kysykää 14v tytöltä 8)

Kysymitävaanhihi

Kysykää mitä vaan, vastaan kaikkeen rehellisesti. Kipeenä kun olen niin ei oo muutakaa tekemistä joten kysymyksii vaan tulemaan :) btw asialliset ois jees :D

21

184

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä asut

• kysymitävaanhihi

Keskisuomessa, jyväskylän lähellä

• nolikset11

ootko nolis?

• kysymitävaanhihi

Riippuu vähän millä tavalla.. ihan suht. asiallinen oon, mutta kyllä mullekkin sillontällön noloja juttua sattuu ja tapahtuu.. ja se on iha fine :)

• Hankitko mopon XDDd

• kysymitävaanhihi

Skootterin oon jo hankkinut :)

• SOX

Ookoo mitä noi muut kysyy...... Mut joo ootko ikinä ollu masentunu tai sairastanu muit vastaavii sairauksii? jos oot nii ootkonselvinny ja jos oot miten selvisit siitä? Ps. Oon itekki tyttö mut vähä nuorempi ku oon vast täyttämäs 14

• kysymitävaanhihi

Noh siis mulla ei itsellä ole masennusta ollut, mutta monilla kavereilla kyllä. Sekä omalla äitilläkin masennus. Kavereiden jaksaminen ja ajatus siitä että he luovuttaisivat, pelottaa tosi paljon ja oon yrittäny vaan auttaa ja olla tukena. Äidin masennuksen takia käyn kuraattorilla 2krt viikossa.
        Pahinta on ettei kukaan koskaan tajua kysyä minulta miten jakselen, mutta ihan hyvin jakselen kaiken tämän keskellä. Kiitos asiallisesta kysymyksestä. :)

• SOX

Juu ei tulis mieleenkään kysyy mitään asiatonta niinku tolla taitaa hyvinkin tulla

• Jujukiki

Mikä on sun hemoglobiini?

• Kysymitävaanhihi

Joku 90.. mulla siis on raudanpuute anemia.

• Roniniemi

Saanko pilluu

• homolis

Mikä on isoin kuppikoko?

• Plssss

Jos jätkä on astetta pyöreempi haitaakose jos luonne on ok?

• kysymitävaanhihi

Ei todellakaan haittaa! Kaikki tytöt ei kato ulkonäköä. Suurin osa tykkää siitä että sanoo kaikkee söpöö ja on vaan siinä vierellä ja muuta :3

• nolikset11

Jos saisit naida hevosta, olisiko se valkopilkullinen vai kelta-puna ruudullinen?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3738
    2. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      51
      1177
    3. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1173
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      86
      1054
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      95
      926
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      52
      767
    7. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      101
      764
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      757
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      54
      756
    10. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      121
      706
    Aihe