Menestymisen salaisuus:Tissit &v....u

KATKERAKO

Tapasin teini vuosien ystävän pitkästä aikaa ja hän oli muuttunut ulkoisesti aikalailla.
Hän oli menestynyt työelämässä ja hän paljasti syyn: Hän oli leikkauttanut ja värjännyt pitkät, tummat hiuksensa.Hän oli otattanut 2 desin silikonit. Ja hän ei kaihtanut edetä ns."reittä pitkin." Ystäväni on hurmaava,avoin persoona. Hän on lyhyt,ei lihava,muttei laihakaan. Ystäväni kopouttaa päätään:"Tällä ei ole mitään merkitystä." -"Itse asiassa olen esittänyt vähän avutonta ja ennen kaikkea vähän tyhmää ja vähän tuhmaa."
Eli,jos nainen haluaa nykypäivän Suomessa saada töitä on oltava vähän tyhmä ja vähän tuhma. Blondaa hiukset,hanki tissit tai edes hyvät liivit,vähän toppauksia ja se tärkein jätä aivot narikkaan,kun menet työhaastatteluun.

7

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anymeipa

      Tätä minäkin olen yrittänyt selittää naisille.Vanha hyvä kikka ja TOIMII

      • KATKERAKO

        Näinhän se on.Olen toki iloinen ystävni menestyksestä,en ole katkera vaikka on nimimerkkinä. Minulla on nimittäin jotain,mitä ystävältäni puuttuu.Perhe,mies ja lapsia.Itse olin 20 v kotona lasten kanssa,ystäväni oli unelma-ammatissaan,siinä jakkupuku( ammatissa),joista me lapsina haaveilimme.(siis jakkupuvuista ja korkkareista) Ystäväni menestys ei ole tullut helpolla. Hänellä on 1keskenmeno,1 abortti ja 1 pois annettu lapsi. Silloinen pomo kiristi häntä asunnon,työpaikan ym menettämisellä,ellei anna lasta pois. Ystäväni on luottanut liikaa ja luullut aina olevansa 1 ja olikin toinen tai peräti kolmas nainen. Ilkeitä huhuja,vainoamista,hyväksi käyttöä, kourismista ym. Ystäväni on päättänyt jäädä pois työstään ja potkaista korkkarit nurkkaan. Hän aikoo hankkia lapsen,vaikka väkisin ja kasvattaa hänet yksin.


      • Kunhan_ei_vaan
        KATKERAKO kirjoitti:

        Näinhän se on.Olen toki iloinen ystävni menestyksestä,en ole katkera vaikka on nimimerkkinä. Minulla on nimittäin jotain,mitä ystävältäni puuttuu.Perhe,mies ja lapsia.Itse olin 20 v kotona lasten kanssa,ystäväni oli unelma-ammatissaan,siinä jakkupuku( ammatissa),joista me lapsina haaveilimme.(siis jakkupuvuista ja korkkareista) Ystäväni menestys ei ole tullut helpolla. Hänellä on 1keskenmeno,1 abortti ja 1 pois annettu lapsi. Silloinen pomo kiristi häntä asunnon,työpaikan ym menettämisellä,ellei anna lasta pois. Ystäväni on luottanut liikaa ja luullut aina olevansa 1 ja olikin toinen tai peräti kolmas nainen. Ilkeitä huhuja,vainoamista,hyväksi käyttöä, kourismista ym. Ystäväni on päättänyt jäädä pois työstään ja potkaista korkkarit nurkkaan. Hän aikoo hankkia lapsen,vaikka väkisin ja kasvattaa hänet yksin.

        "ystävällesi" kävisi kuten palstan vapaamuurarisolvaajalle, mamuttajalle ja trollille. Skitsofrenia iski, lapset huostaanotettiin ja Olli Kuhtakin häipyi maisemista.


      • Savvoo
        KATKERAKO kirjoitti:

        Näinhän se on.Olen toki iloinen ystävni menestyksestä,en ole katkera vaikka on nimimerkkinä. Minulla on nimittäin jotain,mitä ystävältäni puuttuu.Perhe,mies ja lapsia.Itse olin 20 v kotona lasten kanssa,ystäväni oli unelma-ammatissaan,siinä jakkupuku( ammatissa),joista me lapsina haaveilimme.(siis jakkupuvuista ja korkkareista) Ystäväni menestys ei ole tullut helpolla. Hänellä on 1keskenmeno,1 abortti ja 1 pois annettu lapsi. Silloinen pomo kiristi häntä asunnon,työpaikan ym menettämisellä,ellei anna lasta pois. Ystäväni on luottanut liikaa ja luullut aina olevansa 1 ja olikin toinen tai peräti kolmas nainen. Ilkeitä huhuja,vainoamista,hyväksi käyttöä, kourismista ym. Ystäväni on päättänyt jäädä pois työstään ja potkaista korkkarit nurkkaan. Hän aikoo hankkia lapsen,vaikka väkisin ja kasvattaa hänet yksin.

        Jotenkin nämä juttusi eivät oikein kolahda kohdalleen. Tai jos kolahtaa, niin miten pinnallisesta saadaan tavis. Eipä millään. Ja lapsosia, njet njet.


      • KATKERAKO
        Kunhan_ei_vaan kirjoitti:

        "ystävällesi" kävisi kuten palstan vapaamuurarisolvaajalle, mamuttajalle ja trollille. Skitsofrenia iski, lapset huostaanotettiin ja Olli Kuhtakin häipyi maisemista.

        Ei huostaan otettu,vaan antoi adoptoivaksi,koska olisi mennettänyt liikaa,jos olisi pitänyt lapsen. Ystävääni suorastaan kusetettiin>työtehtävät muuttuivat,palkka laski>vuokra nousi>pimetettiin tietoa>ei kutsua palavereihin>ei messu-ym matkoja.Lopulta ystäväni irtisanoutui.


      • KATKERAKO
        Savvoo kirjoitti:

        Jotenkin nämä juttusi eivät oikein kolahda kohdalleen. Tai jos kolahtaa, niin miten pinnallisesta saadaan tavis. Eipä millään. Ja lapsosia, njet njet.

        Ei ollu kun se yksi. 1 abortti, 1 keskenmeno. Ystäväni on sittemmin mm lakannut värjäämästä hiuksiaan ja aikoo irtisanoutunua nykyisestä työstään,heti kun sopiva sopiva isäehdokas löytyy.Olen yrittänyt auttaa häntä parhaani mukaan.Sokkotreffejä,deittiprofiileja ja ennenkaikkea tukenut. Ystäväni on saanut sittemmin myös tavata lastaan.


    • Imbesill

      Kyllä työ tyhmän löytää.
      Etenkin narsisti pomolle on tärkeintä alainen mikä nuolee hyvin psyykeen ja fysiikan, eikä uhmaa häntä ajatuksillaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe