Top10matkatarjoukset Fuengirola kokemuksia

EhkäFugeen

Mahtaako täälä olla ketään joka olisi ostanut matkat Top10matkatarjouksien kautta, suhteellisen edullisia matkoja tarjoavat mutta kiinnostaisi kuulla ihmisten kokemuksia. Olen kyllä ostanut top10 kautta kotimaan hotellimajoituksia, ja ne olivat ok. Jos vaan jollakin on kokemusta, auttakaa pikkasen! Kiitos

12

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiKoskaanEnään

      Rahat sisässä vieläkin top10 myymästä matkasta Pohjois-Kyprokselle.
      Ei suomalaisessa matkanjärjestäjärekisterissä ! En osta mitään enää koskaan tältä matkajärjestäjältä.

    • Lähdöss

      Olemme juuri ostaneet matkan. Miksi kommentoijalla on rahat sisällä. Meille ainakin tuli varausvahvistus ja lentoyhtiön liput heti.

      • Missätop10läiset

        Tuli meillekin ne vahvistukset heti ja sit ne peruttiin....


      • Mummelireissaaja
        Missätop10läiset kirjoitti:

        Tuli meillekin ne vahvistukset heti ja sit ne peruttiin....

        Esitteli rahat pois vai uuden matkan?


    • avaruusajafuge

      Miksi et osta pelkästään lennot ja meet paikan päälle tsekkaa hotellit . niitä siellä riittää ja säätät 50% tällä tavalla ja tiedät mitä saat eikä tarvii sitten rutista täällä palstalla paskasta laaadusta.

    • Fugeensiis

      Joo,löydettiin edulliset lennot Malagaan, vielä olis hotelli hakusessa fugesta, ehdotelkaas jotain hyviä ja edullisia hotelleja! Ei tarvi olla luksusta, sängy, oma kylppäri riittää ja jääkaappi olis plussaa!

      • Haeitse

        hotels.com
        booking.com ym. ym.
        Katso vaikka myramar
        Ajankohta ratkaisee. Et kertonut lentojesi päivämääriä. Ehkä haluaisit majatalon suurinpiirtein niiden väliin?


      • Fuge

        25.4-2.5


      • Mummelireissaaja

        Matkavaraus tehtiin ja 48 tunnin kuluttua tuli s-postiin kaikki tiedot. 24 tuntia ei riittänyt mutta nyt vaan toivomme, että kaikki sujuu niinkuin on luvattu ja mistä olemme maksaneet!


    • Missätop10läiset

      Älkää hyvänen aika ostako. Mulla kans rahat sielä. Eivät korvaa ja matkan piti olla syyskuussa vaan eipä ollut kun matkanjärjestäjä meni konkkaan.... Travelbird ja groupon korvasivat asiakkaille mut top10 ei eli noiden toisten kautta itse ehkä ostaisin...
      Missä muuten top10läiset nykyään puhelee kun keskustelu oli suljettu?
      Tuli eilen kuluttajavirastolta taas postia ja pitäis puida miten tästä jatketaan.....

    • tyytyväinennn

      Olmme Fuengirolassa helmikuussa top 10 matkojen kautta ostetulla matkalla. Hotelli oli luvatun mukainen (Las Palmeras) ja kaikki toimi niin kuin piti.

    • Anonyymi

      Olemme olleet varmaan 7 top10 matkalla ja kaikki sujunut hyvin, palvelua saa aina nopeasti ja kotimaisella. 3 kertaa olemme olleet fuengirolassa., myös seuraava matka fuengirolaan, tällä kertaa 2 kuukaudeksi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe