Mitähän no sitähän mutta mitähän sitä tänä yönä valehtelisi? Sellainen källi avaus.
Ei ehkä jaksa. Taidan nukkua välillä.
Jaahas jaahas.
36
155
Vastaukset
- Pökerryksissä.hyö
Varhais Virkut ei o herännä kuuntelee valheit. Koht jollain pannu porisee, keitin surisee, pitko murenee, puuro paksunee. Alkaa palstan aapislukeminen ja kommentit.
Kun nuori mies nukkuu, on kuin laittaisi rahaa pankkiin.
Mutta mitä sitten kun nuori nainen nukkuu?- ei.aina
Nuori nainen nukkuu kuin mies ?
- Heikunkeikku
Kuu on nuoren miehen aurinko :)
- Voikonukkuaseksipommiin
Kun nuori nainen nukkuu... Noo. Se ei vähennä meikkien kulutusta ollenkaan, päinvastoin.
Entä kun vanhus nukkuu? Noo. Eipähän ole kenenkään jaloissa heti aamusta heh heh. Voikonukkuaseksipommiin kirjoitti:
Kun nuori nainen nukkuu... Noo. Se ei vähennä meikkien kulutusta ollenkaan, päinvastoin.
Entä kun vanhus nukkuu? Noo. Eipähän ole kenenkään jaloissa heti aamusta heh heh.Seksipommiin ei voi nukkua, niihin vaan sammuu ja herää.
Miten niin ei vähennä meikkikulutusta?
Vanhuskohdassa nyökkään. Aamut alkaa kauhealla kiireellä, pommin jälkiä pitää suihkuttaa, herättämistä, elukoille ja apinoille voikkareita, kahvia, herättämistä, pukemista, mustan villanpaidan etsintää, (apua mulla ei ole puhtaita housuja), viimeinen herättäminen tai bussi lähtee, missä helv** mun lapaset on, koiranpissittämistä, koiran pyyhkiminen, onko vettä kupissa, joko te heräsitte, missä mun eväät, läppäri puuttuu, KUKAVEILATURIN, avaimet, ulos, takaisin sisään, kännykkä mukaan, autoon.....- Voikonukkuahmmpommiin
Luojan kiitos tuo kaikki härdelli on historiaa, olkoon luojaa tai ei.
Mitä kauemmin nuori nainen nukkuu ja nuutuu, sitä paksumpi pakkeli.
Pommeista puheenollen, olin jo ulkona kun kaveri laittoi viestin, nukkui pommiin. Piti hakea mua liikkeelle.
Uusi yritys. Voikonukkuahmmpommiin kirjoitti:
Luojan kiitos tuo kaikki härdelli on historiaa, olkoon luojaa tai ei.
Mitä kauemmin nuori nainen nukkuu ja nuutuu, sitä paksumpi pakkeli.
Pommeista puheenollen, olin jo ulkona kun kaveri laittoi viestin, nukkui pommiin. Piti hakea mua liikkeelle.
Uusi yritys.Paitsi sitten tuntee ainakin olevansa elossa, ja kun ilta tulee ei tarvi ahmmpommia että sammuu.
Vai naisille nukkumisella on käänteinen vaikutus :)) Siitäkös se aikainen rupsahtaminen meille tulee, miehethän vaan komistuu ajan myötä. Epistä.- Pontuss
hmp.f kirjoitti:
Seksipommiin ei voi nukkua, niihin vaan sammuu ja herää.
Miten niin ei vähennä meikkikulutusta?
Vanhuskohdassa nyökkään. Aamut alkaa kauhealla kiireellä, pommin jälkiä pitää suihkuttaa, herättämistä, elukoille ja apinoille voikkareita, kahvia, herättämistä, pukemista, mustan villanpaidan etsintää, (apua mulla ei ole puhtaita housuja), viimeinen herättäminen tai bussi lähtee, missä helv** mun lapaset on, koiranpissittämistä, koiran pyyhkiminen, onko vettä kupissa, joko te heräsitte, missä mun eväät, läppäri puuttuu, KUKAVEILATURIN, avaimet, ulos, takaisin sisään, kännykkä mukaan, autoon.....Ihan vaan pieni tarkentava kysymys, hömppä. Mitä toi koiran pyyhkiminen pitää sisällään? Pyyhitkö koirasta pölyt aamuisin kaiken kiireen keskellä? Vai kenties servetillä sen suupielet aamupalan jälkeen? Noh, toi vaan jäi mieleen pyöriin.
