaa.

      • eih

        mikä sua vaivaa XD


      • Äskeinen

        C'moon tää muija oli sairaan hyvännäköinen


    • veruski

      huokaus tosiaan..mullakin niin tajuttoman monta varteen otettavaa ollu..ensi rakkauden jälkeen siis ero tuli ni olen ollu todella nirso ja sinkkuna pysyny.vapaa suhteet kunniaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe