Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MOTOROLA MPX200 PUHELIN

vepsu

kenelläkään kokemusta puhelimesta??oisi kiire ja tarve tietää kun oisin hommaamassa tuollaisen tässä tulevan viikon aikana...
mutta jos paljon tulee haukkuja puhelimesta niin on vielä mahdollisuus muuttaa mieltään..että jos joku raaskisi vastata...?

15

6145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Örmy

      Muuten hyvä känny, mutta kamera uupuu ja akku ontodella kehno. Jos räplää puhelinta paljon, niin akku kestää tuskin kahta päivää. Lisäksi WAP-,MMS- ja GPRS-asetusten kohdalleen saaminen saattaa tuottaa tuskaa.

      • miko

        kannattaa venaa mpx 220:aa..
        mutta mpx200 on hyvä puhelin.
        Siinä on kaikki herkut..voi kattoa leffoja, kuunnella musaa surffaa netissä..messenger..s-posti jne.jne. vanhat pc-pelit saa siihen.
        synkronointi koneen kanssa helpompaa ku symbian puhelimissa..tosin jos ei oikeen osaa tietokoneen kanssa toimia ni sitten tulee ongelmia, koska toi vaatii aika paljon kaikkea säätämistä..niinku esim ne gprs ja s-posti-asetukset..mitkä saa helloMotosta kylläkin..

        yhteen veto: en ole ikinä pitänyt yhtä luuria näin kauan käytössäni. Hel**tin mahtava luuri. Kameraa en ole tarvinnut(tosin onhan se kiva lisä). Paras ja monipuolisin puhelin muuten..suosittelen.


      • Nimetön

        ..saada puhelimeen kestävämpää akkua?
        ja eikö puhelimessa muuta vikaa kuin huono akku?


      • 3660 omistaja
        miko kirjoitti:

        kannattaa venaa mpx 220:aa..
        mutta mpx200 on hyvä puhelin.
        Siinä on kaikki herkut..voi kattoa leffoja, kuunnella musaa surffaa netissä..messenger..s-posti jne.jne. vanhat pc-pelit saa siihen.
        synkronointi koneen kanssa helpompaa ku symbian puhelimissa..tosin jos ei oikeen osaa tietokoneen kanssa toimia ni sitten tulee ongelmia, koska toi vaatii aika paljon kaikkea säätämistä..niinku esim ne gprs ja s-posti-asetukset..mitkä saa helloMotosta kylläkin..

        yhteen veto: en ole ikinä pitänyt yhtä luuria näin kauan käytössäni. Hel**tin mahtava luuri. Kameraa en ole tarvinnut(tosin onhan se kiva lisä). Paras ja monipuolisin puhelin muuten..suosittelen.

        mpx200 ~200€
        mpx220 ~500€

        Mielestäni päätös on aika helppo =)


      • taisto

        Miten vitussa mpx 200:aan saa mms ja gprs-asetukset toimimaan?????


      • miko
        3660 omistaja kirjoitti:

        mpx200 ~200€
        mpx220 ~500€

        Mielestäni päätös on aika helppo =)

        niinno..jos ei ole rahaa ni sitten.
        muuten puhelimissa on hieman eroa..kuten kamera, salama, bt, akun kesto, jne.jne.

        mpx 200 saa asetukset muuten hellomoto.com:ista...sieltä suomi ja sit siel on operator settings. easy.


    • ...

      ihan kiva. vähän turhan paksu simpukaksi. ei bluetoothia. säätämistä tarvitsee kun yrittää jotain tehdä. turhan hidas prossuu, jos kuuntelet musaa niin netin selaus ei onnistu hyvin.

      • kfsd

        onko jossain puhelimessa jo sitten parempi ku 200mhz? tos mpx 220:ssa pitäisi sekin asia hoitua..


