Kerroppa kokemuksiasi asiakkaana viitasaarelaisten yritysten ja julkisten laitosten asiakaspalvelusta?
Viitasaaren paras/huonoin asiakaspalvelu
30
4217
Vastaukset
- Kanta-asiakas
Apteekissa hyvä asiakaspalvelu.
- viitajussi
yksi esimerkki
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13926864/rakennuspalvelu-j-paananen - 12344sr
Miksi kysyt?
- SössöSisko
Ranennusfirmat ja autokorjaamot, niiden palveluihin ei ole luottamista!
- putaalainen
Viitasaaren Viihdekeskus Oy
Viitasaari
Velkoja: M-Mainos Oy
Summa: 2160€
01.03.2016 - - nyt.herätys.ihmiset
Kuinka pystytään hoitamaan kunnan yritysasioita? On meillä sankareita tulevissa kuntavaaleissa. Varmaankin vielä kärkiehdokkaita ja ääniharavia.
- VoihanPihkuri
Parhaat asiakaspalvelut Top 5:
1. R-Kioski
2. Mari-a
3. Apteekki
4. Seutulehti
5. K-Supermarket
näissä olisi parannettavaa top7
1. Pihkuri
2. S-market / ABC
3. Lidl
4. Urheilukauppa
5. Pizza-Kebab
6. LVI-myymälä
7 .Neste - äänestänjaloilla
Toisessa kangaskaupassa parantamisen varaa myös, samoin eräällä taksiyrittäjällä.
- apporre
Alemakasiini hyvä palvelu.
- wiitakeskus
Apteekissa asioin. Siellä on hu..huomioivaa palvelua.
- asioimassa.käynyt
Viitasaaren Putkessa on heikkoakin heikompi asiakaspalvelu. Ukko alkaa viduilemaan tyhjästä ja kehuu kokoajan ittensä saavutuksia. Lopuksi menee ulos hermosavuille
- FanittajaHänen
Ullalle terveisiä! Olet paras ja kaunein.
- Meollaan2
Viitasaaren Seudun asiakaspalvelun neiti
- etsimällä.etsitty
On hienoa, että Seudustakin löytyy edes yksi. Raha kelpaa vaalien alla.
- lidlissäkä
sakko vielä k-supermarketista hyvä asiakaspalvelu kun uudet kauppiasyrittäjät?
- vtslainen
Sieltä on saanut aina hyvää asiakaspalvelua.
- siivouksentarpeessa
Kirjaston vessa aivan ulosteen peitossa, hyi helvetti! Siivotaanko sitä ikinä. Lavuaarin oli joku lahjakas tarpeensa suorittanut, ja sotannut peiliin pillun kuvan ulosteellaan.
- Anonyymi
Kaikkea voi tulla vastaan, itselläni ei tulisi mieleenikään toimia noin. Mutta on meitä kyllä joka lähtöön.
- Anonyymi
Lähihoitajat
Jaakko kouluttautui lähihoitajaksi pikavauhtia – on huolissaan heppoisista opinnoista: ”Jokaisesta työttömästä kirvesmiehestä ei saa hoitajaa”
Duunitori 3.10.2019 10:00 Lukuaika 3 min
Jaakko kouluttautui lähihoitajaksi pikavauhtia – on huolissaan heppoisista opinnoista: ”Jokaisesta työttömästä kirvesmiehestä ei saa hoitajaa”
Lähihoitaja Jaakko Rauhala on huolissaan lähihoitajakoulutuksen vähäisistä teoriaopinnoista.
Osaajapulassa kärvistelevälle hoitoalalle kehitetään nopeampia ja virtaviivaisempia väyliä. Seinäjokelaisen Jaakko Rauhalan lähihoitajapolulla mutkat oli suoristettu ja opinnot tehtiin reippaassa tahdissa. Valmiudet riittivät työllistymiseen, mutta kipurajoilla mentiin.
Jaakko Rauhala oli ehtinyt tehdä työelämässä jo pitkän CV:n eri aloilla, kun hän jäi työttömäksi. Pari kuukautta ihmeteltyään hän kysyi TE-keskuksesta mahdollisuuksia kouluttautua hoitoalalle.
Hän pääsi pääsykokeiden kautta TE-keskuksen tilaamaan työvoimapoliittiseen lähihoitajakoulutukseen. Perheelliselle se oli järkevä ratkaisu – talous oli turvattu lähes koko opintojen ajaksi riittävällä ansiosidonnaisella päivärahalla.
Opintoja myös lyhennettiin. Aiemmat ammattikorkeakouluopinnot poikivat muutamia hyväksilukuja, ja lopulta Rauhalan opinnot kestivät vuoden ja yhdeksän kuukautta. Osa ryhmästä valmistui vielä pari kuukautta nopeammin. Koska hyvin merkittävä osa opinnoista koostui työelämäjaksoista, teoriaopintojen osuus jäi Rauhalan mielestä hieman liiankin heppoiseksi.
