Seiska-lehden peruutus

Tietääkö.joku

Miten nykyään onnistuu Seiskan peruutus helpoimmin? Jokin OmaAller johon voi luoda oman Aller-tilin ja sitten laittaa sinne peruutus- ym. tilauksenmuutosasioita.
Ennen oli kätevä numero johon voi vain soittaa ja nauha ilmoitti tilauksen peruutuksesta ja että lehti tulee tilausjakson loppuun.
Nyt kun soitin siihen kun en ole aikoihin Seiskaa tilannut, niin nauha ilmoitti ettei numero ole enää voimassa. Täytyy kokeilla virka-aikana soittaa sinne jos pääsee läpi. Onko kellään tiedossa että olis tuollainen entisenlainen kätevä peruutusnumero?
Viimeksi jo muutama vuosi sitten jouduin kysymään sitä numeroa kun pääsin läpi, niin vastaisuuden varalle ja asiakaspalvelija kysyi jostain ja antoi sen sitten. Missään Seiska-lehdessä sitä ei ollut . Ennan oli lehden alkusivulla peruutusnumero. Se tilin luominen vaikutti vähän hankalalta mutta jos ei muu auta niin kai sitten täytyy sitä akutta yrittää. En aio lopun elämääni kestona tilata, vaan olen tilaillut vain tarjouspätkiä.

48

6013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seiska-seinään-ja-heti
      • Tietääkö.joku

        Täytyypä kokeilla. Soitto johonkin numetroon jossa nauha vastaisi että tilauksesi on peruutettu tilausjakson lopputtua, olis kyllä helpompi. Olikohan liian helppo kun ovat vaikeuttaneet?:/ Eihän kaikilla ole edes tietokonetta, ja päivällä asiakasneuvojalle soittaminen voi tulla kalliiksi, jos joutuu kauan jonottamaan.


      • Tietääkö.joku

        Laitoin sinne alleriin meiliä ja kirjoitin siihen että haluan peruutuksestani vahvistuksen s-postiini. Saas nähdä toimiko näin. Mitähän sitten pitäis tehdä, jos alkavat lähettää kestotilauksena ja väittävät etteivät ole saaneet meiliäni?


      • rehellisyys.lehden.perii

        Eivät väitä muuta. Kyllä se toimii. On toiminut itselläkin.


    • tilattunaKottiin

      Hei, kertoisit(te)ko, mitä kiinnostavaa ja lukemista siitä lehdestä löytyy?

      Olisi kiva kuulla, mitä on saanut tilaamaan lehden.

      • juoruja

        Samaa mietin kun mitä oon lehtee joskus naapurissa selannu niin ei kiinnosta.


      • Tilaaja.jysäytetään

        Kiinnostavaa?
        Tarjous! Tilaa nyt seiska, saat sen pilkkahinnalla 10 viikkoa ja kiinan kassin kaupan päälle. Luteet mukana.


      • Tietääkö.joku

        Tämä tilausjakso maksoi 24€ ja saan tilaajalahjana ihan hienon 39€ arvoisen repun. Jo sen puolesta kannatti:) Jäähän siinä 15€ nettopuolelle. Luen lehteä bussimatkoilla kun matka kaupunkiin on aina niin tylsä, kun on miljoonaan kertaan nähty samat maisemat. Toki luen muitakin lehtiä jos ei ole Seiskaa. Edellisestä tilauksesta jo vuosia aikaa. Onhan siinä aina ensimmäisenä kaikki juorut:))) Monesti muut lehdet laahaavat perässä ja ilmoittavat että ensimmäisenä siitä ja siitä asiasta uutisoi Seiska.


      • suositustämä

        Miten olisi älypuhelin. Siinä 4G yhteys. Pääset lukemaan päivän uutiset tuoreeltaan. Seiskassahan on jo vanhat jutut kun läpyskä ilmestyy.


      • piilonikkinen

        Älypuhelimessa on akku niin huono että pitäisi koko ajan olla latauksessa. Helpompi ottaa lehti käteen ja sen voi lukea useampaan kertaan. Sitäpaitsi miksi tihrustaa uutisia pieneltä puhelimen näytöltä?

        En ole koskaan tilannut seiskaa, mutta joku näytenumero on tullut.


      • Anonyymi

        Se on tosi hauskaa ja kevyttä lukemista - luen lehden aina torstai-iltasin sängyssä, hyvin tulee uni.

        Oikeata ja hyödyllistä lukemista siinä on tosi hyvä TV-sivut, jossa esitellään mm. elokuvat. Myös tietokilpailu on mukavaa viihdettä.