      • Hirvi
        kfsd kirjoitti:

        onko jossain puhelimessa jo sitten parempi ku 200mhz? tos mpx 220:ssa pitäisi sekin asia hoitua..

        tiedä sitten, mutta itse jätin ostopäätöksen tekemättä, kun rupesi tuttavilla puhelimen käyttöjärjestelmä kaatuilemaan muutaman viikon jälkeen. Muutenkin tuon käyttöjärjestelmän vakaudesta olen kuullut pelkkää miinusta. Saa varautua siihen, että puhelin saattaa kaatua muutamia kertoja päivässä. Itse hommasin mielummin samsungin sgh x460.


      • meinaan ostaa
        Hirvi kirjoitti:

        tiedä sitten, mutta itse jätin ostopäätöksen tekemättä, kun rupesi tuttavilla puhelimen käyttöjärjestelmä kaatuilemaan muutaman viikon jälkeen. Muutenkin tuon käyttöjärjestelmän vakaudesta olen kuullut pelkkää miinusta. Saa varautua siihen, että puhelin saattaa kaatua muutamia kertoja päivässä. Itse hommasin mielummin samsungin sgh x460.

        kannaattaako ostaa
        mä ostan jos se on hyvä
        vaastatkaa tää on kinkkinen ongelma


      • Örmy
        meinaan ostaa kirjoitti:

        kannaattaako ostaa
        mä ostan jos se on hyvä
        vaastatkaa tää on kinkkinen ongelma

        Jos haluat puhelimen, jota pitää ladata joka toinen päivä ja jonka MMS-, WAP- ja GPRS-asetusten saamisessa kohdalleen menee hermot, niin osta pois. Itse möin tuon oman MPx:n pois kuukauden käytön jälkeen. Muuten puhelin oli mielestäni todella uskomattoman hyvä, mutta itselläni meni hermot tuon akun asetusten kanssa. Jos em. asiat ei haittaa, niin kannattaa ostaa. Ei voi verratakaan Mokian samanhintaiseen puhelimiin. On nimittäin ominaisuuksiltaan omaa luokkaansa tuo Motorola. Mutta se vitun akku.....


      • pikkis
        Örmy kirjoitti:

        Jos haluat puhelimen, jota pitää ladata joka toinen päivä ja jonka MMS-, WAP- ja GPRS-asetusten saamisessa kohdalleen menee hermot, niin osta pois. Itse möin tuon oman MPx:n pois kuukauden käytön jälkeen. Muuten puhelin oli mielestäni todella uskomattoman hyvä, mutta itselläni meni hermot tuon akun asetusten kanssa. Jos em. asiat ei haittaa, niin kannattaa ostaa. Ei voi verratakaan Mokian samanhintaiseen puhelimiin. On nimittäin ominaisuuksiltaan omaa luokkaansa tuo Motorola. Mutta se vitun akku.....

        Joo ei sitä kannata ostaa jos ei osaa puhelimeen laittaa manuaalisesti asetuksia ja ei tunne tietokonetta kovin hyvin. Noi ku on hoidossa ni ei ole mitään ongelmaa puhelimen käytössä. Se softaki kaatuilee ihan omasta syystä jos ei osaa sitä käyttää..alussa se mullaki kaatuili kerran tai kaks..mpx 200 hintaansa nähden on kyllä ihan uskomaton..duunissa on kiva tsiikailla vähän leffoja ja kuunnella musaa ;) tosin jos näkö on joku miinus 100 ni ni sit voi olla vaikuksia kattoa kun se näyttö nyt ei kuitenkaan ole ku 2 tuumaa. Itelläni on toi mpx 220. Siinä pystyy mp3 popittaa samaan aikaan ku surffaa netissä. ilman pätkimistä. On se taas ihan erilainen ku toi mpx 200. Hellomoto.comista tilaa wap gprs ja internet asetukset. MMS asetukset taas saa asennettua mms ohjelman puhelimeen ja sitten menee operaattorin sivuille jne. no problem


    • hajoitus

      Mistä ton kyseisen luurin sais siis motorola mpx200?Ja paljo maksaa.

      • ck74

        motorola MPx200


    • Nimetön

      voisitteko kertoa.. miten saan teeman vaihdettua..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe