Tällainen matematiikka-koe fb:ssa, oletko jo

asko775s

23

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole nähnyt, mutta vastaus on 12.

    • palstan.vanhin

      Vastaus on 1

    • Palstan-viisain-näsä

      0 tai 13 - aaaah oliko kossun viitenumero 013 vai mistä luku on jäänyt mieleen?

    • kevyestihelppo

      vastaus on 2

      • samaa mieltä olen, vastaus on 2


    • siilimuori3

      Meikäläisen matikalla 1.
      Summa x0 = 0
      0 1 = 1

      • Hahaa, enää 4 vääriä vastauksia ja palsta näyttää että 90% laskee laskun väärin :)
        Onneksi pelastin tilanteen olemalla oikeassa. Katsokaa mun naamaa, voittajan on helppo hymyillä :D


      • tarkkana
        hmp.f kirjoitti:

        Hahaa, enää 4 vääriä vastauksia ja palsta näyttää että 90% laskee laskun väärin :)
        Onneksi pelastin tilanteen olemalla oikeassa. Katsokaa mun naamaa, voittajan on helppo hymyillä :D

        Sinun vastaus oli 12, alaluokkalainenkin vastaisi 30 :))


      • tarkkana kirjoitti:

        Sinun vastaus oli 12, alaluokkalainenkin vastaisi 30 :))

        Montako vuotta jäin luokalle nyt? Valmistunko enää ikinä... :)


    • 1eero

      yksi

    • kevyestihelppo

      ensin lasketaan kertolaskut vasemmalta oikealle.
      1x0=0
      Viimeksi lasketaan yhteenlaskut vasemmalta oikealle järjestyksessä.
      1 1=2
      lopputulema
      0 2=2
      huomasithan ettei kaksi ylintä riviä liity millään merkillä alimman rivin laskuesimerkkiin.

      • Perkule!
        Millä kastikkeella hattu voisi maistua vähän paremmalle? Mun pitää syödä sellainen, tai repiä pelihousut tai jotain.


      • siilimuori3

        Mie laskin silleen kuitenkin et laskin rivin pötköön vaikka se ei ollut vaakapötkössä. Siis esim eka rivin viimenen nummero ei ollut 1 vaan jatkui seuraavalla rivillä ykkösellä eli oli 11. Summa kuitenkin kertaa 0 1=1


      • eppu2

        Tuosta,´´ensin kertolasku´´ putkahti mieleeni, jostain aivojen syövereistä, vanha oppi. Ensin kerto, sitten jako, sitten yhteen ja vähennyslasku.
        Sitten katsoin kuvaa tarkemmin, joo, ei ole plusmerkkiä kahden ylimmän rivin perässä.
        Se on vain vaikutelma, joka syntyy, koska ei osaa kuvitella, että miksi ne siinä muuten olisivat, elleivät liity tehtävään.


    • 1eero

      Minä lasken mielummin mäkeä jos kaadun se = akka

      • Ja vastaus on aina = oikein. Vaikka niskat olisi nurin.


    • eppu2

      Kyllähän tuo on 1

    • OnSeVaikeaaNiin

      Yllättävää,että laskusta suoriutuminen on näin vaikeaa.
      Paljonko on 0 kertaa mikä tahansa luku?
      Entä kun siihen lukuun lisätään 1 ?

    • JoopaJeeNin

      12 x 0 1 = 0 1 = 1

      • PirkutaRallas

        Sorry, erehdyin. Huomasin vasta luettuani muiden vastauksia. En huomannut puuttuvia = -merkkejä


    • EiHuonoLainkaan

      Täällähän on tuplasti normia fiksumpaa väkeä kaksi oikein ja 9 väärin.

    • att2

      Suomi aivo ja Venäläinen kenraali oli kultaa, näin tänääkin kun Suomi on Venäjä.

    • Täänytolihelppo

      Oikea vastaus on: Kanada

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe