Arlandasta Gambiaan

bakau

Jes! Sain mukavan edulliset matkat itselleni ja lapsilleni kuun lopulle Vingiltä Arlandan kautta kahdeksi viikoksi Gambiaan. 1100e. Eikä tälläKÄÄN kertaa tule mentyä miesten takia :D! Ah,Gambia vaan on niin ihku.

9

251

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cattiss

Moi, joutuuko yöpymään Tukholmassa, kun on aikainen lento Banjuliin?

• bakau

Ei joudu yöpymään. Lento lähtee hesasta 23.40 ja arlandassa oltava gambian lähtöselvityksessä 4.35. Takas kone on arlandassa 2.30 ja lähtee hesaan 6.55

• cattiss
        bakau kirjoitti:

Ei joudu yöpymään. Lento lähtee hesasta 23.40 ja arlandassa oltava gambian lähtöselvityksessä 4.35. Takas kone on arlandassa 2.30 ja lähtee hesaan 6.55

Kiitos vastauksesta, tulee siinä lähes parin vuorokauden valvominen mennen tullen, kun en osaa nukkua tai edes torkahdella vaikka kuinka väsyttäisi. Mutta on sitä tehty hurjempiakin matkoja useimpine vaihtoineen ja valvomisineen, joten tuo reitti ihan ok.

• bakau

Ja toi 1100e oli meiltä YHTEENSÄ. Plus lennot arlandaan ruumaan menevät tavarat 229e. Yhteensä kaikkinensa siis 1329e.

• AnjaEeTee

Siis montako lasta ja minkä ikäisiä? Ja mikä hotelli?

• AnjaEeTee

Tarkemmin kattoen kyse oli kai vain lennoista.

• bakau

Kyseessä oli pakettimatka vingiltä hotellihuone merinäköalalla ja aamupalalla. Kaksi lasta. Juuri palattiin. Halvemmallakin olivat saaneet mm.äkkilähtöjä.

• AnjaEeTee

Todella hyvä diili! Ja peukut sulle, kun uskallat tehdä noin rankat lentomatkat koneenvaihtoineen ja matkalaukkujen raahaamisineen noinkin pienten lasten kanssa! Respect!

• duiddu

SAMAT SANAT!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe