Missä päin asuu näyttelijä Oona Louhivaara?
Oona Louhivaara
7
2814
Vastaukset
- LauRaaah
no se asuu helsingissä..:D käpylässä...:)
- Lauran nähnyt
Onko Laura muuten vielä sinkku?
- edelliseen
Lauran nähnyt kirjoitti:
Siis onko OOna vielä sinkku.
- LauRaaah
enpä muuten tiiä :):) kannattaa käydä sivulla: http://www.yle.fi/laura/ tuolla on asiaa Oonasta ;)
- Nimetön
Lauran nähnyt kirjoitti:
Oona Louhivaara ei mun tietääkseen oo enää sinkku.
Tai sellasseen käsityksen sain kun kävin kattomas sen kuvii (www.irc-galleria.net) nimimerkillä kartonkiviipale ja sit se "jätkäkaverin" nimimerkki on moonkey ja siin on kans Oonast kuvii... - usm
Nimetön kirjoitti:
Oona Louhivaara ei mun tietääkseen oo enää sinkku.
Tai sellasseen käsityksen sain kun kävin kattomas sen kuvii (www.irc-galleria.net) nimimerkillä kartonkiviipale ja sit se "jätkäkaverin" nimimerkki on moonkey ja siin on kans Oonast kuvii...Tämän Laura-sarjassa näytelleen persoonan kuvat IRC-galleriassa:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=lvjfnkjhg&image_id=19003944
- ninni
missä on se oona louhivaara asuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839