Kannattaa muuten tehdä rempat venäjällä. Nykysin todella hyvät laitteet ja osaaminen. Itse teetätin jakopään kaikkine hiluineen, alkuperäis osilla. Gatesin satsi ois ollu 20e halvempi.... ja hintaa koko lystille 160e. Sisälti myös vesipumpun ja uudet liemet.
Hinta suomessa, 650-800e.
Autorempat
7
132
Vastaukset
- tarviikovaihtaa
Eiks nissanissa oo ketju?
- autollinenajava
Missä päin kostamusta autokorjaamoja?
- Venäjänkävijä
Voisitko kertoo tarkemmin missä teetätit jakopään hihnan vaihdon? Alkaisi olla itsellänikin kohta ajankohtainen asia.
- vikajako
Itse kävin hobbyautossa joka löytyy Leningrad valtatiellä.
Toyotan vm 2003 hihna pumppuineen 180€, eli työnosuus ollut erittäin halpa.
Suosittelen - Venäjänkävijä
Mites varaosien hinta Venäjällä verrattuna Suomeen? Varmaan jakopään hihnaa ei joka auto malliin löydy, vaan pitäisi tilata ennakkoon. Olisiko helpompi ostaa hihnapaketti Suomesta ja teettää vaan työt Venäjällä? Muutoin pitäisi kai tehdä pari reissua, ekalla reissulla osan tilaus ja ajanvaraus ja toisella kertaa huolto.
- Varaosahinnat
Venäjällä taitaa varaosat olla enimmäkseen halvempia kuin Suomessa. Autokanta on suurempi ja varaosamenekki isompi. Varaosia varmaan löytyy tavanomaisimpiin merkkeihin kohtalaisen hyvin, eikä varaosia tarvitse välttämättä tilata, vaan niitä löytyy varaosaliikkeistä.
Vaihdatin volkkarin etupyörän laakerin Petroskoissa, laakeri löytyi varaosaliikkeestä ja sattumalta oli aikaa korjaamolla. Maksoi kaikkineen jotain 50 euroa.
Voisi kyllä yrittää etsiä varaosa paikallisesta varaosaliikkeestä netin kautta ja olla yhteydessä korjaamoon ennakkoon. Viipurissa on korjaamoita ja varaosia saatavilla, samoin Petroskoissa. Sortavalassa vähän vaatimattomammin, mutta löytyy jotain kuitenkin. Pietarissa on tietysti kaikkea mahdollista.
- venäjänmatkat
Suosittelen myös! Itse tenyt jo muutma vuosi erilaiset rempat ja huoltoyöt Sprinterille Pietarissa. Erikoiskorjamo, kaikki varaosat löytyy heti, ammattitaitoiset mestarit, kahvi yms. Ainoa, ettei korttimaksu kelpa, silti saa maksaa euroilla.
Viipuristakin löytyy hyvä huoltoasema
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984