- Voikonukkuahmmpommiin
Katson eteisen peiliin vain lähtiessäni ulos, ettei suupielissä ja naamassa ole ketsuppia, sinappia, puuroa, kääretorttua, kahvia, tyynyliinaa ynnä muuta, ja toden totta, usein se näyttää, että ihan kelpo tyyppi siinä on lähdössä liikenteeseen, ei harmautta, ei vihreyttä eikä punakkakaan ja vatsakaan ei ole kovin raskaana, ehkä ekalla tai tokalla kuulla lenkkimakkaraa, lihapiirakkaa tai muuta kulinarismia.
Pontuss kirjoitti:
Ihan vaan pieni tarkentava kysymys, hömppä. Mitä toi koiran pyyhkiminen pitää sisällään? Pyyhitkö koirasta pölyt aamuisin kaiken kiireen keskellä? Vai kenties servetillä sen suupielet aamupalan jälkeen? Noh, toi vaan jäi mieleen pyöriin.
Heh heh :)) Taidankin seuraavaksi käskeä sen pyyhkimään ittensä sun sänkyyn heti lenkin jälkeen, tulee sinne pyöriin. Mielessäni ainakin laitan, kun en muuta voi.
Voikonukkuahmmpommiin kirjoitti:
Katson eteisen peiliin vain lähtiessäni ulos, ettei suupielissä ja naamassa ole ketsuppia, sinappia, puuroa, kääretorttua, kahvia, tyynyliinaa ynnä muuta, ja toden totta, usein se näyttää, että ihan kelpo tyyppi siinä on lähdössä liikenteeseen, ei harmautta, ei vihreyttä eikä punakkakaan ja vatsakaan ei ole kovin raskaana, ehkä ekalla tai tokalla kuulla lenkkimakkaraa, lihapiirakkaa tai muuta kulinarismia.
Oliko viikset hyvin?
Mun isoäidillä oli tapana kertoa kuinka hän pienenä pääsi isänsä syliin silleen, kun sokerivedellä piti niitä vedellä. Hän oli siis ainakin vetänyt viiksestä, jos toisestakin.- Pontuss
hmp.f kirjoitti:
Heh heh :)) Taidankin seuraavaksi käskeä sen pyyhkimään ittensä sun sänkyyn heti lenkin jälkeen, tulee sinne pyöriin. Mielessäni ainakin laitan, kun en muuta voi.
Aaaaaijjjaaa. Nythän mä hokasin. Tavallaan helpotuin kun ajattelin että oot niin intelligenttiä porukkaa että koirun suupieliin servettiä käytät. Puhumattakaan jos olisit peräpäätä pyyhiskellyt isomman hädän jälkeen.
Mutta sähän ootkin tolkun nainen kuten olen huomannutkin. Pidän kuitenkin servettejä taskussa (sulle ja koiralles) jos vaikka satutte samalle laskiaispullakioskille. - ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Seksipommiin ei voi nukkua, niihin vaan sammuu ja herää.
Miten niin ei vähennä meikkikulutusta?
Vanhuskohdassa nyökkään. Aamut alkaa kauhealla kiireellä, pommin jälkiä pitää suihkuttaa, herättämistä, elukoille ja apinoille voikkareita, kahvia, herättämistä, pukemista, mustan villanpaidan etsintää, (apua mulla ei ole puhtaita housuja), viimeinen herättäminen tai bussi lähtee, missä helv** mun lapaset on, koiranpissittämistä, koiran pyyhkiminen, onko vettä kupissa, joko te heräsitte, missä mun eväät, läppäri puuttuu, KUKAVEILATURIN, avaimet, ulos, takaisin sisään, kännykkä mukaan, autoon.....Mutta sittenhän se aina rauhoittuu, kun pääsee työmaalle.
Sitten on aikaa lupsakasti rupatella 60 palstalla siihen saakka, kunnes työaika päättyy. - nukun-pommin-ohikin
hmp.f kirjoitti:
Oliko viikset hyvin?
Mun isoäidillä oli tapana kertoa kuinka hän pienenä pääsi isänsä syliin silleen, kun sokerivedellä piti niitä vedellä. Hän oli siis ainakin vetänyt viiksestä, jos toisestakin.Viiksissä on osittain amis-asetukset integroituna nenun alle joita sitten pensasleikkuroin karkealla otannalla kun alkaa hapsottaa miten sattuu eli kampa ja sakset tai kampa ja leikkuri yhdistelmänä.