        Loppupeleissä se ei ole sen kummempi aikakausilehti kuin vaikkapa Anna tai Me naiset, sillä on vaan jostain syystä tosi huono maine, ainakin mukahäävimpien ihmisten mielessä, ja niin totta kai sitten kaksinaismoralistit tuomitsevat tämäkin!


      • Anonyymi

        Minulle ei siinä lehdessä ole mitään mikä kiinnostaa en ole koskaan tilannut sitä


    • ojoij

      minkälaisessa mielentilassa joku voi yleensä tilata seiskan ?

      • Annatilata

        Arvasin tuon, miksi ei voi antaa ihmisten tilata mitä haluavat.
        Olen tilannut seiskaa muutaman kerran kun on ollut tarjouksessa, en välitä vaikka joku ihmettelisi naama pitkällä.


    • Pettyyynyt

      Tuli tarjous: kahdeksan Seiskaa 20 eurolla ja Aarikan kello kaupan päälle. Piti vastata 7 päivän aikana, vastasin heti. Tilaus meni läpi, mutta kun katsoin jälkeenpäin maksetusta verkkopankissa heti maksetusta laskusta, niin luvattiin kalenteri ja kutsuja Seiskan tapahtumiin, ei mitään kellosta ja yllätyslahjasta, mikä piti kanssa tulla. kallis lehti kun muistaakseni 42 sivua on TV-mainoksia. Peruutus onnistui netissä kyllä.

    • punasilmä

      todella vaikea peruuttaa typeriä juoruja esimerkiksi tyhjäntoimittaja roope salminen vakio naama lehdessä pintaliitäjien turha lehti.

      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä


    • Anonyymi

      Lehden tuleminen kyllä loppuu jos jättää tilauksen maksamatta.

    • Anonyymi

      Seiska on ala-arvoinen juorulehti.

    • Jos joku on ollut niin hupsentunut, että on mennyt tilaamaan Seiska-lehden, niin kärsiköön tyhmyydestään lopun ikäänsä.

      • Anonyymi

        Sinä tyhmyyden elsa turakaisena nostelet vanhoja avauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tyhmyyden elsa turakaisena nostelet vanhoja avauksia.

        Ei ole minun nostamani.
        Katso kellonaikoja, niin viittaa sinun itsesi nostamaksi, nikistä päätellen.

        """Anonyymi
        Eilen 19:08
        Aivan samaa mieltä"""


    • Anonyymi

      Olen ihmeissäni kun minulle on luotu asiakasnumero ja seiska tulee joka viikka. Olen viestittänyt lehteen etten ole tilannut mitään lehteä ja on paras ettei laskua tule. Lehti tulee ja tulee joka viikko. Täytyy kai otta yhteyttä viranomaisii mikäli sieltä ei kommentoda mitään. Kamalaa pakkomyyntiä. Puhelin ei vastaa myöskään.

      • Anonyymi

        Onko mahdollista että joku olisi sen lahjaksi sulle tilannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mahdollista että joku olisi sen lahjaksi sulle tilannut?

        Aika ajattelematonta, ettei tilaaja kerro, jos lehden sinulle lahjaksi tilannut.
        Sinä joudut vaikeuksiin lehden kanssa. Toivottavasti et joudu.

        Minä jouduin laskun kanssa vaikeuksiin,
        kun sain toisen samannimisen ihmisen laskun,
        mutta en lehteä.

        En päässyt millään lehtitaloon, jonotin ja jonotin,
        en halunnut kirjautua mihinkään,
        kun en lehteäkään ollut tilannut.

        Se oli pirullinen riesa, kun tuli jo karhumakirje maksamattomasta laskusta.
        Olisin voinut joutua ulosottoon ja menettää luottotietoni.
        Loppujen lopuksi minun piti onkia tietooni lehden tilaajan tiedot ja ottaa häneen yhteyttä.
        Meitä on Suomessa seitsemän samannimistä.


      • Anonyymi

        Ihan höpöhöpö juttua. Puhelimeen vastataan kyllä. Koska osaat kirjoittaa tännekkin niin osaat kyllä laittaa tiedustelun Seiskaankin. Jos et siitä selviä niin ole sitten ihmeissäsi.


    • Anonyymi

      Lehtien peruminen on vaikeaa. Siksi en tilaa mitään. Niistä ei pääse eroon
      eikä useimmissa niissä ole lukemistakaan kuin viideksi minuutiksi.
      Samat jutut on netissä ilmaiseksi sen verran kuin kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Seiskassa on tosi hyvät Tv---ohjelmasivut. Juorupuolella nukutan itseni iltaisin. 5 min luen niin jo nukuttaa. Tilaan aina vain tarjouksia. Peruutus on netissä helppoa.


