Eli koitan ettii uutta tyylii mulle ehdottakaa mulle haluun olla joko
Emo,hippi,scene tai lissu joten auttakaa mua valitsemisessa alotin kyl viiltelemisen kosk oon kiusattu ja se on kuulema tosi emomaista :) eli ehk se emo tyyli ois mulle helpoin. Niin sanokaa mielipiteenne kiitos rakkaat fanini suomi24sessa
Uusi tyyli mulle ;)
16
175
Vastaukset
- Chaimonster
Vainiin oot vieläkin tääl suomi24sessa ....Oot nolo
- Moiksj
Voin auttaa täs XDD tuu kik umnsi
- nolikset11
heitä vaatteet pois
- Ruutupeikko
Varmaa emo. Lissu tyyli on niin nolo
- chaimonsterfani
voitko vaa tappaa ittes pliis
- nolikset11
Pukeudu mikkihiireksi
- 12vtyttöjokaviiltelee
Oo vaikka scene mutta älä kiltti viiltele :'(
- Paperinpalanen
Onpa noloa
- liisteripieru
oot paska
- Emotyyli
ehdottomasti emo koska itsekkin olen tyyliltäni emo ja siihen päälle vielä goottiakin :)
- Absolutelymydear
Hippie :::*
- hipsterionkuuma
hipsteri
Ota vaik oma tyyli, koska kaikki noi tyylit on muutettu jo massapaskaks...
- Sunnygirl12
Mm nii
- erilainennuori
Hei ei viiltelyllä mitään tekemistä emojen kanssa oo! Moni toki tekee sitä muttei se siistii oo! Lopeta heti jooko..
Ja sun tyylistä, oo joko oma ittes. Pidä päällä vaatteist joist pidät ja sillee :3 - Sunnygirl12
Valitsin emo tyylin koska mustissa vaatteissa voin ilmaista itseäni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863358Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921899Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441591
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621443
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur951384Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671361Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267