- tööttt
Mikskähän sana pommi on pitkään liitetty ties mihinkä asiaan
-on hinta-, kulutus-, vero-, mies-, nainen- siivous- mummu- pappa-eläke- seksi- ryysy- jäte- ynnä muuta pommeiksi pistettyä
- oikeasti joskus vaan ihmiset on niin ylikuormitettuja ettei edes monessakaan suhteessa
ole edes energiaa ja voimia enää mihinkään sekseihin tai , tai edes voimia lomalle lähtöön - kaikkien romahdusten lomassa - miten sanaan yö liittäisitte sanan riskienhallinta - silleen epämääräisesti tai lakisääteisesti hallitusti - ilman kaaosta?Ihan ensimmäiseksi tulee mieleen sanat yövahti, yövartija, yövalvoja, yöhoitaja, heillä kaikilla on riskit yöllä hallinnassa jo aika hyvin.
Yöuni, yöuneksija, yösyönti, yösauna ovat pienen riskin yöjuttuja.
Joku voi nukkua ja elää unessa koko elämänsä ja kuvitella elävänsä riskitöntä elämää sillä tavalla, kaartaa ja kiertää jo riskien mahdollisuudenkin.
Yksi hyvä sana joka hallitsee riskin kun riskin on venttiili, mutta yöventtiili kuulostaa vähän omituiselta.- siilimuori3
Yöasiantuntija. Yöturvallisuuspäällikkö, yötyösuojelija, yötyöluottamusmies, yökoordnaattori, yöasiantuntija.
- siilimuori3
siilimuori3 kirjoitti:
Yöasiantuntija. Yöturvallisuuspäällikkö, yötyösuojelija, yötyöluottamusmies, yökoordnaattori, yöasiantuntija.
Lisään vielä yöpalvelupäällikkö.
- 1eero
Viimeyönä valvoin parituntia, tienoo oli hijainen vain muutama taksi kuljetti yöeläjiä.
Ketin kupposen kahvia kurkkasin sivulle jaahas jaahas oli käynyt aiemmin, oli kai yksinäinen, hiljaista oli niin hiljaista että teki mieli kiljaista, maltoin katselin yhtä filmiä johon nukahdin, nukuin yhdeksään. - siilimuori3
1eero kirjoitti:
Viimeyönä valvoin parituntia, tienoo oli hijainen vain muutama taksi kuljetti yöeläjiä.
Ketin kupposen kahvia kurkkasin sivulle jaahas jaahas oli käynyt aiemmin, oli kai yksinäinen, hiljaista oli niin hiljaista että teki mieli kiljaista, maltoin katselin yhtä filmiä johon nukahdin, nukuin yhdeksään.Eikös kahvi vie viimesetkin yöunet?
- yönä-viimme
Edellisyönä olisiko ollut 3-4 aikaan keitin tilkan kahvia, että alkoi väsyttämään paremmin. Itse en ole ymmärtänyt ihmisten outoa uskomusta, että kahvi veisi yöunet? Miten se tapahtuu? Minä tissu-ttelen kahvia (keittimen termari) aina tuonne 22 - 24 saakka, niin kauan kun riittää enkä ole havainnut uniongelmia.
Tänä aamuna vaille 4 olin jo menossa keittämään kahvia, mutta väsy iskikin päälle. Uniongelmia on ainoastaan jos nukun yhden ylipitkän yön, niin seuraava yö menee valvoessa aamutunneille. Noo eipä tässä ole säännöllisiä rytmejä muutenkaan. Arkisin vaan tulee tilanteita, että joutuu lähtemään asioiden hoidoille jopa aamusta. - siilimuori3
yönä-viimme kirjoitti:
Edellisyönä olisiko ollut 3-4 aikaan keitin tilkan kahvia, että alkoi väsyttämään paremmin. Itse en ole ymmärtänyt ihmisten outoa uskomusta, että kahvi veisi yöunet? Miten se tapahtuu? Minä tissu-ttelen kahvia (keittimen termari) aina tuonne 22 - 24 saakka, niin kauan kun riittää enkä ole havainnut uniongelmia.
Tänä aamuna vaille 4 olin jo menossa keittämään kahvia, mutta väsy iskikin päälle. Uniongelmia on ainoastaan jos nukun yhden ylipitkän yön, niin seuraava yö menee valvoessa aamutunneille. Noo eipä tässä ole säännöllisiä rytmejä muutenkaan. Arkisin vaan tulee tilanteita, että joutuu lähtemään asioiden hoidoille jopa aamusta.Jos minä juon kahvia klo 18 jälkeen illalla en taatusti saa unta heti vaan aika menee nukkumattia odotellessa yli puolen yön.
- 1eero
siilimuori3 kirjoitti:
Jos minä juon kahvia klo 18 jälkeen illalla en taatusti saa unta heti vaan aika menee nukkumattia odotellessa yli puolen yön.
Nykyään nukuttaa verrattuna kesään jolloin unet oli noin 5 tuntia, nytten uni tulee kello 10-11 maissa sitten herään 3 aikoihin sitten kahvikin maistuu ja parituntia valvon, taas unettaa monta tuntia väliin iltapäivä nokoset.
- siilimuori3
1eero kirjoitti:
Nykyään nukuttaa verrattuna kesään jolloin unet oli noin 5 tuntia, nytten uni tulee kello 10-11 maissa sitten herään 3 aikoihin sitten kahvikin maistuu ja parituntia valvon, taas unettaa monta tuntia väliin iltapäivä nokoset.
Kun ei ole pakko mennä kellon mukaan, ei unilla niin väliä. Siis milloin nukkuu. Kuitenkin mieluiten niin päin et pääosa unesta ois yöaikaan kuitenkin.
- kesivä
46 työpäivää. Onneksi siellä välissä oo n vapaata. Sitten mä lööbaan.
- kesivä
rosaliiin kirjoitti:
No, eipä ole paljon, menee varmaan siivillä keposesti liitäen.
Kiitos kannustuksesta, kyllä menee. Siinä pääsiäinenkin välissä. Ai, että mä odotan sitä omaa elämänrytmiä. Menee varmaan viikko, kun tuijottelen kattoon ja nipistelen itseäni ja nukun väkisin päikkäreitäkin.
- eppu2
Siis jäätkö eläkkeelle?
- kesivä
eppu2 kirjoitti:
Siis jäätkö eläkkeelle?
Kyllä kyllä, yes, yes, jeeeh... huhtikuun lopulla. Sitä ootan kuin kuuta nousevaa. Varokaa vaan :)
- eppu2
kesivä kirjoitti:
Kyllä kyllä, yes, yes, jeeeh... huhtikuun lopulla. Sitä ootan kuin kuuta nousevaa. Varokaa vaan :)
On se kuule upeetaa. Sinulla alkaa se elämän paras aika.
Eipä ole herätyskelloista, eikä huonoista keleistä riesaa. - kesivä
eppu2 kirjoitti:
On se kuule upeetaa. Sinulla alkaa se elämän paras aika.
Eipä ole herätyskelloista, eikä huonoista keleistä riesaa.Kyllä täytyy myöntää, että teidän jo onnekkaiden elämänmenoa lukiessani olen jo kuivaharjoitellut tulevaa aikaa.
- ent.siivoojaparka
kesivä kirjoitti:
Kyllä täytyy myöntää, että teidän jo onnekkaiden elämänmenoa lukiessani olen jo kuivaharjoitellut tulevaa aikaa.
Jotta nautintosi olisi täydellinen, niin laita jonkun ajan päästä eläkkeelle jäämisesi jälkeen kello soimaan, kiirehdi työhönlähtövalmistelut ja olet lähtevinäsi töihin, mutta matkalla huokaiset helpotuksesta, käännyt ympäri ja painut takaisin kotiin ja heität jalat seinälle.
Siitä takaisinkääntymisestä haaveilin niin monena aamuna junalaiturilla, että se on pitänyt kokeilla eläkkeellä ollessa miltä se tuntuu. Aaaah, kun ihanaa!!!! - live-otannalla-elämä
Sä kyllä teet kaiken ihan kirjaimellisesti. Siksi siihen mahtuu huvittavuuksiakin. Ja niin kai pitäisi itse kunkin.
- kesivä
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Jotta nautintosi olisi täydellinen, niin laita jonkun ajan päästä eläkkeelle jäämisesi jälkeen kello soimaan, kiirehdi työhönlähtövalmistelut ja olet lähtevinäsi töihin, mutta matkalla huokaiset helpotuksesta, käännyt ympäri ja painut takaisin kotiin ja heität jalat seinälle.
Siitä takaisinkääntymisestä haaveilin niin monena aamuna junalaiturilla, että se on pitänyt kokeilla eläkkeellä ollessa miltä se tuntuu. Aaaah, kun ihanaa!!!!Kesäaamuna voinkin noin tehdä. Voi hitsi, palaan pysäkiltä takaisin kotiin. Keitän kahvia termariin, rustaan leipiä voipaperiin ja heitän ongen olalle. Aijai, tunnen timotein maun suupielessäni.
Kiitos vinkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402