"Koen, että siitä ei olisi ollut enää varaa lyhentää. Opinnot sisälsivät viisi osaamisaluetta, joista suoritettavat näytöt oli läpäistävä. Ne antoivat mielestäni riittävät valmiudet alalla pärjäämiseen, mutta kipurajoilla mentiin. Odotin ehkä itse vähän syvällisempää perehtymistä", Rauhala kertoo.
Lue myös: Lähihoitajien koulutuksessa mielipuolinen asetelma – "On korkea kynnys hakea töitä, kun taidot eivät riitä"
Harjoittelupaikalla on iso vastuu oppimisesta
Työelämälähtöisyys on Rauhalan mielestä myönteinen ja välttämätönkin piirre hoitoalan opinnoissa, sillä harjoittelupaikassa voidaan punnita, mitä opiskelija todella osaa – pelkät kurssiarvosanat kun eivät välttämättä kerro kaikkea opiskelijan osaamisesta tai soveltuvuudesta alalle.
"Esimerkiksi aiempi ammattitutkinto antaa mahdollisuuden yhden osaamisalueen hyväksilukuun, vaikka tutkinnolla ei olisi mitään tekemistä hoitoalan kanssa. Hyväksilukuja saa mielestäni vähän liian löyhin perustein."
Lyhyt opiskeluaika ei sovi kaikille. Kun opinnoista merkittävä osa on etätehtäviä ja verkko-opiskelua ja tahti on tiivis, tarvitaan vahvaa motivaatiota ja opiskelutaitoja, jotta opinnoista saisi riittävästi irti. Toisaalta kursseilla oli mahdollisuus saada hyväksyttäviä arvosanoja melko pienellä panostuksella. - Anonyymi
Itse kansa kohdannut kenties ilkeimmät vanhainkodeissa. Jotkut ovat olleet niin vittuuntuneita työhönsä, harjoittelijana tervehdin aina aamuisin ja takaisin ei voinut vastata, jotkut katsoivat nenänvartta pitkin.
Asiakkaille, eli vanhuksille joskus naurettiin, jos hän rikkoi esim. lasin ja minä kauhistelin, että eikö kukaan tosissaan siivoa sitä/pyydä siivoojaa paikalle, lasinsirut voivat olla vaarallisia! Siellä kanssa naureskeltiin vanhuksille ihan kauheasti. Työntekijät ovat olleet todella "juoruajia", joku kun pääsi töistä/ei ollut paikalla, paskan jauhaminen tästä henkilöstä alkoi. En kestänyt sitä ilmapiiriä.
Yllättävintä oli se, että muut harjoittelijat/sijaiset olivat mukavimpia kaikissa paikoissa joissa olin. Ehkei sitten stressaava työ ole heihin vielä vaikuttanut vai mikäköhän siinäkin on...? - Anonyymi
Uutisointi aiemmin lähihoitajakoulutuksesta valmistuvien opiskelijoiden heikosta osaamistasosta. Alan opettajat ovat ilmaisseet huolensa joitain opiskelijoita kohtaan, sillä näiden taidot eivät ole tarvittavalla tasolla. Yksi alalla huolta herättävä puute on hoitajiksi opiskelevien heikko kielitaito
- Anonyymi
Hyvää asiakaspalvelua Täsmähoito ja siellä Anne Niskanen !
- Anonyymi
Huonoimmat terveyskeskuksessa ja Helmiinassa. Paras asiakaspalvelu R-kioskilla
- Anonyymi
Askon taksilla todella ystävällinen ja avulias palvelu, Myös Rkioskilla on aina yhtä mukava asioida :)
- Anonyymi
Lidlin työtekijöiden asiakas palvelussa olisi parantamisen varaa .
- Anonyymi
Vanhustenhoitopaikoissa huonoin. Leuhkoja ja ylimielisiä hoitajia. Kahvilla istutaan pitkän kaavan mukaan. Ei todellakaan 5 minuuttia
- Anonyymi
Sitä kahvileivän määrää mikä näillä on tarjolla joka päivä, ei ollut edes kuuskymppisilläni. 10 minuuttiakaan ei riitä siinä herkutellessa. Ja tarkoitan nyt siis hoitajia
- Anonyymi
Itselläni erilainen kokemus vanhuspalvelusta.. Olen ollut iloinen nähdessäni oikeasti välittäviä hoitajia, vaikka tokihan monenlaisia on tässäkin työssä. Mutta tähänastiset kokemukset lähinnä positiivisia :)
- Anonyymi
Ihan hyvää mutta jos Haapajärvi Jedu Liikanen koulutus vastuut Reisjärvi on vain pakkoajot Pyhäjärvi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569