Tytöt, kelpaisko?

PoikaPohjKarjala

-18v poika
-178cm ja 70kg
-Salilla käyty puoli vuotta eikä aikeissa lopettaa
-Soittaa kitaraa ja laulaa
-Ottaa muuta huomioon
-Ikuinen optimisti
-Extemporeita aina kun mahdollista
-Lukio
-Vaaleat hiukset
-Ennakkoluuloton asioita kohtaan; yllytyshullu, valmis kokeilemaan kaikkea
-Nauttii ihmisten seurasta mutta myös omasta ajasta
-Hyvä kuuntelemaan

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PoikaPohjKarjala

      Ja siis ottaa muut huomioon, ei muuta :D autocorrect, syytän sinua

    • duckidyduck

      Voishan tuo ehkä

    • nolikset11

      oot nolo

    • 19vtyttö

      miksei, kuulostat tosi samanlaiselta ku minä. Oon kans käyny salilla noin puol vuotta ja innostuin siitä kyllä, tykkään laulaa, otan muut huomioon hyvin ja oon hyvä kuuntelija, minut saa aina yllytettyä kans tekemää kaikkea tyhmää ja mulla on vaaleet hiukset (joita tosin yritän kovasti peittää värjäämällä tummiksi koko ajan :D)

      varmasti kelpaat vaikka kelle :)

    • nolikset11

      Ooks oikeesti noin puutteessa että ainoa tapa saada naista on huomiohuorata ja valehdella netissä, olet pahemman luokan luuseri ja sellaisena pysyt ellet ryhdistäydy.

    • jennica122333

      Siima

    • WorkHardTrainHarder

      Siis vittu näitä oon käyny salilla puolivuotta juttuja. No onko tullut tulostakin? Itse kun aloin käymään salilla ihan muodonmuutos tarkotuksella kun rupes nämä naru, ruipelo ja kukkakeppi kommentit vituttamaan niin nousi penkki tulos 8kk 50kg 100kg ja syväkyykyt 45kg 100kg. Siinä oli naruks haukkuneilla jätkillä suut ammollaan kun he olivat vuorostaan naruja. Jos ette usko niin voi voi ei oo pakkokaan. En tosiaankaan käytä enkä ole käyttänyt roinaa vaan mutant massilla ja heralla ollaan menty. Motivaatiota muutokseen sain youtubesta yhdestä videosta jossa sellainen aivan laiha kaveri treenasi itsensä aivan hulluun kuntoon. Aloin treenaamaan ja treenasin ja treenasin. Kroppani muuttu totaalisesti. Olkapäät ja hartiat leveni. Käsivarret paisu aivan hulluna pienet raskausarvet tuli mutta ei ne ole näkyvällä paikalla eivätkä ole mitään pahoja. Reidet ja pohkeet ei niin kauheesti suurentunut mutta voimaa tuli. Selkään on kanssa tullu lihasta. Vatsalihakset oli jo valmiiksi timmit mutta treenasin nekin vielä kovempaan kuntoon. Ikinä en mene salille chillaan vaan kun sinne menen niin treenaan kyyneleet silmissä ja välillä jo oksennuksen maku suussa. Tottakai täytyy myös syödä paljon että sitä massaa saa. Oon huomannu että kun salille tulee just näitä lälläri treenajia niin otetaan kaikenmaailman kuvia peilin edes, seurustellaan siinä kaverin kanssa, räplätään kännyä ja pidetään aivan liian pitkiä taukoja settien välistä jolloin treenin hyöty pienentyy. Ei kipuu ei hyötyy ei duunii ei tuloksii vaikka olisitkin käynyt sen puolvuot salil. Ja jos sun täytyy kysyä suomi24 että kepaatko niin silloin et kyllä varmaan kelpaa. Ite kyllä tiedän että vientiä on ja kelpaan niin ei tarvitse täältä kysellä sellasia. Tosin en näistä perus massa lissuista kauheasti piittaa että enemmän äly, luonne ja myös se kauneuskin siihen lisänä on hyvä yhdistelmä.

      • Hannagogo

        Löytyykö sinusta jostain kuvia/blogeja tms? Tarvitsemme tämänkaltaisia kehitystarinoita kuntosaliketjumme promovideoon.

        Terveisin Hanna


    • Tyttöpohjsavo

      Luultavasti kelpaisit :)

    • paapoapap

      Liian lyhyt. (ite 182cm ja ihan 15v tyttö)

    • nolikset11

      Tiiäks kasvata kunnon mittanen muna ja lopeta ES:n juonti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      420
      2916
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      98
      2237
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1874
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1873
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1707
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    7. 157
      1196
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1032
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe