Riski kiihottaa!

kiihokki

Haaveilen suojaamattomasta, kondomittomasta seksistä. Niin ettei voi tietää, tuleeko esim. tauti tai raskaus. Tulee ihan hullun kiihottunut olo, kun ajattelenkin sitä.. Ihan valun, ja klitoris alkaa paisua..

Kertokaa te kokemuksistanne suojaamattoman seksin kanssa, onko kaduttanut, onko tapahtunut jotain pahaa, vai onko nautinto ollut jumalallisen ihanaa?

Onko teille käynyt niin, että' mies on panon jossain vaiheessa ottanut kortsun salaa pois, ja painanut paljaalla? Minulle on käynyt niin, mutta en ole voinut suuttuakaan siitä - sainhan orgasmin kuitenkin, joten olkoon syyttelyt. ;) Pari kertaa mies on myös härnännyt mut siihen tilanteeseen, että olen kiimoissani antanut ilman. Ei vaan VOI sanoa ei, kun mies liikuttelee kullia emättimen aukon ja klitoriksen välissä niin että on ihan hulluksi tulossa..

49

4077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jannice

      Minä harrastan seksiä aina ilman ehkäisyä. Vielä en ole saanut tauteja enkä tullut raskaaksi. Asia kiihottaa minuakin...

      • Itseänikin kiihottaa ajatus saada panna paljaalla. Ja laskea. Olen Espoosta.


      • kiihkotar

        Hauskaa etten ole ainoa joka syttyy seksistä paljaalla.. Saako kysyä onko sulla ollut monta seksikumppania, joille siis olet antanut ilman kortsua? Mulla on ollut yhteensä 13 miestä, joista kuudelle olen antanut ilman kumia. Yleensä ne kerrat oli joko sellaisia, että en kiihottuneena jaksanut alkaa vaatia kumia, tai sitten olin itsekin niin kuumana, että kiihotti mielettömästi ajatus saada paljaalla. Yhden kerran jouduin hakemaan "katumuspillerin" seuraavana aamuna. Ei ole ollut tauteja, onneksi..


      • Olen muutaman kerran kerran pannut ilman kumia. On sen arvoista. Ja kiihottaa. Ja tunne on mitä parhain.


      • kuumaa243

        Monesti olen miettinyt että onko miehelle paljaalla paneminen selkeästi parempaa kuin kortsun kanssa, vai onko kortsu niin ohut ettei sitä edes huomaa, niin kuin jossain mainoksissa sanotaan. Mutta kumin kanssa jää pillun märkyys kokonaan kokematta. '

        Minusta on aika kuuma tunne sekin, kun tietää että sisällä on siementä.. ;) Uiskentelevat siellä kohti kohtua..


      • kuumaa243 kirjoitti:

        Monesti olen miettinyt että onko miehelle paljaalla paneminen selkeästi parempaa kuin kortsun kanssa, vai onko kortsu niin ohut ettei sitä edes huomaa, niin kuin jossain mainoksissa sanotaan. Mutta kumin kanssa jää pillun märkyys kokonaan kokematta. '

        Minusta on aika kuuma tunne sekin, kun tietää että sisällä on siementä.. ;) Uiskentelevat siellä kohti kohtua..

        Paljaalla ehdottomasti parempi..vielä kun saa laskea sisään


      • Jannice
        kiihkotar kirjoitti:

        Hauskaa etten ole ainoa joka syttyy seksistä paljaalla.. Saako kysyä onko sulla ollut monta seksikumppania, joille siis olet antanut ilman kortsua? Mulla on ollut yhteensä 13 miestä, joista kuudelle olen antanut ilman kumia. Yleensä ne kerrat oli joko sellaisia, että en kiihottuneena jaksanut alkaa vaatia kumia, tai sitten olin itsekin niin kuumana, että kiihotti mielettömästi ajatus saada paljaalla. Yhden kerran jouduin hakemaan "katumuspillerin" seuraavana aamuna. Ei ole ollut tauteja, onneksi..

        Nyt viimeiset parikymmentä on ollut ilman kumia. Kiihottaa ajatus että pari miestä panis mua ja toista naista paljaalla.


      • orjatar565
        reppumies1970 kirjoitti:

        Paljaalla ehdottomasti parempi..vielä kun saa laskea sisään

        Se on ihanaa... ja se, että siinä ainakin täytyy luottaa toiseen, antautua toisen vietäväksi.. tosiaan on uskottava, ettei toisella ole tautia.. Oikeastaan kortsun kanssa ei itse ota mitään riskiä. Onko se edes oikeaa seksiä. ;)


      • orjatar565 kirjoitti:

        Se on ihanaa... ja se, että siinä ainakin täytyy luottaa toiseen, antautua toisen vietäväksi.. tosiaan on uskottava, ettei toisella ole tautia.. Oikeastaan kortsun kanssa ei itse ota mitään riskiä. Onko se edes oikeaa seksiä. ;)

        kyllä oikeessa seksissä heitetään satsit sisään.


      • Anonyymi
        janzku1975 kirjoitti:

        Olen muutaman kerran kerran pannut ilman kumia. On sen arvoista. Ja kiihottaa. Ja tunne on mitä parhain.

        30 muijaa saanut paljaalla mällit sisään


      • Anonyymi
        orjatar565 kirjoitti:

        Se on ihanaa... ja se, että siinä ainakin täytyy luottaa toiseen, antautua toisen vietäväksi.. tosiaan on uskottava, ettei toisella ole tautia.. Oikeastaan kortsun kanssa ei itse ota mitään riskiä. Onko se edes oikeaa seksiä. ;)

        Ei kortsun kanssa ole oikeeta seksiä. Joskus kun yhden illan jutuissa on saanut luomunaista ja tuntunut niin ihanalta kun orgasmi on tullut. Mikään ele parempaa kuin antaa siementen lentää kohdunkaulalle.


    • Riski on aina riskin arvoinen.

    • ehtaapitääolla

      Aluun kondomin kanssa että kestän pidempään ja lopuksi spermat sisään paljaalla tietenkin oooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

      • kiihkotar

        Kuulostaa namilta.. Kyllä itse antaisin panna aluksi kortsun kanssa, jos sitten kuitenkin muutamia työntöjä paljaallakin, ennen kuin räjähtää sisään ihanat lemmenmehut. Seksi kortsun kanssa on kuin söisi karkin papereineen... on ihanaa kun ei ole välissä yhtään mitään..


      • Hupsistahep

        Olen välttynyt taudeilta vaikka olen nainut usein paljaalla paksulla munalla, tunne on sanoin kuvaamattoman ihana naisen voihkiessa allani, tai ratsastaessa kiimaisena päälläni terskan hieroessa märän pillun seinämiä, pian annan sperman lentää sisälle.


    • Meisseli-setä

      Vastaanottokeskuksissa on väkeä joka panee paljaalla. Tosin panevat vain perseeseen kulttuurinsa mukaisesti.

    • kondomittomasta

      Eikös riski ole hullumpi kondomin kanssa kun kaksi sadasta kondomin käyttäjästä tulee raskaaksi. Jos kumppanin terveyteen ei voi luottaa niin ei siinä paljon kondomit auta.

    • ilmanmitään

      Ilman kondomia naiminen on tietysti parempaa. Se ettei nainen käytä mitään ehkäisyä, pillereitä, kierukkaa tai mitään muutakaan saa minut kiihottumaan entistä enemmän. Mahdollinen raskaus on lisää jännitystä. Naiset joiden tiedän tulevan helposti raskaaksi kiihottavat.

      • pilleritönpillu

        Mulla on nyt sellainen tilanne, että ei ole pillereitä eikä muutakaan ehkäisyä.. ja tykkään antaa miehen panna paljaalla.. ;) nyt pitää olla tosi varovainen "vaarallisina" päivinä.. sillon yleensä vaan on kaikkein kiimaisimmillaan.. :(

        Raskauden ajatus kiihottaa minuakin kovasti. Mutta silti jotenkin siltä haluaa myös suojautua.. ristiriitaista.. ;) En kehtaa oikein kenellekään myöntää näitä juttuja..

        Raskaudessa on ihana ajatuksena se ALISTUMINEN.. se että kroppa muuttuisi 9 kuukauden ajaksi kiimaisen hetken seurauksena. Varmasti olisin halukas nussimaan myös raskaana ollessanikin.


      • Danin
        pilleritönpillu kirjoitti:

        Mulla on nyt sellainen tilanne, että ei ole pillereitä eikä muutakaan ehkäisyä.. ja tykkään antaa miehen panna paljaalla.. ;) nyt pitää olla tosi varovainen "vaarallisina" päivinä.. sillon yleensä vaan on kaikkein kiimaisimmillaan.. :(

        Raskauden ajatus kiihottaa minuakin kovasti. Mutta silti jotenkin siltä haluaa myös suojautua.. ristiriitaista.. ;) En kehtaa oikein kenellekään myöntää näitä juttuja..

