Harjavalta taas kohta varpaisillaan , kun itse murhapolttaja joka poltti Merstolassa miehen elävältä taloonsa vapautuu. Anssi kattoo kuka seuraavana on listalla.
Tuhopolttaja
13
262
Vastaukset
- kukasemmoneo
Koskaan kuullu?
Koska ja kuka? - olikosesese
L Ehtinen?
- merstolanasukkiollut
niin lehtisen suku on jo osittain rajan tuolla puolen ...ainakin kaksi vanhempaa veljeä!!!
- merstolanpoju
Kai , ja Hannu ja sisko mikähän se pikku veljen nimi olikaan.....
- aatto1313
Meneeköhän nyt jollakin puurot ja vellit sekasin...
- rstolanomjuttukos
miten niin?
- oiskoideaa
Satalinnaan voisi muuttaa ja spriialkoholia muutamia gallonoita mukaan juominkeihin muiden asukkien kanssa
- Ske44
Ei tartte se ihminen mitään alkoholia , kyseinen ihminen tainnuttaa ihmisen kylmiltään .... vaikka kengännauhoilla .
- larzan
Ei kuulemma päässyt vapaana ollessaan holviinkaan nauhakengissä ;)
- tappaavielä-nauruunkin
hihhih..............
- merstolantietäjä
..niin juu sehän T.L joka töppäili nuoruus vuosina....enemmän on lusinut ( 2/3) kun ollut vapaalla jalalla. Onko hänestä enää yhteiskuntakelpollisuutta?
- oiskoideaa
Mikä ihme se sellainen kengännauhajuttu on. En ole aikaisemmin sellaisesta kuullutkaan.
- joko-omilla-tai-uhrin
oiskoideaa kirjoitti:
Mikä ihme se sellainen kengännauhajuttu on. En ole aikaisemmin sellaisesta kuullutkaan.
kengännauhoilla kuristi sama polttaja ihmisen kuoliaaks helsingissä ennen merstolan roihua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512