mikä hyönteismyrkky toimii parhaiten sokeritoukkiin
sokeritoukkien myrkytys
4
332
Vastaukset
- Tullen
Mennen.
- Otsonaattori
Otsonaattori, se tappaa kaiken ja putsaa samalla kämppäsi....googleta. Niitä saa vuokrattua aika monesta paikasta eikä maksa paljon.
Helppo ja toimiva toukkapyydys:
Pieni kulho, jonne perunajauhoa 1tl Kulho seinänviereen ja kuppi täyttyy sokeitoukista tuossa tuokiossa.
Sokeritoukat tykkäävät tärkkelyksestä ja kulhosta kun ei kiivetä ylös, kun sinne
sujahtaa.
Kulho viemärin tai paikkaan missä sokeritoukkia ilmenee, mutta niin että
seinääpitkin tai jonkinmoisella sillallä kulhoon on helppo päästä.
Itse muutama pieni takkapuu siltana ja kuppi täyttyy hetkessä!
Wc-tiloissa on käsienpesualtaan alla kuppi, eli ihan näkymätön toukkaloukku.
Hävitä huolellisesti vaikka takanpesään tai suljetussa muovipussissa roskiin.
Itsellä on wc-käsienpesualtaan alla kuppi sekä suihkuhuoneessa keittiön lattialla ja jokapaikasta on ansan tullut sokeritoukkia. Kylpyhuoneesta jopa ihan pieniä poikasia eksyy kulhoon, joten tämä ansa todellakin toimii!- Toukaton
Sori nyt vaan mutta vaikka kuinka keräilisit sokeritoukkia, ongelma ei sillä katoa.
Myrkytys riittävän monta kertaa ainoa tapa päästä eroon.
Ja jos esim. rivitalo, on jokaisessa asunnossa tehtävä sama homma, muuten eivät lähde. Joskus itse rivarissa tämä tehty ja kaikki asukkaat myrkyttivät samaan aikaan ja yhtä monta kertaa. Ongelma oli näin ratkaistu. Yhtiössä oli vain neljä asuntoa joten oli helpompi toki järjestää. Ja aine taisi olla Baygon tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845297Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.303526Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402874Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin272094Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.591851Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861646- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71175