Nakkilan Pyörä ja Mopo konkassa

näinseonjoo

Perinteikäs moottoripyöräliike on nyt sitten kaatunut.

Viikkoa ennen konkurssia tosin nimi muutettiin Mansen Bike Oy:ksi, että perinteikäs nimi säilyi "puhtaana". Tämähän on varsin yleinen käytäntö liike-elämässä.

Muistan kun keväällä 1981 hieroin kauppoja uudesta punaisesta Suzuki 750:stä kyseisessä firmassa. Uusia pyöriä kävin katsomassa jonkinmoisessa latomaisessa suojassa. Aika pientä oli toiminta eikä toimitiloja prameudesta silloin voinut syytää. Varmaan olivat kiinteät kulut vähäiset.
Vaan pyöräähän minä olin ostamassa enkä marmoritiskiä!

Sittemmin firma laajeni uusille paikkakunnille. Ehkä jälkikäteen katsoen kulujen kasvattaminen oli liiallista ja moottoripyöräkaupan alamäki viimeisteli tuhon.

35

9900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopotti

      Kyllä niitä nyt konttaa muitakin lafkoja, mopomiehistä vain eläkeläiset enää ostaa rahalla ja nuoremmat työttöminä eivät saa osamaksulla...:(

    • Raisu671

      Mutta eikös tässä "kaadettu" vain tuo Tampereen liike niin kuin pitikin.Muut liikkeet jatkavat Pyörä&mopo nimillään.

    • NPM

      Harmi jos kaatui. Hyvää palvelua olen saanut.
      Tosi on, että nyt on liike, kuin liike kovilla. Kaupantekijät ovat harvassa.
      Lisäksi rasitteena -06 - 09 välillä myydyt laitteet. Niitä on hirvittävä määrä myynnissä ja talleissa, eikä niiden arvo ole totuudenmukainen.
      Todella halvalla jos suostut myymään, saatat päästä eroon. Sama vaihdossa.

      ps. Itsellänikin on nyt 3 käyttöpyörää. Kaikki myynnissä, mutta ei kysyntää.

    • Moposport69

      Pyörä ja mopo Oy konkurssissa meni,Helsinki,tampere ja Pori ainakin nurin...

    • kiitosjuhaS

      Ja Juha Sipilä jatkaa kurituspolitiikkaa. Kaikki menee!

      • Vasurien

        vihreiden tai sossujen jäljiltä Pyörä ja Mopo Oy:tä ei olisi koskaan syntynytkään.


    • ronkeli_asiakas

      Pyörä ja Mopo toimii aivan normaalisti Nakkilassa ja Porissa, homma toimii niin kuin pitääkin, sain kaikki mitä tarvitsin nopeasti ja asiallisesti, hyvää palvelua oli.

    • tyytyväinen-asiakas

      Toiminta on tehokasta, tuskinpa Suzuki jatkaisi yhteistyötä ellei homma pelaa, olen todennut hyväksi sekä Nakkilan että Porin toimipisteen.
      Nopeat ja ammattimaiset toimitukset , varaosien todellinen ammattilainen, näkyy olevan mopojen kingi maahantuonti ohjelmassa Valenti 50 racing , tuntuu ylivoimaiselata mopolta.

      • HeeboRs

        Kankerit taitaa itse mainostaa nakkikiskaansa.Ollut aina ihan hanurista koko pulju,hinnat hirveet ja palvelu.. Niin mikä palvelu?


    • Hondankuski

      Kyllä yritys toimii täysin normaalisti , aloittivat juuri Honda varaosa palvelun, on se hyvä että Kawan ja Suznan lisäksi saa myöskin Hondan omistajat asiantuntijan palveluita , näitä on jo kaivattu pitkään satakuntaan

      • 600fazu

        Jipii... Lueskelin juuri äskettäin Yamahan sivuja etsiskelin tietoa mistä saisin pyörääni apua, kas kummaa Nakkilan Pyörä ja Mopo on nyt myöskin Yamaha piste.
        Tosi hyvä juttu alueen Yamaha omistajille, varaosien saanti parani kerrasta, KIITOS


    • KohtaVarmaanUudelleen

      No moottoripyörille vaan vero, niin kohta opn moni muukin liike konkassa.... eikä edes jatka! Näin saadaan suomeen lisää työttömiä!

      • Jutustelija1

      • 00a53b48

        Moottoripyörä on meluisista saatutusturhakkeista se pahin! Täysin tarpeetonta paskaa joka pilaa joka kesän.


      • Anonyymi
        00a53b48 kirjoitti:

        Moottoripyörä on meluisista saatutusturhakkeista se pahin! Täysin tarpeetonta paskaa joka pilaa joka kesän.

        Joo ja supermuskeliveneet puhaltaa nollapäästöt ja pieree kukkia, lisäksi kivihiilivoimalaitoksien savupiipuista tulee ulkomaalaistasiemennestettä viherkommareille jotta voivat lisääntyä kaupunkialueella turvallisesti ilman yksittäistapauksia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja supermuskeliveneet puhaltaa nollapäästöt ja pieree kukkia, lisäksi kivihiilivoimalaitoksien savupiipuista tulee ulkomaalaistasiemennestettä viherkommareille jotta voivat lisääntyä kaupunkialueella turvallisesti ilman yksittäistapauksia...

