Miksi te jotkut noidat teette työtä Yahwehin ja Allahin enkeleitten kanssa? Ne ei vaan ole mitään kilttejä yhtään. Yahweh ja Allah ovat aika ilkeitä kepposten jumalia, ja niitten enkelit ovat oikeasti tosi ilkeitä, ellei ne oo vaa niitten orjuuttamia.
Arkkienkelit Mikael, Gadiel, Gamaliel, Sandalphon, ja ne monet muutkin Yahwehin enkelit ovat tehneet mulle paljon pahaa tietyistä syistä. Ne varsinkin alkoi kiduttaa mua sen takia ku luovuin Yahwehista.
Mä en halua että ketään lähettää Yahwehin ja Allahin enkeleitä enään koskaan mun luokse. Ku en vaa halua niitä. Mä saan tehdä ihan kaikkee mitä mä haluan, mutta en aio vahingoittaa ketään tai mitään huvikseen.
Miksi Yahwehin ja Allahin enkeleitä?
12
240
Vastaukset
- vihaantiettyjäenkeleitä
Muutenkaa mua ei voi käännyttää mihinkään. Ei edes enkelikää pysty vaikka miten joku enkeli yrittäisi.
- haluan.auttaa
Kaikki nuo enkelit ovat pahoja. Muista aina, että voit vastustaa niitä huutamalla avuksi Jeesusta. Hän on ainoa - siis ainoa - jota nuo todellisuudessa pahat henget pelkäävät. Huuda Jeesusta avuksi niin hän kuulee ja auttaa sinua. Mainitse myös Jeesuksen veri. Sitä ne pelkäävät myös, koska Jeesus vuodatti ristillä verensä juuri sinun syntiesi tähden. Kannattaa irtisanoutua kaikesta noituudesta ja pysyä niistä mahdollisimman kaukana. Rukoile Jeesusta ja hanki Raamattu.
Vittu ei. Jeesuskin on paha. En suostu huutaa hänen apuu. Miksi tälläki palstakategorialla on myös krisuja? Lopettakaa noi käännyttämisyritykset.
Yritäppä mut kirota nyt ku huomaat että hylkään ton kuolleen juutalaisvelhon. Mutta et pysty. Koska mun henget ja jumalat ja jumalattaret suojelee mua.
Luulin että te krisut tuette enkeleitä? Se vitun Mikael ja Rafael ja Gabriel ja sun muun? Mukaan lukien Gadiel, Gamaliel, Sandalphon, Metatron, jne? Onnea! Nyt teit itekki niin sanotun synnin ku sanoit sun uskonnon enkeleitä pahoiksi. Ei siinä mitään, se on totta että ne on pahoja, ja Jeesus, Yahweh, ja Allah on myös pahoja. Kannattaa vaa luopuu kokonaan Abrahamilaisista uskomuksista. Syntiä ei oo muuten olemassa. Se on vaa urbaani legenda joka on luotu vaan ihmisten kontrollointia varten. Joten mä teen ihan mitä minä haluan. :D Mutta en aio vahingoittaa ketään huvikseen.
- Uskonnot_sucks
Noi koukkunokkien uskonnot on perseestämolemmat, islamilaisuus, mutta erityisesti tuo juutalaisuus.
Niin paljon pahaa ovat maailmalle tuottaneet.- vihaantiettyjäenkeleitä
Totta. Ja Saatana ja hänen demonit eivät ikinä kiduttaneet ketään viatonta. Vaan ne Yahwehin ja Allahin enkelit on kokoajan lavastaneet ja tehnyt ihmisiä luulemaan että Saatana ois paha, vaikka todellisuudessa Saatana on se hyvä jumala.
Yahweh on ilkeä Kaanaanilainen keppostenjumala. Saatana saattaa olla myös Kanaanilainen, mutta hänen oikea nimi ei oo Saatana, koska Saatana on vain heprealainen sana jota tarkoittaa vihollista, ja yleensä sillä sanalla tarkoitetaan Yahwehin ja Allahin vihollisia, joten on olemassa enemmän kuin 1 Saatanoita jotka ovat siis Yahwehin ja Allahin vihollisia. Mäki olen oikeastaan yks Saatana ku oon Yahwehia, Allahia, Yeshuaa (Jeesusta) ja niitten enkeleitä vastaan. - haluan.auttaa
vihaantiettyjäenkeleitä kirjoitti:
Totta. Ja Saatana ja hänen demonit eivät ikinä kiduttaneet ketään viatonta. Vaan ne Yahwehin ja Allahin enkelit on kokoajan lavastaneet ja tehnyt ihmisiä luulemaan että Saatana ois paha, vaikka todellisuudessa Saatana on se hyvä jumala.
Yahweh on ilkeä Kaanaanilainen keppostenjumala. Saatana saattaa olla myös Kanaanilainen, mutta hänen oikea nimi ei oo Saatana, koska Saatana on vain heprealainen sana jota tarkoittaa vihollista, ja yleensä sillä sanalla tarkoitetaan Yahwehin ja Allahin vihollisia, joten on olemassa enemmän kuin 1 Saatanoita jotka ovat siis Yahwehin ja Allahin vihollisia. Mäki olen oikeastaan yks Saatana ku oon Yahwehia, Allahia, Yeshuaa (Jeesusta) ja niitten enkeleitä vastaan.No, teepä testi. Seuraavan kerran kun ne mainitsemasi pahat enkelit tulevat kiusaamaan sinua, niin kokeile huutaa Jeesusta ja hänen verensä suojelusta. Katso auttaako se. Jos ei auta, niin voit todeta ettei siinä nimessä ole voimaa. Ja huomaatko kuinka olet itsekin vihan vallassa, etkä rakkauden. Kuinka sitten nuo mainitsemasi hyvätkään enkelit voisivat oikeasti olla rakkauden asialla? Saatana on pahuuden ruumiillistuma, mutta Jeesus rakastaa sinua.
Ne on ne teidän enkelit joka ahdistelee mua sen takia ku oon Satanisti, Luciferiaani, Lilithisti, Goetia-shamaani, ja pakana. Pyysin mun hengiltä ja jumalilta ja jumalattarilta apua ja ne taas auttoi mua. Sen takia että en oo mikää krisu, mussu, tai jutsku, ei tarkoita sitä että mua pitää kiduttaa. Ja ne ei oo ne mun henget tai jumalat/jumalattaret jotka ahdistelee mua, vain ne on ne arkkienkelit kuten Mikael, Gadiel, Gamaliel, Sandalphon, Gabriel, Raziel, Raphael, jne. jotka ahdistelee mua sen takia ku luovuin Yahwehista. Tiedän että te krisut uskotte siihen että arkkienkelit ahdistelee niitä ihmisiä jotka luopuu Yahwehista ja Allahista, koska te uskotte että se on oikein rankaista ei-krisuja, ja ei-mussuja ja ei-jutskuja. Hyi vittu mitä psykopatiaa. Tiesitkö että Gadiel muuten näyttää Salkkareitten Aarolta? Ei oikeastaan ihme silti koska Gadiel on yhtä hullu ja väkivaltainen ku Aaro Vaalanne. :DD Jeesus ei muuten ketään auta. Se vaan trollasi silloin. Yahweh on trolli myös. Allah on myös trolli. :D Ja en ole vihan vallassa. Olen vapauden vallassa. SINÄ oot vihan vallassa. Sä tuet orjuutta ja vihaa. Saatana on vapauden jumala, ja Yahweh on ilkeä keppostenjumala. Lekh mipo, Mikhail! Toi tarkoittaa hepreaksi että "mene pois, Mikael!" ja tarkoitan sitä typerää enkeliä nimeltään Mikael. Ei mua tarvitse eksorsisoida. Saan tehdä ihan mitä haluan mutta en aio vahingoittaa ketään huvikseen. Hail Satan!
- henkimetsäntule
Metsän enkelit on hyviä, pyydä niiden apua.
Ja kaikki enkelit jotka ei kuulu Yahwehille tai Allahille. Esim. Kreikkalaisenkelit ovat hyviä. Ja juttu on se että kaikki demonit ei oo pahoja ja kaikki enkelit ei oo hyviä. :D
- rarga
"Enkeleistä" ei ole muuta kuin pelkkää harmia:
http://see_the_truth.webs.com/Angels.html- vihaantiettyjäenkeleitä
Niinpä. Toisalta ne ei oo alieneita mutta ne on vaan tosi vaarallisia henkimaailman lordeja. Gadiel muuten raiskaa naisia. Mikael pilaa itsetuntosi ja tekee sut luulemaan että oot ruma ja kelvoton. Gamaliel imee sun rahat ja voi aiheuttaa köyhyyttä. Sandalphon raiskaa myös.
USAn hallitus käyttää enkelivoimia :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768