Hävetää niin vietästi käytöstiä että haluaisin pyttää vilpittömästi anteeksi. Olen ollut inhottava sua kohtaan. Tunnen sisälläni kovaa häpeä1ä. Toivotosti annat mulle anteeksi. Ottaa itteni niin saatanasti päähän.
Haluan pyytää sinulta anteksi
21
1031
Vastaukset
- naiselletaimiehelleen
kenelleen ja mihin...?
- Ota_yhteyksiä
Tää nainen( ***** ) antaisi anteeksi, jos mulle itselleni tän sanoisit..
- jotenkuten
Ei näistä voi päätellä, kenelle menee eikä edes keneltä menee.
- Kannattaasitten
Varmaan pyytää häneltä anteeksi.
- voirakas
Kaikki tähän saakka tapahtunut on nyt anteeksiannettu. Ihan vilpittömästi. Älä anna häpeän estää sinua palaamasta oman lapsesi elämään.
- missäsatutinpahasti
En tunnista, itsekin voin pyytää joitain sanomisia ym. eräältä mieheltä anteeksi.Mielelläni puhuisin kasvotusten , mutta siihen tarvitsisi rauhallisen hetken, olen pahoillani.
- seuraavakäsittelyyn
Ehkä joku päivä pystyn antamaan anteeksi itselleni että työni kautta pääsivät hullut läheisteni elämään. Mutta kuuna päivänä en tule antamaan anteeksi tälle porukalle. Ei se varmasti heihin vaikuta. En tule ikinä unohtamaan aiheetonta nöyryytystä, pahansuopaisuutta, järjestelmällistä elämän tuhoamista, yksityissuojan rikkomista, pakottamista ja alistamista. Syytä en vieläkään tiedä, muuta kuin muiden hyvä. Mutta hei nyt saitte sen mitä haitte. Kippaskaa kunnolla ja laittakaa analyysit arkistoon toisten joukkoon. Keissi on valmis ja voitte porautua seuraavaan.
- olennähnyt
Ymmärrän kirjoituksesi, sillä olen nähnyt tuollaista tapahtuvan. Ihmettelen itsekin sitä, miten kauan tuollaisen annetaan jatkua ilman, että siihen puututaan.
- eitarvitse
Pyytää anteeksi. Aion elää kuin sua ei ois koskaan ollutkaan.
Sitä kutsutaan välinpitämättömyydeksi!
Pysy poissa mun näköpiiristä.- nainentuumas
Nää vastaukset huvittaa eniten. Miten jotkut on noin harhaisia että luulee kaiken olevan itselleen. En ole ap.
Mä mielin vain tätä lapsellisuuden määrää? - nainentuumas
Siis mietin ( korjaan) . Voin ymmärtää että täällä on myös mieleltään sairaita, joten en käy tuomitsemaan. Silti tekisi joskus mieli ravistella.
- Siltiolet
nainentuumas kirjoitti:
Siis mietin ( korjaan) . Voin ymmärtää että täällä on myös mieleltään sairaita, joten en käy tuomitsemaan. Silti tekisi joskus mieli ravistella.
Itse täällä. Hmm...
- heheheheeh
Minkä se tekee sinusta kun surffaat julkisella palstalla kommentoimassa kenenkään kirjoituksia? Niin,aivan samanlaisen ,kuin me kaikki muutkin täällä! :)
Sanoit että sun tekis mieli ravistella? Nyt on hyvä tilaisuus!
Ravisteleppa itses ulos täältä harhaisten palstoilta!- nainentuumas
Olet oikeassa, ihan samanlaisen. Kaikki muutkin laukoo " omia " mielipiteitä, miksi en siis minä :)
Rauhaa sulle, mä harvoin oon kauan täällä, joten ei pitäis olla sulle ongelma, hehehee
- oikeusjakohtuus
Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Ei kaikki jaksa lässyttää tuntemattomien mieliksi.
- melkolaaja
Sulla näyttää olevan paljon anteeksipyydettävää, kun koko suomi24 saa sen vastaanottaa. Mutta silti, eihän se kenellekään perille mene.
- annatullavaan
No pyydä anteeksi, selvällä suomen kielellä tai rantaruottikin kelepaa...mut änneen ja oikkeeseen suuntaan kiitos
- halujavoiolla
Tekoja sitte vaan kehiin. Läppä ei vaan auta.
- Eiehkäkoskaan
Milloinkohan pohtia mies pyytää minulta anteeksi?
- sesiitä
Porukka on jo pelastanut nahkansa. Nyt esitetään niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
- tuskintulee
Anteeksipyyntöä odotetaan. Valitettavasti se on suurinta mitä voi saada. Vahingonkorvauksista on turha edes haaveilla. Onneton sekamelska jota on kyllä ohjailtu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356