        Supermuskeliveneet ja vesiskootterit ovat vähintään yhtä haitallisia kuin moottoripyörät! Sitä en tosin tiedä miten ne liittyvät tähän keskusteluun.


    • Niinsevaan

      Hyvä jos jatkaa, taitaa olla niitä vanhimpia liikkeitä vielä alalla

    • Vesak

      Terve. Kyllä on hyvä, asiantunteva ja nopea palvelu Nakkilan Pyörä ja mopo firmassa. Suosittelen kyllä kaikille. Vastaavat heti ja kun on tehnyt tilauksen, niin on tullut vielä räjäytyskuvat sähköpostiin. Tavarat tulee nopeasti.

    • Streetc

      Surkea palvelu!

      • tupi82

        Samaa mieltä. Kahdesti vuoden sisään alle 50€ tilaus pistetty, eli ennakkolaskullinen. Kuvattuna toimitusajan (2-4 päivää) kuluessa ei kummastakaan tullut edes laskua. Saati, että mitään muutakaan ilmoitusta. Jälkimmäisestä tilauksesta tätä kirjoittaessa viikko, ei kuulu laskua. Edellisessä taisi mennä 10 päivää tilauksesta laskun tuloon, eikä kummassakaan tapauksessa ollut edes arkipyhiä välissä, jotka ois hidastanut toimintaa...


    • 00a53b48

      Hyvä, että kaatui! Maailma taas hiukan parempi paikka. Toivottavasti kyykkypyöriään vinguttavat k-päät myös kaatuvat :D

      • Jotennii

        viestistäsi paljastuu, ettet ole mopedilla ihan vallattomasti päästellyt? Maailma lienee taas hieman parempi paikka kun otat kiltisti aamulla pillerisi mitä lääkärisetä on sinulle määrännyt.


    • 987789

      Hyvin on toiminut jammun osia tilaillut. Tuli vajaaseen viikkoon, 300e ja 100e paketeista kyse

    • Velho86

      Surkea palvelu, 15 päivää sitten tilasin osat, ei ole vieläkään lähetetty.Sähköposteihin ei vastata ja nyt kun viimeinkin joku vastasi puhelimeen ei pystynyt sanomaan toimitus aikoja ja ens viikolla EHKÄ lähettää. Ja kaikki osat jota tilasin löytyvät hyllystä nettisivujen mukaan

    • Anonyymi

      On täällä ruikuttajia, kyllä palvelu pelaa

    • Anonyymi

      No ei pelaa ainakaan nettimyynti. Luvataan toimitus 2-4 päivää ja 6 viikon jälkeen ei vielä mitään tietoa toimituksesta. Taitaa tulla nopeammin japsiosat Aasiasta.

    • Anonyymi

      Joo, palvelu ainakin nettikaupan puolella todella surkeaa. Kukaan ei vastaa viesteihin. Jos soittaa suoraan liikkeeseen ei kukaan vastaa puhelimeen??

    • Anonyymi

      Juu mulla on huhtikuulta vieläkin yksi tilaus "keräilyssä" :D Ja myös toinen tilaus joka tehty 6vk sitten... ja 1vk sitten tehty tilaus käsittelemättä. Vois ehkä perua noi kaikki kohta...

      • Anonyymi

        Eli tilasit lisää vielä lokakuussa lisä vaikka huhtikuun kamat oli vielä toimittamatta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli tilasit lisää vielä lokakuussa lisä vaikka huhtikuun kamat oli vielä toimittamatta?

        Sama tuli mieleen, mutta onpa tuota harrastettu jossain muododssa itsekin.


    • Anonyymi

      Oli mopo tuolla joskus huollossa. Onneksi katsoin kotona tarkemmin. Olivat laittaneet koneeseen 1/4 siitä öljymäärästä mitä siihen oikeasti kuuluu.
      No mitään ei tapahtunut onneksi.

    • Anonyymi

      On kyllä käsittämättömän surkea palvelu Nakkilan Pyörässä ja Mopossa. Vastaavat puhelimeen ehkä 1/10 soittoa. Luvattu toimittaa osat ja mitään ei vaan tapahdu. Ei tule sitä ennakkolaskua eivätkä halua postiennakollakaan toimittaa. Sähköpostia turha laittaa, koska niihinkään ei vastata mitenkään. Miten ihmeessä näin paskan palvelun putiikki voi pysyä pystyssä?

    • Anonyymi

      Minulla on täysin päinvastaiset kokemukset. Ei koskaan mitään ongelmia saatavuudessa tai toimituksissa.

      • Anonyymi

        Hyvä että jollain on homma toiminut. Varmaan olen liian pieniä ostoksia tekemässä, että kiinnostaisi… Mutta kyllä tuo on viimenen paikka mistä jatkossa kysyn mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että jollain on homma toiminut. Varmaan olen liian pieniä ostoksia tekemässä, että kiinnostaisi… Mutta kyllä tuo on viimenen paikka mistä jatkossa kysyn mitään.

        Tänne tuli väärä osa, olivat vaan lähettäneet eri numerolla kuin mitä tilauksessa olii... eivät vastaa puhelimeen, sähköpostiim tai www lomakkeeseen -> osan palautus lienee mahdotonta. No, alle 20e vahinko, mutta viimeinen kerta tuon putiikin kanssa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe