sokeritoukkien myrkytys

karkotus

mikä hyönteismyrkky toimii parhaiten sokeritoukkiin

4

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tullen

Mennen.

• Otsonaattori

Otsonaattori, se tappaa kaiken ja putsaa samalla kämppäsi....googleta. Niitä saa vuokrattua aika monesta paikasta eikä maksa paljon.

• Helppo ja toimiva toukkapyydys:
      Pieni kulho, jonne perunajauhoa 1tl Kulho seinänviereen ja kuppi täyttyy sokeitoukista tuossa tuokiossa.
      Sokeritoukat tykkäävät tärkkelyksestä ja kulhosta kun ei kiivetä ylös, kun sinne
      sujahtaa.
      Kulho viemärin tai paikkaan missä sokeritoukkia ilmenee, mutta niin että
      seinääpitkin tai jonkinmoisella sillallä kulhoon on helppo päästä.
      Itse muutama pieni takkapuu siltana ja kuppi täyttyy hetkessä!

Wc-tiloissa on käsienpesualtaan alla kuppi, eli ihan näkymätön toukkaloukku.

Hävitä huolellisesti vaikka takanpesään tai suljetussa muovipussissa roskiin.
      Itsellä on wc-käsienpesualtaan alla kuppi sekä suihkuhuoneessa keittiön lattialla ja jokapaikasta on ansan tullut sokeritoukkia. Kylpyhuoneesta jopa ihan pieniä poikasia eksyy kulhoon, joten tämä ansa todellakin toimii!

• Toukaton

Sori nyt vaan mutta vaikka kuinka keräilisit sokeritoukkia, ongelma ei sillä katoa.
      Myrkytys riittävän monta kertaa ainoa tapa päästä eroon.
      Ja jos esim. rivitalo, on jokaisessa asunnossa tehtävä sama homma, muuten eivät lähde. Joskus itse rivarissa tämä tehty ja kaikki asukkaat myrkyttivät samaan aikaan ja yhtä monta kertaa. Ongelma oli näin ratkaistu. Yhtiössä oli vain neljä asuntoa joten oli helpompi toki järjestää. Ja aine taisi olla Baygon tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      15
      2081
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1425
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1409
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1245
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1212
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1027
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1016
    8. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      994
    9. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      991
    10. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      335
      973
    Aihe