Juoru_ämmä

Hanki_elämä

Sinä Luvialainen nainen, joka jaksat käydä äidilleni haukkumassa minua ja lapsiani. Onko elämäsi niin tylsää, että pitää nokka tunkea toisten asioihin? Jollainlailla ymmärtäisin jos tämä olisi tapahtunut vain kerran, mutta tästä on jo tullut tapa! Milloin tyttäreni käyttää liikaa meikkiä tai liian piukkoja farkkuja. ( kannattaisi vaan itse katsoa ensin peiliin ja tarkistaa omien farkkujen tilanne. Tyttäreni on teini ja sinä yli 50 joten kummalle ne piukat farkut paremmin sopii) Milloin minä olen ostanut liian kalliin auton tai poikani ovat tehneet milloin mitäkin!! Luuletko tosiaan ettei äitini olisi lojaali tytärtään kohtaan ja kertoisi, että olet taas käynyt solvauskäynnilläsi. Niin vaikka tietysti kielsit sanomasta syytöksistä minulle!! Ettäs kehtaat!! Jos et vielä tietänyt niin, käyn vuorotöissä joten iltavuoroni tarkoittaa sitä, että olen poissa klo 13 eteenpäin klo 23 saakka. En tuona aikana pysty käymään toiselta paikkakunnalta katsomassa missä lapseni milloinkin on. Meillä toki on se yhteishuoltotilanne mistä olet äidilleni toitottanut, joten vastuu lapsista todellakin jakaantuu molemmille. Siltikään en vaan pysty lähtemään kesken työpäivän katsomaan missä lapset milloinkin ovat. En myöskään kykene joka hetki roikkumaan puhelimessakaan, koska työni luonne estää sen. Tuolloin isä on se joka huolehtii esim lapset ajoissa kotiin, paitsi että hänkin tekee pitkää päivää, vaikka onkin päivätöissä. Ja koska viitsit nähdä sen vaivan, että käyt äitini luona haukkumassa minua ja lapsiani niin luulisi samalla vaivalla tulevan kertomaan asianosaisille jos on jotain sanottavaa. Jätä äitini pois tästä, koska hän ei kuitenkaan asioihin mitään voi. Aiheutat vain pahaa mieltä! On todella ajattelematonta käytöstä! Mikä oikeus sinulla on puuttua meidän elämään. Emme ole ystäviä emmekä suklulaisia, emme mitään muutakaan. Olet vain pelkkä itserakas, omahyväinen naapurinakka!! Ja kannattaa muuten sen omankin pojan touhujen perään katsoa. Ettei sammuile kenenkään sohvalle juotuaan liikaa. Jätti toisella paikkakunnalla asuvan tyttöystävänsä kylille ja lähti itse ryypiskelemään muualle. Ja siis poitsuhan on alaikäinen. Missä itse tuolloin olit kun et ollut lastasi vahtimassa? Että parempi kun laitat omat asiasi ensin järjestykseen ennen kuin sekaannut toisten asioihin.

2

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On.meit.kaikkii

      Mitä! ! Ei tälläinen voi olla totta. Kenestä on kysymys.

    • Idiootterna

      Näitä riittää. Sano äidillesi, että käskee naapurinakan pitää suunsa kiinni ja painuu ovesta pihalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe