osallistunut?
Erilaiset vastaukset käsittämättömiä. :)
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/12540555_1048501485193264_7252892425722311210_n.jpg?oh=47e72815f55a0751c6b343fe0610955d&oe=572FD95B
Tällainen matematiikka-koe fb:ssa, oletko jo
23
86
Vastaukset
En ole nähnyt, mutta vastaus on 12.
- palstan.vanhin
Vastaus on 1
- Palstan-viisain-näsä
0 tai 13 - aaaah oliko kossun viitenumero 013 vai mistä luku on jäänyt mieleen?
- kevyestihelppo
vastaus on 2
- siilimuori3
Meikäläisen matikalla 1.
Summa x0 = 0
0 1 = 1Hahaa, enää 4 vääriä vastauksia ja palsta näyttää että 90% laskee laskun väärin :)
Onneksi pelastin tilanteen olemalla oikeassa. Katsokaa mun naamaa, voittajan on helppo hymyillä :D- tarkkana
hmp.f kirjoitti:
Hahaa, enää 4 vääriä vastauksia ja palsta näyttää että 90% laskee laskun väärin :)
Onneksi pelastin tilanteen olemalla oikeassa. Katsokaa mun naamaa, voittajan on helppo hymyillä :DSinun vastaus oli 12, alaluokkalainenkin vastaisi 30 :))
tarkkana kirjoitti:
Sinun vastaus oli 12, alaluokkalainenkin vastaisi 30 :))
Montako vuotta jäin luokalle nyt? Valmistunko enää ikinä... :)
- 1eero
yksi
- kevyestihelppo
ensin lasketaan kertolaskut vasemmalta oikealle.
1x0=0
Viimeksi lasketaan yhteenlaskut vasemmalta oikealle järjestyksessä.
1 1=2
lopputulema
0 2=2
huomasithan ettei kaksi ylintä riviä liity millään merkillä alimman rivin laskuesimerkkiin.Perkule!
Millä kastikkeella hattu voisi maistua vähän paremmalle? Mun pitää syödä sellainen, tai repiä pelihousut tai jotain.- siilimuori3
Mie laskin silleen kuitenkin et laskin rivin pötköön vaikka se ei ollut vaakapötkössä. Siis esim eka rivin viimenen nummero ei ollut 1 vaan jatkui seuraavalla rivillä ykkösellä eli oli 11. Summa kuitenkin kertaa 0 1=1
- eppu2
Tuosta,´´ensin kertolasku´´ putkahti mieleeni, jostain aivojen syövereistä, vanha oppi. Ensin kerto, sitten jako, sitten yhteen ja vähennyslasku.
Sitten katsoin kuvaa tarkemmin, joo, ei ole plusmerkkiä kahden ylimmän rivin perässä.
Se on vain vaikutelma, joka syntyy, koska ei osaa kuvitella, että miksi ne siinä muuten olisivat, elleivät liity tehtävään.
- 1eero
Minä lasken mielummin mäkeä jos kaadun se = akka
- eppu2
Kyllähän tuo on 1
- OnSeVaikeaaNiin
Yllättävää,että laskusta suoriutuminen on näin vaikeaa.
Paljonko on 0 kertaa mikä tahansa luku?
Entä kun siihen lukuun lisätään 1 ? - JoopaJeeNin
12 x 0 1 = 0 1 = 1
- PirkutaRallas
Sorry, erehdyin. Huomasin vasta luettuani muiden vastauksia. En huomannut puuttuvia = -merkkejä
- EiHuonoLainkaan
Täällähän on tuplasti normia fiksumpaa väkeä kaksi oikein ja 9 väärin.
- att2
Suomi aivo ja Venäläinen kenraali oli kultaa, näin tänääkin kun Suomi on Venäjä.
- Täänytolihelppo
Oikea vastaus on: Kanada
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381