Harjavalta taas kohta varpaisillaan , kun itse murhapolttaja joka poltti Merstolassa miehen elävältä taloonsa vapautuu. Anssi kattoo kuka seuraavana on listalla.
Tuhopolttaja
13
219
Vastaukset
- kukasemmoneo
Koskaan kuullu?
Koska ja kuka? - olikosesese
L Ehtinen?
- merstolanasukkiollut
niin lehtisen suku on jo osittain rajan tuolla puolen ...ainakin kaksi vanhempaa veljeä!!!
- merstolanpoju
Kai , ja Hannu ja sisko mikähän se pikku veljen nimi olikaan.....
- aatto1313
Meneeköhän nyt jollakin puurot ja vellit sekasin...
- rstolanomjuttukos
miten niin?
- oiskoideaa
Satalinnaan voisi muuttaa ja spriialkoholia muutamia gallonoita mukaan juominkeihin muiden asukkien kanssa
- Ske44
Ei tartte se ihminen mitään alkoholia , kyseinen ihminen tainnuttaa ihmisen kylmiltään .... vaikka kengännauhoilla .
- larzan
Ei kuulemma päässyt vapaana ollessaan holviinkaan nauhakengissä ;)
- tappaavielä-nauruunkin
hihhih..............
- merstolantietäjä
..niin juu sehän T.L joka töppäili nuoruus vuosina....enemmän on lusinut ( 2/3) kun ollut vapaalla jalalla. Onko hänestä enää yhteiskuntakelpollisuutta?
- oiskoideaa
Mikä ihme se sellainen kengännauhajuttu on. En ole aikaisemmin sellaisesta kuullutkaan.
- joko-omilla-tai-uhrin
oiskoideaa kirjoitti:
Mikä ihme se sellainen kengännauhajuttu on. En ole aikaisemmin sellaisesta kuullutkaan.
kengännauhoilla kuristi sama polttaja ihmisen kuoliaaks helsingissä ennen merstolan roihua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184240Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223269Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611888Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51257Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1501107Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95834- 63745
- 176730
- 30717