Lännen median verkkokyselyssä jokin aika sitten kysyttiin "Pitäisikö Suomeen rakentaa suurmoskeija?" 88% vastasi EI. Toinen kysymys oli: "Pelottaako sinua islamin leviäminen Suomessa?" 80% vastasi kyllä.
Olen ihmetellyt kun kyselyn tuloksista ei ole raportoitu. Aamulehti 7.2.raportoi niistä jotain sunnuntainumerossaan. Sieltä yllä olevat tulokset peräisin. Kysely aiheutti kuulemma vastausvyöryn ja kymmenen tunnin aikana vastauksia oli tullut lähes 10 000.
Kyselyn avovastauksista Aamulehdessä oli mm. seuraava: "Pelottaa. Aggressiivinen suhtautuminen muihin kuin islaminuskoisiin ja suuret kulttuurilliset erot Suomen kulttuuriin, esim. naisen asema ja tasa-arvoisuus. Pelko myös kiihkouskoisten leviämisestä ja osumisesta omalle kohdalle."
Onko pelko turhaa? Onko tuollaiset lukemat pelkän turhan pelottelun tulosta?
http://www.breitbart.com/london/2016/02/08/islamic-state-makes-french-national-front-its-prime-target/
Jutussa kerrotaan, että isis on ottamassa hallitsematonta maahanmuuttoa vastustavat tahot kohteekseen. Ei hyvältä vaikuta. Kohta kukaan ei uskalla vastustaa enää islamin vyöryä..? Sellainen kuvahan tuosta syntyy. Se tuhoaa vapauden ja demokratian.
Samaisessa Aamulehden jutussa islam-aktiivi Pia Jardin kommentoi, että "Voisin sanoa, että niin kauan kuin minä ja Ilari Rantakari olemme mukana, Suomesta ei tule taistelukenttää".
Vakuuttaako turvallisuus? Kuulostaa paremminkin suuruudenhullulta puheelta ja nostaa huolet yhä todellisemmiksi.
Lännen median verkkokysely - pelottaako islam
11
279
Vastaukset
- EiOikeinLuottamustaOle
Tuossa Aamulehden jutussa muslimi ja suurmoskeijahankkeen puolesta toimiva Pia Jardin kertoo suuresta suomalaisesta keksinnöstään, joka poistaa muslimien väliset taistelut ja vihanpidon - toiminee hänen mukaansa ainakin Suomessa (tai ainakin niin kauan kuin hän on tosiaan mukana kuvioissa) - eli:
"Kaikkien isojen yhteisöjen pitäisi ALLEKIRJOITTAA LUPAUS, siitä, että suomalaiset islaminuskoiset eivät taistele uskonasioista, vaan sekä sunnit että shiiat ovat rauhassa"
IHAN HUIKEETA (heh). Maailman muslimien veriset kahakat on nyt ratkaistu. Kynät käteen kiitos. Pia-täti Suomesta järjestää...
Oikeesti - uskomattoman naiivia ja utopistista. - Anonyymi
Nyt kysymykseen Pelottaako sinua islamin leviäminen Suomessa? 100% vastaisi kyllä.
- Anonyymi
ISLAM JA ELÄMÄN HÄVITYS ON SAMAA ASIAA
- Anonyymi
TUHOAMINEN ON NÄITTEN AATE JA KAIKKI ON NÄISSÄ MAASTA LÖHTÖISTÄ MAILMANLOPUN VEHESTYSTÄ.