        Raskaudessa on ihana ajatuksena se ALISTUMINEN.. se että kroppa muuttuisi 9 kuukauden ajaksi kiimaisen hetken seurauksena. Varmasti olisin halukas nussimaan myös raskaana ollessanikin.

        Tuntuuko paljaalla niin hyvältä?


      • riskejärakastava

        Luomunaiminen on todella kiihottavaa, paljaana ilman ehkäisyä..juuri kriittisinä päivinä on kiima korkeimmillaan. Miksihän? ;) se kun mies laukeaa syvälle pilluun, nesteet ruiskuaa syvälle sisään. kyrpä pysyy pitkään sisällä pidättää spermoja siellä, työntää niitä sisempään. Ihanaa jännittävää. Etenkin kun tulen helposti raskaaksi.


    • tietoa_on

      Mä olen sata varma että että en pamahda paksuksi vaikka kuinka paljon kuksi. Olen mies.

      • Anonyymi

        On onni syntyä homoksi, kun ei ole raskauden pelkoa


    • siitostammamamma

      Seksi oli ihan älyttömän kiimaista silloin kun haluttiin miehen kanssa lasta. Nautin suunnattomasti siitettävänä olemisesta. Oi niitä aikoja!

    • Anonyymi

      Haluaisitko oikeasti olle viides tai kuudes ihminen jonkin toisen ihmisen kanssa saman päivän ja viiden tunnin aikana? Entä jos ihminen on parissa päivässä vaikka 25 eri kumppanin kanssa? Se on asia erikseen jos on 3-5 ihmisen porukka joka harrastaa esim ryhmäseksiä säännöllisesti ja erilaisia kahden ihmisen ryhmiä ja tuntevat toisiaan paremmin.

    • Anonyymi

      Kyllä kiihottaa panna paljaalla, kun olis vielä nätti leveälanteinen nainen, panisin edestä ja takaa , nautiskelisin pitkään ja ehkä se nainenkin viidennen orgasmin jälkeen alkaisi vaatia ruiskutusta. Olispa Pirkanmaalla, vaikka varattukin, niin nautittaisiin useamminkin. Viestiä tuleen, jukkap9 at luukku ja com

    • Anonyymi

      Suosittelisin että oikeasti tutustuisitte niihin tauteihin jonka saamisen riskillä leikitte. Esimerkiksi herpes on pysyvä tauti eli ei koskaan parane. Kun sen saat niin sitten itsekin levität tautia.

      https://www.google.com/search?q=genital herpes&source=lnms&tbm=isch

      Herpes on varsin ikävä haitta seksielämälle ja parisuhteen hankkimiselle. Eikä siitä koskaan pääse eroon.

      • Anonyymi

        Herpeshän on muutenkin miltei kaikilla jo ennestäänkin ja nimenomaan suurimmalla osalla jopa useimmiten oireettomana..


    • Anonyymi

      Seksi parasta kun nainen on ilman mitään ehkäisyä, haluan ottaa naisen kanssa riskin ja tulla paljaalla sisää.
      Suojaamaton seksia antaa lisänautintoa koko tapahtumaan ja odotus tuleeko viestiä että masu taitaa kasvaa, onnea isälle.....

      • Anonyymi

        Entä jos on aviopari ja vieras mies ja vaimo ilman ehkäisyä. Molemmat miehet panevat rouvaa joka voi tulla raskaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos on aviopari ja vieras mies ja vaimo ilman ehkäisyä. Molemmat miehet panevat rouvaa joka voi tulla raskaaksi.

        Ehdottoman kiihoittavaa naida useita spermoja pilluun, on niin lämin ja luikas rako nam...


    • Anonyymi

      Itteeki kiihottaa suojaamaton seksi naisen kans, jotenki on nii kiihottavaa kuvitella ku oma mälli rupee valuu vitusta ulos ja sit pääsis nuolee sen puhtaaks ;)

    • Anonyymi

      Nuorempana panin monet kerran nuorta naista paljaalla. Hän sanoi ettei tartte kortsua. Oli kyllä sellainen värkki ettei vastaavaa ole tullut sen jälkeen. Olis ehkä tarttenut käyttää kortsua kun tuli sit raskaaksi.

    • Anonyymi

      Minä olen nainut vaimon kaveria ilman ehkäisyä ja vaimo on pari kertaa antanut vieraalle ilman ehkäisyä. Ihan typerää mutta älyttömän kiihottavaa. Ei ole tullut vahinkolapsia, mutta olimme molemmat kiinni toisissamme koko ajan seikkailujen jälkeen.