    • Anonyymi

      Viimeksi oon tehny pari pätkätilausta. En muista oliko joka numeron vai laskun yhteydessä lappu. Aika hepponen, ihme ettei postissa kadonnu. Siinä oli yhtenä mahdollisuutena perua tilaus, kun kausi loppuu. Saattoi olla myös osoitteenmuutos tms. Postimerkki piti laittaa, mutta lehdentulo loppui kuten pitikin.

      • Anonyymi

        OmaAllerissa helppo perua. Eikä maksa mitään.


    • Anonyymi

      Seiska-lehden peruutus!Lehden maksajan asap.no 13670908 ja lehden saajan no 15304938 syynä peruutuksen on,että olen tilannut 20 numeroa,hintaan 49e,mutta lehtiä ei tullut kuin 1 numero ja lasku 15e.En uskalla jatkossa tilata lehtiänne,jos jokainen numero laskutetaan erikseen.Aikani menee yhteydenottoihin koska lehteä ei tulekaan.t.Raija Leinonen,Iisalmi Vihtakannank.5

      • Anonyymi

        Ihan hyvä lehti katsoa kuvia ja lukea juoruja.


    • Anonyymi

      Hymy-lehti oli 60-ja 70-luvulla kuuma julkaisu.
      Tuli myös itselleni vuoden verran.
      Erikoistoimittaja Veikko Ennala oli juttujensa puoleen aikansa legenda.

      • Anonyymi

        Hymy oli aikaansa edellä, jonka Urpo Lahtinen oivalsi.
        Seiska on toisenlainen, tirkistelyä.


    • Anonyymi

      Ruotsin lehdet lähettää laskun jos ei mak
      Sa tilaus loppuu. SuomA l
      Ais lehtiä kyllä saa tilattua mutta niin monimutkaista
      Saada peruttua ei onnistu vanhalta ihmiseltä.

      • Anonyymi

        Voit joutua ulosottoon maksamattoman laskun takia ja menettää luottotietosi.


    • Anonyymi

      Seiskalla menee siis huonosti, että pitää vanhoja ketjujakin mainosmielessaä nostaa.
      Kunhan saa huomiota.

      • Anonyymi

        Seiska on Aller Median julkaisema suomalainen juorulehti ja viihteellinen aikakauslehti, joka perustettiin vuonna 1992. Seiskan levikki oli vuonna 2012 170 867. Lehti ilmestyy kerran viikossa eli yhteensä 52 kertaa vuodessa.
        https://youtu.be/wFwM05quqoc
        Seiskan vastaavana päätoimittajana on huhtikuusta 2020 lähtien toiminut
        Jari Peltomäki. Wikipedia
        https://youtu.be/kYLwTIqidGE
        Seiskan juorut 🤭


    • Anonyymi

      Tuli joku seiskan arvonta kirjeenä ,sais sen loppumaan, ikivanhalla osoitteella. 😡

    • Anonyymi

      kyllä olette seiskan irtisanomisen tehneevaikeaksi vielä kun kerran pääsen irilehdestä oliviimeinen tilaus lopeta tilaus 14252348 veijo rantataro viinamäentie 4 95600

      • Anonyymi

        Ei sitä tämän sivun kautta saa lopetettua. Lopetus onnistuu helposti laittamalla sähköpostilla tilausnumeron ja asiakasnumeron ja viestin että tilaus lopetetaan nykyisen laskutusjakson loppuun. Asiakaspalvelun sähköpostiosoite pitää löytyä lehdestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tämän sivun kautta saa lopetettua. Lopetus onnistuu helposti laittamalla sähköpostilla tilausnumeron ja asiakasnumeron ja viestin että tilaus lopetetaan nykyisen laskutusjakson loppuun. Asiakaspalvelun sähköpostiosoite pitää löytyä lehdestä.

        Sama pätee muihinkin lehtiin.


    • Anonyymi

      Seiskan lopettamisessa on ongelma jos sen lopettaa ei se enää tule kun se on lopetettu

    • Anonyymi

      Suu rintapskaa levittää sönkköhesari
      Aika kuluisi sitä lukiessa voidi mrnnä jopa tunti aamusta hukkaan. En tilaa

      ""Seksi|Henkka, 35, on yksi niistä, jotka eivät halustaan huolimatta saa seksiä – Hänen mielestään syy on yhteiskunnan
      TILAAJILLE"" iv utt mitäpashaa

    • Anonyymi

      seiskan lasku on tullut vaikka sanottiin että on vähän kalliimpi mutta mutta loppuu kun jakso päättyy ,mutta ei loppunut

    • Anonyymi

      Onko seiskalla tilaajiakin ?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe