Siis mun Xbox 360 jotenkin mystisesti sekos ja kadotti mun profiilin pois eli poisti...ei olis mitään hienoa temppua millä sen sais takaisin?
Vastaukset 2
- PeluriM1977
Jos sun Xbox 360 on ollut netissä kiinni, niin silloin sun profiilin tiedot ovat microsoftin palvelimella. Joten sieltä mistä yleensä luodaan profiilia niin katsot sellaisen kohdan jossa puhutaan "already have a profile" tai jotain vastaavaa ja sit vaan kirjaudut sillä sisään. Eli olikohan se nyt sun sähköpostiosoite ja tunnussana. Niillä sen konsolin pitäs sit ladata sieltä palvelimelta siihen konsoliin takas ne profiilisi tiedot eli siis profiilisi. Mut tosiaan konsoli pitää olla netissä.
Tää on sitä varten, jos vaikka haluat ostaa uuden Xbox 360:n niin miten luulet miten siihen saat vanhan profiilin? Ei jokaiselle uudelle konsolille pidä uutta profiilia välttämättä luoda. Voi mennä sillä vanhalla, kunhan tosiaan on internettiin yhdistetty. Sieltä se aina sen löytää. :) - naamanen
Kertokaa toiselle "tyhmälle" miten saan Kinect-pelit takaisin oikeakätisiksi. Täysi mysteeri miten ylipäätään menivät vasureiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455