      • Anonyymi

        Noin se on meilläkin vaimon kanssa mennyt ja sopivan tilaisuuden tullen ehkä otamme sen kolmannenkin kerran. On se niin mahtavan kiihoittavaa kun vieras lähestyy vaimoa kyrpä pystyssä. Riski kiihoittaa.


      • Anonyymi

        Ilman kortsua vaimokin antoi viimeksi vieraalle vaikka muutakaan ehkäisyä ei ollut. Tuosta on viikko aikaa.


      • Anonyymi

        Isäksi tulee tuota menoa, joskus se tuuri loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isäksi tulee tuota menoa, joskus se tuuri loppuu.

        Näin sen pitää mennä. Vahvimmat geenit voittavat. Vaimot jotka antavat vieraan panna ilman ehkäisyä ovat ihanan kiimaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sen pitää mennä. Vahvimmat geenit voittavat. Vaimot jotka antavat vieraan panna ilman ehkäisyä ovat ihanan kiimaisia.

        Vaimoni yllätti minut ensimmäisellä kerralla tuossa vieraalle antamisessa täysin. Ei mitään ujostelua vaan vaatteet pois nopeasti ja pikkuhousutkin heti sängyssä pois. Oli vieras yllättynyt ja sai vielä paljaalla panna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni yllätti minut ensimmäisellä kerralla tuossa vieraalle antamisessa täysin. Ei mitään ujostelua vaan vaatteet pois nopeasti ja pikkuhousutkin heti sängyssä pois. Oli vieras yllättynyt ja sai vielä paljaalla panna.

        Ei naimisissa olevan naisen pidäkään ujostella. Eikä naimisissa olevaa naista naida kumilla. Sormus sormessa on lupaus päästä panemaan paljaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naimisissa olevan naisen pidäkään ujostella. Eikä naimisissa olevaa naista naida kumilla. Sormus sormessa on lupaus päästä panemaan paljaalla.

        Siinä mentiin vain nautintoa ajatellen ja oli se aviomiehelle aika näytös. Ja kyllä vieraalla seisoi kun vaimo oli alasti ja sai rouva maistaa vierasta patukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naimisissa olevan naisen pidäkään ujostella. Eikä naimisissa olevaa naista naida kumilla. Sormus sormessa on lupaus päästä panemaan paljaalla.

        Liikkuvan työn takia (tai ansiosta) mulla on tällä hetkellä 4 varattua naistuttua eri puolilla maata. Naimisissa olevissa naisissa on se hyvä puoli että ovat tottuneet kotona saamaan paljaalla. Ja aina haluavat paljaalla loppuun asti myös minun kanssa, vaikka itse olen ehdottanut kumia vaikka totta kai itsekin haluan oikeasti panna paljaalla. Ketjun aiheeseen liittyen, kyllä todellakin kiihottaa panna siementä varatun sisään.


    • Anonyymi

      Olin lomakohteessa joku vuosi sitten. Paikallinen tyttö seuranani. Lopulta jätettiin kortsut pois kun piti jo olla ns varmat päivät. Taudin siltä sitten sain ja hoidatin sen kotiin päästyäni.
      Sai hänkin muiston käynnistäni. Laitteli viestiä kk kuluttua että on raskaana. Oli sitten tai ei. Lähetin muutaman sata euroa rahaa western kautta, vaihdoin puhelinnumeron, enkä ole kuullut mitään sen jälkeen. Elämä on.

    • Anonyymi

      Yhden kerran jäin ilman pillua kun nainen vaati kumia. No hyvin kävi kuitenkin. Otti suihin ja anto panna perseeseen. Oliko sit joku raskaus pelko.

      • Anonyymi

        Harmi


      • Anonyymi

        Suihin paljaalla ja peppuun omaa myös riskit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suihin paljaalla ja peppuun omaa myös riskit!

        Viisi vuotta kesti sullakin tuon tajuaminen.


    • Anonyymi

      U­u­­­s­­­i sek­­si­tea­­tteri ava­­utuu Su­­­ome­­­en! Ku­tsu­­­mme kai­kk­­i­­. Il­­moit­­­tau­­tumine­­­n ry­­hmä­­­ämm­­­e tä­äll­ä - http://5206699.com/H/Y7juX 👈

    • Kyllä se on niin että juurikin toisen miehen vaimon pillua luomuna loppuun asti usein sekä ajan kanssa, ois kiva päästä siementää ja ilman että vaimolla on mittaan ehkäisyä ja vielä riski päivinä 37vmoon

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      226
      1988
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      69
      1728
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1120
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1085
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      6
      1006
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe