Kertokaa omia kokemuksia narttukoiran tiineydestä. Miten meni? Oireet? Itse synnytys (mones vrk oli kun syntyi? Monta tuli? Kävittekö ultrassa? Miten synnytys meni?) Koiran käytös ja arki synnytksen jälkeen? Kaikki kokemukset kiinnostaa, etenkin kääpiörodut
Koiran Tiineys
1
242
Vastaukset
- Ykspentue
Vrk 63 luomuna oli täynnä kun pennut syntyivät. Joillakin on tullut pari viikkoa etuajassa ja keisarilla joten lompakko tai luotto oltava kunnossa tämänkin takia. Lähtivät maailmalle 8-12 vkon iässä kehityksestä riippuen.
Kuluja tuli yht. 200e/pentu sis. siru,ruokinnan ja ell käynnin. Kyseessä keskikokoa edustava rotu. Kääpiöillä 50-100e/pentu.
Emo sterilisoitiin pentujen lähdön jälkeen joten siitä tuli extra kulu 500e vaan pyyntihinnalla sai kustannettua osin pois kuluja..
Päivän päätteeksi kasvatus on aikaa ja rahaa vievää hommaa siksi suositelen 1-2 pentua nartulle jonka jälkeen laittaa pankin ovet kiinni niin sanotusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574