Hotels.com - luottokorttitiedot varastettiin!

4663463

Älkää käyttäkö kyseistä palvelua, itseltä varastettu luottokorttitiedot ja varas ehti käyttää 200e ennen kuin pankki sulki kortin epäilyttävän toiminnan takia. Rahoja ei todennäköisesti saa takaisin.

Mitään muuta palvelua en ole käyttänyt missä luottokorttitiedot olisi voitu varastaa joten 99% varmuudella Hotels.com kyseessä.

19

1649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijattuon

      Saman huomasin minä tänään. Olin saanut jo uuden kortin väärinkäytösepäilyjen vuoksi, mutta en tarkastanut tapahtumia kuin vasta tänään. Kortilla ostettu lähes 280 € edestä. Kortin myöntäjälle pitää tehdä reklamaatio ja rikosilmoitus, näin neuvottiin yhtiöstä. Sama juttu, 99 % varmuudella hotels.com.

      • 377576563

        Rikosilmoituksen lisäksi kannattaa myös vihjata keskusrikospoliisia joka on jo tutkinut asiaa. Ihmetteln vain miksei KRP ole selkeämmin varoittanut Hotels.com palvelua käyttäneitä ihmisiä.


      • VAROTOIMENPIDE

        TARKISTAKAA VIRUSTORJUNTAOHJELMANNE PÄIVITYS

        KONEESSANNE VOI OLLA KOPIOIVA TROIJALAINEN


    • reissailijatar

      Äidilleni kävi sama juttu. Sen jälkeen olen itsekin välttänyt ja käyttänyt mieluummin joko Booking.comia tai Airbnb:tä.
      Olin myös varata tässä taannoin pienen matkan Top10 matkatarjoukset sivuilta, mutta jätin väliin sillä tuli jotenkin huijauksen maku typoista ja muista kummallisuuksista sivuilla. Onko Top10 Matkatarjouksista kenelläkään kokemuksia? Olinko oikeassa epäilysteni kanssa vai ihan vaan vainoharhainen?

    • pätevyydenylintieto

      Mie niin pätevänä...Top10 matkatarjouksia ja airbnb.stä kirjoittelen. Sinulla ei ole mitään pätevyyttä ja kokemusta. Varaa äidillesi ihan tavallinen matkatoimiston matka ja lopeta pätevyyden olemus, kun näyttää koko homma olevan täysin kateissa.

    • HyötyHaitta

      Artikuloisin, että älä varaa sen kautta luottokortilla...
      Palvelu on muuten hyvä ja voi käyttää edukseen karttahakua jne. Tee vain varaus muualta, mieluiten hotellin omasta järjestelmästä suoraan.

    • Kunkkukulutti

      Luottokorttiyhtiö tai itse hotellivarauspalvelu lienee vastuussa, jos kuluttaja on toiminut huolellisesti / palvelusopimuksen mukaisesti.

    • rahatpois

      aikamoista touhua, mainostavat nettisivulla "Tee varaus turvallisesti
      Käytämme huippuluokan teknologiaa, jolla varmistamme henkilötietojesi turvallisuuden." ;)

    • teasko

      Suojaakohan se nyt paremmin kun sielä oli mahdollisuus maksaa Paypalin kautta. tein varauksen viikko sitten Paypalia käyttäen..

    • Kristillisetarvot

      No ainakin minun korttini tiedot joutuvat vääriin käsiin vieläkin. Varauksen tein hotels comin kautta ja perässä tuli sitte viiveellä katevarauksia 150,13 euroa. Kortti on nyt lopetettu ja eipä ole vielä tietoa onko nuo varaukset toteutuneet ostoiksi. Näen ilmeisesti vasta kun saan uuden kortin.

      Että varokaa edelleenkin. En enää tee varausta tuo palvelun kautta ainakaan millään kortilla. Tämä on siis uunituore tapaus..

    • KysymysMissä

      Missä päin maailmaa noita rosvonostoja on tehty?

      • 34643

        Minun korttitiedoilla ostettiin lento espanjalaiselta lentoyhtiöltä 94 eurolla. Toinen tapahtuma oli yhdysvaltojen sisäinen lento mutta se korttitapahtuma epäonnistui.


    • MKik

      Minulta varastettiin luottokorttitiedot. ÄLKÄÄ M8SSÄÄN NIMESSÄ ANTAKO LUOTTOKORTTI TIETOJA tälle yhtiölle. Useita ilmiantoja. Sain rahani takaisin poliisitutkinnan kautta. Kesti 1,5 vuotta. Mkn

    • bank11

      Luottokorttitiedot voidaan varastaa mistä vaan, ei se yhtiöstä ole kiinni. Ja jos luottokorttia joku luvatta käyttää niin luotonantaja hyvittää maksut.
      Älää nyt ihmiset tyhjästä vauhkoontuko...

    • 346436
      • 34634

        Itseltäkin vrastettiin luottotiedot kun käytin kyseistä palvelua. Ja minun tapauksessa luottokortti oli vain pari kk sitten hankittu joten en edes ollut ehtinyt käyttää sitä muuhun, täysin selvästi Hotels.com joka vuotaa tiedot.


    • dfgdfgöö
    • 09384444

      Tänään tuli pankista soitto että oli tililtä viety rahaa........
      Tulin juuri lomalta ja käytin hotels.comia!!!!!!!!!!!!
      Varokaa tätä firmaa!!!!!

    • nettisulku

      Sulkekaa hyvät ihmiset luottokorteiltanne internet käyttö, jos ette ihan jatkuvasti osta netistä kortilla jotain. Helppo se on sitten avata käyttöön sen hetken ajaksi kun teette nettiostoksen. Samoin kannattaa rajata käyttöalueeksi Suomi tai Eurooppa. Tätä ohjetta eivät pankitkaan jostain syystä neuvo kovin hanakasti, mutta kannattaa. Omalla kortillani kävi rosvo pariinkin otteeseen, mutta nyt olen käyttänyt internet sulkua vuoden päivät, eikä ole aiheettomia käyttöjä näkynyt sen koommin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      611
      16586
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      52
      14978
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      389
      9344
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      47
      5582
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      12
      4639
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      174
      3255
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      118
      1925
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1379
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      96
      1315
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1247
    Aihe