Minä en usko että olet paha ihminen

ristoräpeltjälle

Käsittääkseni olet ihan hyvä tyyppi, noin suurinpiirtein.

17

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole paha..
      Kova ikävä.........
      <3

• silleenjoo

En olekkaan paha koko olemukseltani. Ehkä 21% on negatiivista pahuutta, mutta lopuilla pääsee taivaaseen. Kunhan tuo pahuus pysyy alle 50%.

• hannuristojiimies

Sitä minäkin mietin. Syntilistaa on mutta tämä rangaistus mitä elän on ylimitoitettu? Lakikirja on satukirja. Päälle vielä ajettu mielisairaaksi. Nuo pakkoajatukset estää normaalin elämisen. Helvetillinen asia. Lähtisin heti istumaan vankilaan tai antaisin vaikka toisen käteni irtipoikki jos olisi mielenterveys kunnossa. Vituttaa 100-0 kun en voi elää enään normaalisti viattomasti. En pysty enään normaaliin elämään. Voisin noihin ajatuksiin sukeltaa ja kategoria mutta en uskalla. Kuusessa olen kuitenkin koko loppuelämäni. Ihan tavallinen ukkeli olen joka majaillut elämässä. Kadun ja häpeän mutta ei niitä saa pois. Ei sinne menneisyyteen saa lisääntymään saastaa. Kaiken olen kertonut. Nyt vain lusin tätä tuomiota mikälie tämä onkaan. Päivä kerrallaan.

• mitäsäteit

Mikä sua oikein vi*****aa, oletko vankilassa?

• surutekeekuulemasitä

Eikun et olekaan, olet joku joka on vihainen.

• hannuristojiimies

MOKAILLUT elämässä:) kuka ei olisi. Kyllähän tämä vanki elämä ja fyysinenhenkinen raiskauskin menisi jos mielenterveys olisi sama kuin ennen sairastumista. Hiton hankalaa kun syytän itseäni jo asioista mitä en ole tehnyt. Kärsin jo tulevaisuutta. Hankala selittää.

• ikäväpalstahantää

Hankala tuosta on mitään saada selvää mutta ei tuossa sinun postailussasi ole mitään mieltä muutenkaan. Siis jos sinä olet se palstaristona esiintyvä postailija. Sulla on ehkä pakkomielle siitä Annesta jolle suuria tunteitasi vuodatat?

• hannuristojiimies
      • jokapäässäkeittää

Joo, ei ole helppoa sinulla jos ei ole helppoa ollut muillakaan. Rakastumiset ja pakko-oireet taitaa olla lähellä samaa hulluutta joka ihmistä riivaa.

• hannuristojiimies

Koen pelkoja ajatuksista mitä ei ole ikinä ollut. Mitä en ole ikinä ennen ajatellut. Miten siitä voi olla syyllinen????? Miksi vitussa syytän siitä itseäni silti!!! En osaa sanoin kuvailla minkälainen maanpäällinen helevetti se on. Painostetaan jostakin mitä en tiedä ja runtataan aina vaan kovempaa. No menneisyyteeni ei paskaa voi lisätä.

• hannuristojiimies

Menipä herrrrmo. Tunniksi kävelyterapiaa.... lusitaan lusitaan... tietäis ees keston kuinka kauan?!

• jakevätkinjoon

Silloin kun minun kuuppa alkaa tökkiä niin ajattelen jotain mukavaa, vaikka sitä että kesä tulee.

• nukkuminenauttaa
        hannuristojiimies kirjoitti:

Menipä herrrrmo. Tunniksi kävelyterapiaa.... lusitaan lusitaan... tietäis ees keston kuinka kauan?!

Jos sä vaikka laulaisit jotain? Joka tapauksessa liikunta on hyväksi.

• hannuristojiimies

Juuh, eihän tuo muillakaan helppoa. No jospa tämä joskus loppuu. Ei ole pakkomielle kenestäkään naisesta. Olen tyytyväinen sinkku. Elämänpolut eronneet exieni kanssa jo. Paria rakastin. Ei sen kummempaa.

Nyt lenkille. Öitä kivoille:)

• kuinmyös

Olet aivan oikeassa en ole paha milläkään mittarilla mitattuna. Enkä usko että sinäkin et täyttäisi hyvän ihmisen kriteerejä. Tosin ainahan niitä toisinajattelijoita riittää. Olisiko kateellisia.

• hannuristojiimies

Mitälie. Aina joku vihaa jotakin. Ei sille mitään mahda, olen varmaan niin millin näköinen että kerään luonnostaan vihamiehiä. Toki syntilista ja luonne suurin syy. Niitä kai tässä korjattu, huonoja tapoja. Hyvä idea mutta vituiksi meni.

• hannuristojiimies

Millin=MULKUN näköinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      533
      1758
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      608
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe