Hei ! Tarvitaan k.o. laitteen käyttäjältä varmaa tietoa, kuinka kansion lisääminen työpöydälle tapahtuu. Tarkoitus luoda oma kansio pelejä varten. Entäpä miten saa sd-kortin ensisijaiseksi tallennuskohteeksi ? Kiitos asiallisista vastauksista.
Samsung Galaxy Tab A 4G kansion lisääminen ?
samsungtabletti
3
382
Vastaukset
- äimänkäki.itte
Minulla sama keksintö sitoutui tallentamaan kuvan kansioon. En vain löydä enää kuvaa enkä kansiota.
- eiköhännesielä
Eiköhän nuo ohjeessa kerrota jos mahdollista..
- alkup
"eiköhän nuo ohjeessa kerrota, jos mahdollista". Juuri tällaisia vastauksia pyysin välttämään. Ei kerrota ohjeessa. Kokeilemalla löytyi. Tallenna halutut sovellukset työpöydälle, sen jälkeen raahaat ne jonkun juuri tallentamasi toisen pikakuvakkeen äälle. Siirrä kaikki halutut pikakuvakkeet tähän samaan paikkaa. Kone luo oman kansion, josta nämä kaikki sitten löytyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079