Mun valkoinen nahkakenkä kastui eilen kun oli pakko mennä ulos eikä ole muita kenkiä kuin valkoisia nahkakenkiä, korkkareita. On kumma ettei tielaitos osaa pitää huolta noista jalkakäytävistä, ihmisten varusteeet menee pilalle. Laitanko korvauskanteen tiehuoltoyhdistykselle jotta saan uusia korkkareita. Jos on pakko mennä kampaajalle ja kynsihuoltoon, niin kauheeta lisälaksua tulee kun kengät menee pilalle. Toinen onkelma on että mun laukku meni myös pilalle kun oli iso lätäkkö ja se putosi siihen lätäkkään. Voisi lätäköt poistaa jalkakäytäviltä ettei ihmisten laukut mene pilalle. Vuttonit on kalliita joten iso lasku tulee kun kampaajalla käynti oli katastroi noiden teiden kuntojen takia. Eikä se mun kampauskaan ollu enää kovin kaunis kun kotona olin, pilalla sekin ja makso 399 e sekin, ihan surkeeta tien kunnon vika. Onneksi en ottanut valkoista autonai sekin olisi menny kuraseksi ja ties mitä... se säästyi myön mun valkoinen villakoira rusina, se ei edes ulos lähde kaatosateella kurailemaan. Niin huono fiilis niin huono..
tehdä kun nahka kenkä kastuu?
pahakokemuskyllä
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694889KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923820- 1883571
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783249Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1821804
- 301696
- 431395