Siis mun Xbox 360 jotenkin mystisesti sekos ja kadotti mun profiilin pois eli poisti...ei olis mitään hienoa temppua millä sen sais takaisin?
Neuvokaas tyhmää
2
51
Vastaukset
- PeluriM1977
Jos sun Xbox 360 on ollut netissä kiinni, niin silloin sun profiilin tiedot ovat microsoftin palvelimella. Joten sieltä mistä yleensä luodaan profiilia niin katsot sellaisen kohdan jossa puhutaan "already have a profile" tai jotain vastaavaa ja sit vaan kirjaudut sillä sisään. Eli olikohan se nyt sun sähköpostiosoite ja tunnussana. Niillä sen konsolin pitäs sit ladata sieltä palvelimelta siihen konsoliin takas ne profiilisi tiedot eli siis profiilisi. Mut tosiaan konsoli pitää olla netissä.
Tää on sitä varten, jos vaikka haluat ostaa uuden Xbox 360:n niin miten luulet miten siihen saat vanhan profiilin? Ei jokaiselle uudelle konsolille pidä uutta profiilia välttämättä luoda. Voi mennä sillä vanhalla, kunhan tosiaan on internettiin yhdistetty. Sieltä se aina sen löytää. :) - naamanen
Kertokaa toiselle "tyhmälle" miten saan Kinect-pelit takaisin oikeakätisiksi. Täysi mysteeri miten ylipäätään menivät vasureiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984