- Anonyymi
>> Manillaköysi - minä kaadan tämän talon
Tämä on vastaavaa mitä islamissa meinataan
- Kukahan se todellinen hullu tässä mahtoi olla? - Anonyymi
HERRAN SILMIEN ALTA PAKOLAISUUS SE VASTA PAKOLAISUUTTA ONKIN
8Kain sanoi veljelleen Abelille: »Lähde mukaani.» Mutta kun he olivat kulkeneet jonkin matkaa, Kain kävi veljensä Abelin kimppuun ja tappoi hänet. 9Silloin Herra kysyi Kainilta: »Missä on veljesi Abel?» Kain vastasi: »En tiedä. Olenko minä veljeni vartija?» 10Herra sanoi: »Mitä oletkaan tehnyt! Etkö kuule, kuinka veljesi veri huutaa minulle maasta? 11Nyt olet kirottu etkä voi jäädä tänne, sillä tämän maan oli avattava suunsa ja otettava vastaan veljesi veri, jonka sinä vuodatit. 12Kun koetat viljellä maata, se ei enää ruoki sinua, vaan sinun on harhailtava kodittomana ja pakolaisena maan päällä.»
13Kain sanoi Herralle: »Syntini rangaistus on minulle liian raskas kantaa. 14Kun sinä nyt karkotat minut tältä seudulta, minä joudun pois kasvojesi edestä. Minun on harhailtava kodittomana ja pakolaisena maailmalla, ja silloin kuka hyvänsä, joka minut kohtaa, voi tappaa minut.» 15Mutta Herra sanoi hänelle: »Ei, vaan kostettakoon seitsenkertaisesti sille, joka tappaa Kainin.» Ja Herra pani Kainiin merkin, ettei kukaan, joka hänet kohtaa, tappaisi häntä. 16Niin Kain lähti pois Herran kasvojen edestä ja asettui asumaan Nodin maahan Eedenin itäpuolelle.
Tuolta välistä
13Kain sanoi Herralle: »Syntini rangaistus on minulle liian raskas kantaa. 14Kun sinä nyt karkotat minut tältä seudulta, minä joudun pois kasvojesi edestä. Minun on harhailtava kodittomana ja pakolaisena maailmalla, ja silloin kuka hyvänsä, joka minut kohtaa, voi tappaa minut.»
MITEN PITKÄLLE ELÄMÄN PAKOLAISET VIELÄ JATKAVAT MATKAANSA ?- Anonyymi
NÄÄHÄN TAPPAVAT TUHOOVAT IHTESTÄÄN SEN ELÄMÄN PUOLEN JA SITEN RUPEAVAT MUITTENKIN IHMISTEN ns. VÄÄRÄUSKOISIKSI NIMEÄMIÄÄN KIMPPUUN KÄYMÄÄN
kuin terrierit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NÄÄHÄN TAPPAVAT TUHOOVAT IHTESTÄÄN SEN ELÄMÄN PUOLEN JA SITEN RUPEAVAT MUITTENKIN IHMISTEN ns. VÄÄRÄUSKOISIKSI NIMEÄMIÄÄN KIMPPUUN KÄYMÄÄN
kuin terrieritJoo abellin maasta huutava ver pistää nää aivan sekasin tuhhoisuuksiin vehestään
Birminghamin imaami antaa islamiin perustuvia ohjeita, kuinka nainen kivitetään säädyllisesti hengiltä.
https://www.youtube.com/watch?v=pRrKOq9h7qk&t=3s- Anonyymi
Nyt on tosi kysymyksessä, kun vasuritkin rupeevat pelkäämään, silmät aukee vähitellen.
Sdp:n Lindtman huolissaan rajaturvallisuuden resursseista: ”Varoitan siitä, että jos nyt ei mitään tehdä”
ON TÄÄ KARSEETA TUHOMME OOTUSTA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on tosi kysymyksessä, kun vasuritkin rupeevat pelkäämään, silmät aukee vähitellen.
Sdp:n Lindtman huolissaan rajaturvallisuuden resursseista: ”Varoitan siitä, että jos nyt ei mitään tehdä”
ON TÄÄ KARSEETA TUHOMME OOTUSTAVielä moninkertaista lisäyksiä pistetään rajoille, turvallisuutemme takeiksi ...
Rajavartiolaitoksen erikoisrajajääkärit youtube
TÄHÄN TÄMÄ JOHTI - MUUTEN MEIJÄT TUHOTAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1091974- 2541729
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611106Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K641003En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k67967Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉68860Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37847The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6831Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49815